TTT..deel 83 !!!!

Morgen, op deze winderige ochtend.

Roanna, nog laat met de plaatjes :nod:, ben benieuwd of ik het geraden heb.

Linda, Vanavond afscheid, ben benieuwd wat ze voor je geregeld hebben. Terug laten komen in je vrije tijd, mag wel iets bijzonders zijn voor al die extra uren die je daar gemaakt hebt:thumbsup:. Dan lekker naar je cluppie, veel plezier!

Marion, Druk gehad en nog verslag gelezen, was leuk om te doen en nu wel zo ongeveer af. De foto’s staan er inmiddels ook bij. Heb nooit geweten dat jonge geitjes ook gewoon lammetjes heten, leuk toch!

Toos, ligt lekker te slapen, hopelijk was het niet zo’n zware nacht als eergisteren.

Beps, succes met de inductie, te moeilijk om zelf te repareren? Vaak is zelf doen duurder als nieuw kopen met dit soort dingen.

Goodmorning!!!

Pff voel me nog steeds niet helemaal super… maar vanavond maar eens vroeg naar bed, en dan zondag lekker slapen… :wink:

TRL: Het visum voor dubai had geen probleem geweest, echter het visum voor Oman wel (was combi-reis Dubai&Oman)… Dat ging helaas niet meer lukken…

Marifran: Welkom terug!!

Damber: :wub: ik ben verliefd op jouw Jessy!! Wat een moppie!!!

Mòògge Trl , cyn en Jac,

Cyn , wat is dat Tombola Steden ?

Goedemorgen allen. :wink:

@Marifran: Kijk even bij die topic. Bij jou profiel staat Ranstad Zuid, dus moet het te doen zijn. :unibrow:

Ja, ik wil dan eigenlijk afsluiten en denk dan… nog ff op zoek naar de foto en toen had ik 'm en kon niet wachten met het antwoord van die foto op de volgende dag. Dus daarom was ik er nog zo laat! :unibrow: Ik ga vanavond ook even jou hele reportage bekijken. Neem ik even de tijd voor.

@Beps: Jeetje, dat is pech hebben dan. Dat wordt naar de patatboer of zo iets dergelijks vandaag. :stuck_out_tongue: Hopenlijk slagen jullie erin zo snel mogelijk in om iets vervangends te krijgen.

@Jac: Ja he! Het ging hier ook lekker tekeer vannacht met storm, regen en onweer. Grrrrrrrr.

@Viva en of Damber: Is het goed gegaan de eerste nacht bij jullie thuis met Jessy?

Zo, ga zo even poedelen en dan ff de booodschapjes doen.

Latersssssssss

Damber, hoe was je eerste nachtje, moest je er vaak uit vannacht ???

Even spammen :wink:

http://www.myvideo.nl/watch/3551806

xxx Damber

Marifran: Tombola houdt in dat het een loterij is… ik hoor pas op schiphol waar ik heen ga… en dan gaan we in 1 dag een stad bezoeken…

Echt een droppie!!! Piept al lekker, kan wel eens een eigenwijs dametje worden! En niet op trappen hoor , ze is bijna net zo klein als je schoen!

Cyn, Tombola, spannend en leuk, alles is goed lijkt me, gewoon voor de gezelligheid en lekkere onderbreking van het werk. Dat zijn de leuke voordeeltjes van werken in de reiswereld en waar iedereen een beetje jaloers op is. In ieder geval maakt het de overuren weer een beetje goed.

Juist, en het wordt gewoon gezien als werk… :wink:

Moet nu echt een beetje puin gaan ruimen. Heb 4 dagen kleinzonen op bezoek gehad en morgen weer eters en volgende week verjaardag. Veel boodschappen dus. Tja een mens kan het maar druk hebben.

Zussie.ze is echt klein he,leuk filmpje en mooi rose tuigje…:slight_smile:
Cyn,ok ik snap het jammer volgende keer beter en je gaat woensdag lekker…
Beps,hoop voor je dat die nog gerepareerd kan worden anders vandaag op zoek naar een nieuwe.
Toos,ligt lekker te slapen.
Linda,ben benieuwd wat ze voor je in petto hebben en daarna met al de kado’s naar je cluppie

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Oeps zie dat het al bijna 12 uur is dacht pas 11

storm? wind?
ikke nix gemerkt…
werd wakker van het zonnetje en dacht… heeee… das even lekker
en toen heb ik me nog ff omgedraaid :stuck_out_tongue:

anyway
inductiekookplaat? mmmhh… ikke moet op zoek naar gas… jammer…
tombola steden reis… hahaha… ik dahct al heb ik wat gemist dat ineens bekend was dat je naar italia ging
hahahah…

Bloem: neee was het alvast maar bekend!!! En ik wil wel naar Italia hoor :wink:

owh nou hoor ik t…
storm… wind… en zon
nou ja… ik hoef niet te fietsen he?!

Ik zat vannacht rechtop in bed… poeh echt een enorm knal… dacht dat de wereld zou vergaan haha

nou dan moet er toch wel wat meer gebeuren hoor!!
ikke heb echt nix gemerkt dus… lekker geslapen eigenlijk wel :smiley:

Beter toch!!! Ik had ook vannacht nog een mmsje gehad… en daar kon ik ook niet zo goed meer door slapen hahahaha

nou ik ga maar eens richting de meubelboulevard ofzo… eens zien hoe we daar kunnen komen en eens kijken of ik kan vinden wat ik zoek

arrividecci!