TTT..deel 83 !!!!

Mooi Beps. Ik weet niet meer wie het laatst zei, maar geld moet rollen en daar heb jij weer aan meegedaan en …och , ook weer voor het goede doel. Toch? :unibrow:

@Linda: Hoe was de musical en wie speelde nu dan Ciske?

Meisjes… we gaan ook even een vorkje prikken, dus tot latersssssss. :dag: Rijst met roerbakgroente en een gebakken roerei. :dag:

Ook weer thuis,cluppie gewonnen en zelfd ingelopen volgende week dus super spannend die moeten we winnen,hoop dat ik in Alanya dan ergens kan kijken…

Beps,leuke dag gehad in Groningen en weer spulletjes voor Aiji gekocht.
Roanna,jammer dat het app misschien al verkocht is,maar zal vast nog wel wat komen.
Bloem,online aan het shoppen,ook leuk…
Zussie,druk met Jessy en zo te lezen doet ze het super…

ikke bij broer… zondag avond: dussssss: turkse avond!!! :stuck_out_tongue:

JAMMIEEEEEE!!!

Ikke laatste deel boer zoekt vrouw kijken(heb vorige week gemist!)
En daarna…SLAPEN, ben doodmoe!!

Hallo meiden…ff bijgelezen…

Beps nieuwe kookplaat die het doet, nieuwe riem en stickers…maar ook nog doodmoe…en morgen weer werken denk ik.
Bloem…huis in gedachten al ingericht?? alles al gevonden wat je wil hebben.
Tlr…weer naar clubje geweest
Jill…gezellie meis dat je ook weer even bent geweest.
Marion…hele update aan jou te danken.
Wij druk met kruimel…ben ik niet meer gewent zeg maar, een handenbindertje…oude dibbes sliep de hele dag…Jessy slaapt ook wel veel, maar als ze wakker is…moet je haar toch vermaken, en ze is zo klein, dat je steeds moet kijken waar je loopt, zonder dat je haar vertrapt…
Morgen ikke weer werken, ben nog steeds niet de oude, niet echt fit zeg maar…nou ja gaat wel weer over voor ik een jongetje wordt…

Goedeavond iedereen!
Terug thuis,we zouden maar een uurtje blijven maar ja je kent het wel was zooooo gezellig maar ben nu wel versleten.

Onze oudste (21) heeft een onlineshop geopend,eigenlijk al een tijdje maar deed dit bij zijn werk maar dat wer teveel ,vandaar nu ook een winkel geopend en is nu volledig zelstandige.
Het is een autotuningshop,maar ik zal de link hier wel niet mogen plaatsen vrees ik.

auwwww te veel gegeten… auw in mn tummy!! :smiley:

gaaapppp

Zo… en nu… nou nog ffies dan…

:dag: tot morgen

Zo ook effe gekeken naar de laatste aflevering van Boer zoekt vrouw.

Ciske de Rat was echt super gaaf. Ciske werd vandaag gespeeld door de understudy van Danny de Munk, Jorg, maar ook hij deed t geweldig, wat een stem echt prachtig had gewoon kippenvel bij “krijg toch allemaal de …”. Marleen van de Loo zou volgens internet de rol van Suus spelen maar zij speelde vandaag de rol van Mariska van Kolck, maar iedereen speelde echt goed, mooie kostuums, mooie decors

@beppie: slaap lekker en tot morgen

slaap lekker
ikke zou nu wel een capputtje lusten, maar ja…duurt wel ff voor ik thuis ben…

Beppie en Bloem slaap lekker!!!
Linda fijn dat ciske de rat zo leuk was,ik zou die eigenlijk ook wel eens willen zien.
De fim heb ik wel een keer of 6 gezien en elke keer opnieuw tranen met tuiten.

Goeie avond,
Kom nog even aanwaaien voor ik weer aan de crock moet. Vandaag goed geslapen, tot half 5 en geen overlast van de buurman. Ben blij dat het er bijna op zit
@Beps: Leuke dag gehad
@Roanna: Goed van jullie dat je bij je ex collega bent langs geweest, is niet zomaar een operatie
@Linda: Genoten van Ciske en als afscheid een digi fotolijstje. Leuk kado hoor
@Jill: Hoe is het verder

@toos: hoeveel nachtjes nog? succes weer vannacht

ik ga stoppen ben moe tot morgenavond als alles goed gaat na het werken nog trainen dus tot morgen later op de avond

Heyyy Toos,ach op en af he ,ik heb de laatste tijd veel pijn en dat werd me soms teveel he en voor het eerst zat ik in de put en daar ben ik wel erg van geschrokken.
Tot nog toe probeerde ik mijn pijnen te verbergen voor mijn omgeving maar nu ik mezelf tot de orde heb geroepen heb ik weer alles een beetje op een rijtje.
En dan die vermoeidheid he,niks doen en totaal gesloopt zijn,na al die jaren begrijp ik dat nog steeds niet.

En hoe is het mer jou?

@Linda slaap lekker!!!

@Jill: Gezellig dat je er weer even bent. Toos is al op weg naar haar werk. Heeft de laatste nachtdienst nu voor voorlopig.

@Linda: Weltrusten en toi, toi, toi, morgen bij je nieuwe job. Veel succes ermee. Had je nog gelezen dat ik hier ergens schreef, dat de tickets van BLOF binnen zijn? Oke …truste.

Heyyyy Roanna!!! Hoe is het ?

@Jill: Met mij gaat het goed hoor. Ik was zo ongerust toen jij zolang weg bleef, maar weet nu de reden. Het is me toch wel weer wat met je geweest he? Ben blij dat je er weer een beetje bovenop bent. Hopenlijk blijft het nu een tijdje zo.