TTT..deel 83 !!!!

Fijn te horen dat alles o.k is!!!
Ja was deze keer wel heel lang weggebleven he,ik had gewoon echt nergens meer energie voor maar nu gaat het wel weer.
En binnekort weer zomer en dan voel ik me toch ook al een stuk beter.

de tickets voor blof zijn hier ook binnen!!
@ beps we kunnen!!

ikke weer thuis
bus was te vroeg, reed lekker door, dus ik dacht nog… owhhhh kan ik mooi de bus van heel halen… in de veronderstelling dat ie om het half uur reed…
nou niet dus… tot 22h wel, en daarna 1x per uur… was precies op tijd, maar ja om 22.00 vertrok er dus geen, precies een half uur kunnen wachten…
ga ook zo naar bed… een keertje op tijd erin :wink: kan geen kwaad

Het vervelende als je lang weg bent geweest is dat ik er niet meer goed in kom omdat teruglezen geen doen is.
En niet lachen he maar als ik een dag niet meer ben geweest en ik lees terug dan weet ik het allemaal niet meer als ik wil reageren.
Zou dat nu de ouderdom zijn hahahahaha!!!

@Bloem toch alweer een wereldreis gemaakt dan vanavond!

Slaap lekker Bloem en morgen gezond weer op!

@Bloem: Wachten is nooit leuk en al helemaal niet in de kou. Brrrr!!! :evil: Jij en er op tijd in? :unibrow: Weltusten voor zo dan. Slaap lekker en werkse morgen weer.

@Jill: Ja lekker hoor! Eerst het voorjaar en dan de zomer. Heerlijk. Ik vind die winters ook niks hoor en dan mogen we eigenlijk het afgelopen jaar niet eens echt klagen, want echt winter hebben we gelukkig niet gehad.

@roanna: ja heb t gelezen heb er nu al zin in hahaha nou ga ik echt tot morgen

@Roanna inderdaad over de winter hebben we niet te klagen gehad maar ze duurde wel lang.
En dan heb ik nog liever dat het vriest dan dat het zo nat is.

@Jill: Je kunt ook niet alles onthouden hoor. Is helemaal niet erg. Hebben velen van ons ook en zijn daarom al gebombadeerd als de club van DDD. Wat betekent, De Drie Dementen. Dat waren en zijn vooral Cynthia, Toos en …ikke. Ha ha. :unibrow: Omdat we ook vaak datums vergeten enzo.

Haha bij deze dus de 4 Dkes!!!
Maar dan is het net of ik geen interesse heb in al die lieverds hier op het forum.
Ik heb het nog al gezegd een forum zoals hier heb ik nog nergens meegemaakt.
Elke keer ook al ben ik ik weet niet hoe lang weggeweest,wordt ik weer met open armen ontvangen hier.
Het medeleven en de vriendschap die ik hier krijg is hartverwarmend.

JULLIE ZIJN SUPER LIEVE MEIDEN!!!

Ik ga ok een beetje rusten,voor iedereen een verkwikkende nachtrust en tot morgen!!!

Ik had daarnet ook al een heel stuk getypt , maar op de een of ander manier deed de site het hier even niet.

Weltrusten Jill en alle anderen die er nog zijn. Tot morgen. :kus::dag:

we know!! :wink:

mmhhh… weer wat leuks gevonden op t net
ben altijd t meest productief en creatief in de avond
owh vriend van mn broer had misschien interesse om een website te laten bouwen voor zn bedrijfje voor iemand… en had wel interesse in moi
dus maar es een mailtje sturen om te polsen of t serieus is :wink:

gaaapp
ikke bedje toe
zwaai

:idea:

Ik ben weer wakker goedenmorgen…
Gewoon bijna 9 uur geslapen!!! Ik denk dat ik moe was…en op naar een über-drukke week…32 uur werken, 3 avonden met Aiji naar school, tussen door met haar trainen… maar ik ga het overleven(denk ik :lol:)

Nou meiden ik hoop me straks op het werk te melden!!!
Oh ja

@Bloem: MOOI!!! Blof here we come!!

@Jill: We zijn gewoon blij als je er weer bent, hoe lang je ook weg was. En we kunnen het ook omdraaien: Wat gaaf dat je ons zo bijzonder vind dat je elke keer terugkomt!!! Thanks!!

:dag: tot straks

mrnnk!!!

ikke te kort geslapen, had nog wel 16jr in bed kunnen blijven liggen!!
vandaag maar es achter die baan aan! had gisteravond echt een meltdown…
anyway’ssssss
nieuwe dag/ week nieuwe kansen nieuw geluk

ik walm trouwens nog steeds naar knoflook en heb een vreselijke dorst… snap d’r nix van :stuck_out_tongue:

Goede morgen!

@Jill
Ben blij je hier weer regelmatig te zien!!!

@Beps
Een drukke week voor de boeg maar denk ook wel dat je het overleeft :slywink:

@Bloem
Ben je niet de enige die naar knoflook ruikt. Had gisteren een kofteschotel gehaald en dat kan niet zonder knoflooksaus he?

Ohhh ikke jaloersssss op jullie hapjessss!!!
Mss woensdag ofzo!!!

Nou goed, alleen de oorlogskleurtjes nog, en ikke is weg
Tot straks
:dag:

@Bloemmie: JE KAN HET!!! Dus die baan die je gaat zoeken is er!!!

Goedemorgen,

Net pas op het werk gearriveerd,had me verslapen pfffff nu dus proberen om de gang erin te krijgen,zal niet makkelijk gaan,maar maar 4 dagen werken en dan …:wub:.:zon02:

Linda,veel succes vandaag met je nieuwe baan.
Viva,ook weer aan het werk,na een weekje vrij te zijn geweest.
Bloem,op banenjacht…
Beps,drukke week voor de boeg.

En toen wist ik het niet meer,nog net helemaal wakker denk.

Maar allemaal natuurlijk een fijne dag gewenst