@Damber,wat een schatje he!!!Ze zal wel verwend worden zeker?
Beps, Vroeg op pad naar Groningen. Veel plezier!!
Toos, Lekker in bed. Ik hoop ook dat de buurman zich rustig houdt.
Marion, veel plezier bij de verjaardag van je buurmeisje
Zus naar cluppie
Roanna, Maleisie op tv gezien en inderdaad een harde koude wind… en super dat het goed gaat met je ex-collega. Nabloedingen zijn niet leuk, maar als ze zich verder goed voelt… komt dat ook goed… Veel plezier in de stad ![]()
Marifran al aan het koken voor vrienden die langskomen. Wat staat er op het menu?
Kruimeltje is vannacht weer lief geweest… vannacht zeker
Ze heeft tot half 4 doorgeslapen, vervolgens ging ze piepen maar hoefte niet te plassen. Ze wilde spelen, heb haar dus weer teruggezet in de bench met haar speeltje en daar bleef ze zoet bij. Om 6 uur werd ze weer wakker, ik haar weer op de krant gezet maar wederom alleen maar spelen. Om half 7 heb ik haar eten en een warme kruik gegeven. Ze heeft een paar happen gegeten en is bovenop de kruik in slaap gevallen. Om half 8 begon ze onwijs te piepen, heb haar dus weer op de krant gezet en al wat ze deed was spelen. Heb haar dus weer teruggezet in de bench. Daar begon ze onwijs te janken… om kwart voor 8 kwam Viva maar even kijken of ze niet alleen was. Viva is naast mij in bed gekropen en hebben uiteindelijk na goed 20 minuten onwijs janken haar uit de bench gehaald en haar tussen ons ingezet. Hier was ze echt mega actief, ben dus met haar naar de tuin gegaan en daar heeft ze 2x gepoept. Daarna nog even met haar gespeeld en toen is ze in slaap gevallen. Toen ze weer wakker werd heb ik haar haar halsbandje omgedaan en ben ik weer met haar de tuin ingegaan. Ze heeft wederom 2x gepoept en zelfs een plasje gedaan. Ben echt supertrots op haar, ze vindt het buiten namelijk erg spannend. Binnen heb ik haar halsbandje omgelaten en zie hier het resultaat Jessy 2 maart 2008 - YouTube
hey jill
g’mornink!!! hoe is ie?! heb je al plannen om weer lekker naar turkije te gaan?!
Bloem, veel plezier bij je broer en eet smakelijk ![]()
Jill, ook jij een fijne zondag!!
@ damber, zo te zien vind ze t bandje maar nix, maar wordt ze lekker afegeleid door dr eigen speeltjes en spelletjess
Heyyy Bloem,ja ergens eind van deze of begin volgende maand!!!
Hoe is het met jou Bloem?
Ik ben natuurlijk een hele tijd niet geweest maar ik heb zo hier en daar wat gelezen en zie dat je weer op zoek bent na nieuwe dingen? Verhuizen ander werk?
Jouw leven is echt spannend he!!!
Damber,een puppy heeft echt evenveel aandacht nodig als een baby he.
volgens mij nog wel meer!!
@ jill, ja zou eigenlijk nu zo’n beetje aankomen in egypte, maar ja, da heb ik afgeblazen ivm andere prio’s op dit moment, krijg woensdag de sleutel,… een vast huisje dus heb ook een vaste baan nodig
en als ik heeel heeeeel eerlijk ben: ik vind het allemaal dooooodd eng… laat mij maar lekker in mn uppie over de wereld trekken, ben ik minder stresserig en zorgelijk dan nu…
maar goed… t komt allemaal wel goed!!
@Bloem,spannend! en wie weet over een paar maanden dat er zomaar iets anders op je pad komt en wie weet waar je dan terecht komt.
Ik zie jou ooit nog eens emigreren of zie ik dat verkeerd?
nou cker niet de komende tijd hoor!!
ga mn huisje lekker inrichten en mooi maken en gewoon hard werken en veel reisjes maken…
ik ga voorlopig ff nergens langer heen…
Haha dat moet ik nog zien als het begint te kriebelen dan weet je het maar nooit.
Wel lekker hoor je eigen huisje,nu nog een leuke job en a new life begins!!!
We gaan nog even naar onze zoon die heeft gisteren een winkel geopend en heeft dit weekend opendeur,misschien tot straks!!!
@ jill leuk, wat voor winkel??
en met huur en vaste lasten en binnenkort een mr nijn, ga ik echt niet zomeer weer weg voor langere tijd dan, maar ach, de tijd zal t leren, nix zo veranderlijk als bloemmie he?!
Als ze wakker is, krijgt ze inderdaad de volle aandacht… al laten we haar zo nu en dan ook zichzelf even vermaken… ![]()
Bloem, inderdaad veel veranderingen de laatste tijd en kan me voorstellen dat je het allemaal heel spannend vindt… komt helemaal goed hoor!!
Jill, ben ook benieuwd wat voor winkel je zoon heeft geopend… Veel plezier!!
lekker rustig hieroooo…
jessy wordt volgens mij super verwend!! net als aiji trouwens… en dan mijn Meneer strax ook nog… owh owh owhhhhh
ikke ben ff online aan t shoppen voor een internetverbinding…
heb er 1 gevonden zonder telefoon abbo, morgen maar ff bellen of da echt klopt zeg maar…
Jessy wordt inderdaad best verwend
Net als Aiji en dat broer nijn ook verwend wordt is denk ik een ding dat zeker is ![]()
Lekker online aan het shoppen
Mijn kleine meisje is echt supergoed bezig… als ze in haar bench zit en ze begint te piepen… moet ze plassen en dat wil ze het liefst buiten… :wub:
Goedemiddag.
Zo, ben ook weer terug van de stad. Niks gekocht dit keer. Wel even gezelli bij La Pla*e gezeten en daarna even langs de makelaar,(koopzondag open) waarvan ik van de week dat app. had gezien. Helaas pindakaas en ze hadden de foto al na achteren gehangen, want hij was onder voorbehoud al verkocht. Terwijl het een hele tijd te koop had gestaan,vertelde die dame mij. Nouja, pech!
Maargoed, ze hadden nog wel meer, dus heb van info mee naar huis gekregen en komen in hun zoekbestand te staan met onze wensen. Ook een afspraak gemaakt voor een gratis taxatie en een info uurtje voor de financiele aspecten. Maar dat pas half April, want ja, we moeten er toch nog wel ff over nadenken hoor!.Je koopt niet zomaar ff een brood, zeg maar. :o
@Jill: Fijn je weer te zien hier! Ik ben ook best benieuwd wat voor winkel je zoon geopend heeft. Verder alles goed?
@Damber: Fijn ook te lezen dat het zo goed gaat met de kleine dame en jullie. Natuurlijk moet ze ook leren zichzelf te vermaken, maar dat komt allemaal nog wel. Zijn ook net echte kinderen he? Ha, ha.
@Beps: Ook weer terug? Enneh… hoe was het op de hondenshow? Heb je je vermaakt? Denk het wel he?
@Bloem: :dag: Ook nog druk met de “huiselijke” bezigheden? Ja, er komt best veel bij kijken he, zo’n huisje voor jezelf. Gaat vast allemaal goed komen, jou kennende. ![]()
Zo allen ikke is weer thuis, doodmoe!!!
Maar het was leuk, heel leuk!!
Nu maar ff bijkletsen met hubbie…
Wat heb ik gekocht
1 halsband, 2 riemen(1 bijpassend bij de halsband die we al hadden, en een bij de nieuwe halsband) een speeltje, 2 stickers… en dat was het ongeveer!!
Zo nu aan de macaroni-schotel… (de nieuwe kookplaat doet het ook!)