TTT..deel 83 !!!!

hihi… ik dacht… of een baan waarin Bloem ook op zondag zou moeten werken… of ze weet niet dat het nog zaterdag is/was (inmiddels 24:00 uur geweest)

Ik ga afsluiten en lekker samen met Jessy slapen :smiley: xxx

@damber: slaap lekker

ik ga ook slapen doei doei

slaap lekker allemaal
ikke nog ff druk, zoals altijd

doe de verwarming maar vast laag en t :idea: ook maar op de spaarstand
welterusten allemaal

:idea:

En ik ben weg
Tot vanaaf ofzo…
:dag:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goede/pic200411172143269ts.jpg
Vannacht weer veel http://www.animaatjes.nl/plaatjes/w/wind/444.gif en http://www.animaatjes.nl/plaatjes/r/regen/37.gif. Lekker weer om in bed te liggen. Gisteren tot half 5 geslapen, tussendoor even wakker geweest door onze buurman. Vannacht lekker rustig geweest, nog 1 te gaan.
@Beps: Veel plezier in groningen vandaag
@Damber: Wat een lieffie:wub::wub:
@Bloem: Dacht dat het schaatsen vannacht was, dus nie. Heb mezelf maar bezig gehouden
@Marion: J heeft gevoetbalt en verloren. Had iets met de wind te maken toch?
Verder ben ik het kwijt, ga zo mn mandje opzoeken.
Iedereen een fijne zondag

Goede morgen!!

@Beps
Al vroeg op pad naar Groningen. Veel plezier bij de hondenshow!

@Toos
Ligt lekker in haar bed. Hopelijk houdt de buurman zich rustig nu.

@Bloem
Heeft een paar leuke vacatures gezien en gaat morgen aan het bellen.

@Linda
Een mooi kado gekregen bij het afscheid.

@Viva&Damber
Druk in de weer met kleine Jessy.

@Roanna
Lief dat je bij je oude collega op bezoek bent geweest. Hoe was het met haar?

@TRL
Gaat askim verwennen met schoenen en een playstation.

Nu nog een bakkie en dan even aan het werk. Hebben vanmiddag een verjaardag van ons buurmeisje.

Goedemorgen,

Beetje vroeg wakker,na het gezellige feestje van gister,maar moet straks naar me cluppie dus kan nu rustig aandoen.

Beps,veel plezier in Groningen.
Linda,dat is een mooi kado zeg,was dus de moeite waard om daarvoor terug te komen.Nu morgen lekker beginnen bij je nieuwe baan,alvast veel succes…
Bloem,op banenjacht…
Marion,er ook al vroeg bij.
Toos,ligt in dromenland.
Zussie,vanacht een beetje door kunnen slapen,of wakker gehouden…

fijne zondag allemaal…

:NETHERLANBloem: Maart Verhuizen :thumbsup: :NETHERLAN

Cynthia: 5 maart - Tombola - Stedenhttp://tbn0.google.com/images?q=tbn:6P9nYvxgFLZmSM:http://tkfiles.storage.live.com/y1pvxJUEgUvmPnt1H65u0tcy1T1tS54mt8Wc8PscSTVklWj5Kah-eNUBWWpu89kf-Vd2EO-ESgfSLY

Trl: 7 maart - Alanya
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Goedemorgen allemaal. :wink:

Zit aan mijn eerste bakkie. Zonnetje schijnt heerlijk, maaar…wat een harde woei hier. Ik wou eigenlijk vanmiddag even gaan stadten.

Iedere zondagochtend heb je hier op de lokale zender altijd een progamma voor Indische Nederlanders met allerlei info, verzoekplaatjes en ook gasten. Nu net waren er een echtpaar te gast die een reis naar Maleisie hadden gedaan. Natuurlijk ikke met heel veel aandacht zitten luisteren en heb door hun verhalen, nog meer zin erin gekregen. :zon02:

@Marion:Het ging ongelofelijk goed met mijn ex-collega. Ze mocht eigenlijk gister al naar huis zei ze, maar omdat ze een nabloeding bij de wond heeft gehad, moet ze nog tot vandaag in het ziekenhuis blijven. Ze heeft nu 2 drains en die ene moet schoon zijn vandaag, dan mag ze vanmiddag naar huis. Ze is er heel nuchter onder. Ergens gelukig maar, maar ze kan natuurlijk alsnog later wel de klap krijgen. Dat is haar ook gezegd, maar ze wordt zo te zien, goed begeleid.

Jammer voor J. dat zijn cluppie verloren heeft. Nouja, volgende keer weer beter J.

@Linda: Ik heb gister de tickets voor Blof binnen gekregen hoor, dus we kunnen. :wink:

Goeie morgen allemaal!

@Trl - lekker aantutten vanochtend na gezellig feestje!! Succes met de club vanmiddag!

@Beps - heeft een goede kookplaat voor een mini prijsje. Koopjes zijn altijd leuk kun je het ergens anders weer verbrassen! Geld moet rollen nietwaar?

@Linda - Goed gevoel na het afscheidsfeestje en een leuk kado’tje. Dat was in ieder geval een goede afsluiting, nu op naar de volgende uitdaging! Veel succes!

@Marion - nog even werken en dan lekker vrij, cumputeren met J. of een ander spelletje? 2 Doelpunten scoren en toch verliezen, nou ja, maakt dan toch niet uit, hij kan het ook niet alleen!
Nog bedankt voor het stukje in mijn Gastenboek!! Altijd leuk!!

@Toos- lekker rustig geweest vannacht op de donder en bliksem na dan.

@Roanna - Zal je toch maar gebeuren hoor, zo’n nare operatie en helemaal geen familie! Lief dat jullie gaan, wat extra aandacht kun je dan wel gebruiken.
Nog klachten gehad na de pepernoten (goed op de datum gelet??)
Wil nog even stadten maar te veel wind, dan ga je toch weer op je surfplank:D

@ -Bloem - Solliciteren op zondag, haha, zullen ze je in ieder geval niet snel vergeten! Succes met de verhuizing en al die keuzes maken voor nieuwe spulletjes, moet er niet aan denken! Gaat veel tijd in zitten!

@- Damber en Viva , lekker lachen en knuffelen vandaag met dat kleine mormeltje!

Krijg vanmiddag vrienden te eten, ga maar met de voorbereidingen beginnen.staat dat vast klaar.
Gezellige zondag allemaal.

@Marifran: Ik heb gisteravond voor de 2e maal jullie foto’s bekeken. Grandioos, alhoewel ik sommige dingen, niet na zou durven doen. Daar heb ik dan altijd zoveel respect voor, dat sommigen zoveel durven op zo’n reis. Maar zo te zien en te lezen, hebben jullie erg genoten en daar doe je het het om toch? Heerlijk genieten! :thumbsup:

Veel plezier vanmiddag met je gasten. Jullie zullen wel weer veel te vertellen hebben.

@Linda: Ook veel plezier met Ciske vanmiddag. Lekker genieten hoor, ook al is de “echte” er niet!

Ik ga zo even dochen en dat maar toch even naar de stad. Inderdaad Marifran, zou het er juist nu van moeten nemen met die wind. :vak02: Gratis surfen!

@Damber: En…is het weer goed gegaan vannacht met krummeltje? Heeft ze zich netjes gedragen?

@trl: Veel plezier bij je cluppie vanmiddag.

Jullie ook allemaal een hele fijne zondag, whatever you do… or go.

:dag::dag:

mornink
ikke nix te melden eigenlijk
ga zo naar broer… nu lekker toasti eten met een cappu erbij

@Trl
Veel plezier vandaag bij DE club. Hopelijk gaan ze winnen vandaag.

@Roanna
Gelukkig dat het goed gaat met haar en dat ze er (tot nu toe) nuchter onder is. Vooral omdat ze er vrijwel in haar uppie voor staat.
Toch naar de stad ook al staat er een flinke wind. Zal wel minder druk zijn maar dan blijven de koopjes lekker liggen voor jou.

@Marifran
Mijn plannen voor vanmiddag? Even les 11 van de turkse cursus afwerken en vast een begin maken met les 12. Ben altijd zo benieuwd wat daar weer aan bod komt. En verder een beetje luieren tussen de bedrijven door.
Jij ook een gezellige middag met je vrienden en smakelijk voor straks!!

@Linda
Och ja … Ciske was vanmiddag al. Kan het niet bijbenen als het niet in het lijstje staat. Een beetje DDD zo nu en dan. In ieder geval veel plezier.

Een goede morgen Bloem :dag:
Klinkt lekker die tosti, misschien straks ook maar weer eens een keertje maken. Veel plezier bij broer vanmiddag!

Goedemiddag iedereen,ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag!!!

mmhhh toasti lekker en de cappu zo waar nog lekkerder

iedereen een fijne zondag!!

@Smakelijk Bloem!!!