TTT..deel 83 !!!!

Ja geen probleem hoor roanna, zo’n kleine kruimel…piepklein plasje op het laminaat, doek erover klaar…

Zo meiden. Ik ga ff een happie eten en dan ff naar het zieknhuis op ziekenbezoek. Een ex-collega ligt daar. Er is van de week een borst bij haar afgezet, vanwege borstkanker tot onder haar oksels. Het is een alleenstaand vrouwtje, dus wij gaan haar maar even bezoeken. Wel zielig hoor! Maargoed.

Fijne avond verder nog voor iedereen. Latersssssssss :wink:

wilde jullie deze niet onthouden!!!

Lief van jullie Roanna om bij haar op bezoek te gaan, valt niet mee…best een zware operatie, en dan alleen zijn is ook niet wat.

ikke weer terug…
wat een gedoe altijd!!!
ben behoorlijk overwelmed door alles… wil zoveel, moet zoveel, kan zoveel en tergelijkertijd niet… wat moet/ wat wil ik/
nu/ later/ niet>?!??!?! archhhh

Bloem kale vogeltjes…ach gossie

Bloem: erg grappig!

Iedereen fijn weekend!
GRoetjes

@Bloemmie: HIHIHI, en hier komt het gezegde: ***Veren plukken van een kale kip ***vast vandaan hahahahaha :lol: :lol: :lol:

Wat een rust…
Rust… nee stilte… doodse stilte…

WAAR IS IEDEREEN???

ja solly
druk aan t baan zoeken enzo…

Ik ben er ook wel weer. Ben even een bietje aan het rond surfen, per slot van rekening staat er nu een hoop wind, dus gaat het allemaal wat sneller. :unibrow:

Oh meisjes, ik zit hier aan zo’n grote zak met pepernoten en iedere keer gaat mijn hand er automatisch in. Is ook zo lekker he! :o Ik doe 'm nu maar even dicht, anders blijf ik (vr) eten.

Verder heb ik ook niks spannends te vertellen.

Oke ik meld me af
met een klein uurtje naar bed
Morgen naar Groningen naar de hondeshow en dan spreken jullie me in de avond wel weer
(mss doe ik het licht nog ff aan 's morgens)

:slapen: lekker

Veul plezier morgen Beps op de hondenshow. Lekker genieten van al het leuks en moois daar.

Dan meld ik me ook maar af. Ga nog even wat voor mezelf doen en nog ff het krantje lezen.

@Bloem: Succes met het zoeken naar de solli’s. :wink:

Weltrusten voor zo dames. Ik laat nog even een klein lampje aan…voor het geval dàt! :biggrin:

Doegggggggggg:dag:

@ linda, hoe was je afscheid vandaag??!

heb trouwens wel een paar goeie vacatures gevonden
heb ze allemaal bewaard en ga morgen maar es ff een rondje bellen…
wil niet dat mn solli’s ondersneeuwen in de weekendstroom van reacties :wink:

@bloem: was een erg leuk afscheid, voelde goed heb een heel mooi cadeau gekregen, ben er echt blij mee: een digitaal fotolijstje

kijk!! das wel echt een super kado
nu kan je alles met een goed gevoel afsluiten en op naar de volgende uitdaging!!

Roanna op bezoek bij ex-collega… dat lijkt me voor die vrouw ook fijn dat je langskomt… zeker nu ze alleen is en zo’n zware operatie heeft ondergaan.
Beps, veel plezier morgen in Groningen!!
Bloem, die vacatures die je hebt gevonden… zijn die ook op zondag bereikbaar dan??
Linda, das een mooi cadeau!!

Voor de rest heel stil geweest hier!

xxx en fijne avond

Bovenstaand bericht was van mij Damber… viva is ingelogd hihi

@ damber… morgen/ maandag bedoelde ik…
hihi…