Succes Bloem…Zal vast wel wat voor je tussen zitten toch.
Cyn,dus wakker gemmst…
Succes Bloem…Zal vast wel wat voor je tussen zitten toch.
Cyn,dus wakker gemmst…
Goede middag!!!
Heb ook vannacht helemaal geen noodweer gehoord hier. Had verwacht dat het voetbal afgelast zou worden maar nee hoor, het ging gewoon door. De bal waaide gewoon de goal in, helaas de verkeerde :retard:
Wel 2 goals … van mijn kanjer :drugged:
@Beps
Op jacht naar een nieuwe kookplaat. Hoop dat jullie snel slagen en anders vanavond maar gezellig gourmetselen met zijn tweetjes.
@Bloem
Op zoek naar meubels. Hopelijk vind je wat je in gedachten had.
@Marifran
Zal eens op jullie website gaan kijken want ben heeeeeeeeel benieuwd naar jullie belevenissen maar vooral naar de foto’s.
@Cyn
Eerst een pikante foto en nu een sms-je :wub::redface:
@Linda
Geniet van het afscheid vanmiddag!!
Marion: haha ja eerst die foto… en nu in mms (met foto) op mijn mobiel… haha deze was nog erger!
@Cyn
Wat zei jij … wil je ze voortaan overdag sturen want ik kan er niet meer van slapen ![]()
Marion,J weer gescoord gaat weer goed he,wel gewonnen ondanks dat de bal de verkeerde goal in waaide?
Haha ik heb gezegd dat ik dat soort foto’s niet op mijn nuchtere maag kan verdragen haha
@TRL
Nee, ze hebben verloren met 7-2 :frown:
@Cyn
:D:D:D
Marion,jammer volgende keer beter …
Marion:
En wat jammer dat J verloren heeft!! Maar wel weer gescoord!!! Enne Huntelaar gaat weg in de zomer toch… misschien open sollicitatie??? ![]()
Meiden ik heb geen zin meer!!
@Cyn
Nee A**x krijgt hem niet, wil hem nog even bij me in de buurt houden ![]()
@Marifran
Net even weg gedroomd bij je reisverslag. Wat een prachtige foto’s zeg. Mooie kleurrijke mensen, mooie natuur en die ruines van Copan. Indrukwekkend, lijkt me echt machtig om daar rond te struinen.
@Cyn
Tot hoe laat moet je vandaag?
tot 17
@Cyn
Duurt niet mee zo heel lang toch? Of is er helemaal niets te doen nu?
Trouwens … nog wilde plannen voor het weekend?
Wilde plannen… ehm nee denk het niet… Maar wat niet is… kan nog komen…
Goedemiddag :dag:
Toos heeft het gisteren druk gehad tijdens de nachtcrock en buurman was niet erg aardig voor je
Bloem nu slapen want er komt een drukke tijd tegemoet.
Zus, playstation en schoenen voor Askim
Cyn weer tot 17:00 uur werken
Ik ga nu even met Jessy naar buiten
Meiden ik ben thuis, nog niet bijgelezen, ga ik zo doen.
Ben benieuwd naar de verhalen over Jessy, maar moet daarvoor mss haar web-log nemen!
Kookplaat vervangen, er zat in het noord-hollandse een mannetje, die het zelfs helemaal wit deed, met bon. Een andere kookplaat, betere, voor weinig centjes met 3 mnd garantie dus wij zijn blij
Gaan we vanaaf lekker wat vlees bakken onder het kijken naar de tv, en dan gaat hubbie morgen alles in orde maken in de keuken…
Zo op naar het bijlezen!
Zo meiden, ben helemaal bij gelezen…
Beps balen kookplaat kaduuk, maar gelukkig een andere gevonden…
Toos, buurman aan de tril, fijn als je nachtdienst hebt.
zo hier visite weer weg, kraamvisite eigenlijk, he allemaal naar Jessy komen kijk.
De kleine kruimel is zoooo moe, net buiten geweest, foto’s gemaakt, buiten vind ze nog maar niets, koud, en wind en dan die akelige riem ook nog om…
Dus net buiten geweest, kom je binnen juist ja en dan een iniminie plasje op de grond…de doos…
Goedemiddag.
@Beps: Toch kunnen slagen vandaag. Wat een opluchting weer. Hubs dus morgen weer lekker aan de klus. Het gaat maar door! :unibrow:
@Damber: Gaat het tot nu toe goed met Jessy en jullie? Bloem is niet slapen hoor. Ze is meubels kieken. Ja, ja.
@Marifran: Wat een prachtige foto’s van jullie laatste reis. Ik heb genoten .![]()
@Cynthia: Nog effies en dan heb jij ook WEEKEND. Geniet ervan!
Ach Viva…kon ze echt niets aan doen. Het was buiten gewoon te koud, dus dan maar ff binnen doen. :unibrow: Ze moet het ook allemaal nog leren toch?
Meiden fijn weekend!!!
:kus: