:tssk: nie zo druk doen op de vroege morgen… relax… cappuutje erbij… rustig wakker worden…
:lol:
vroeg wast toen ik wakker werd(5 uur) nog ff nagesudderd,…maar toen moest ik eruit…
Nu ga ik me wassen en aankleden…nogal druk op de weg.
Dus optijd weg!
Goedemorgen :dag:
heb even snel bijgelezen:
bloem, Zondag verhuizen naar je nieuwe huisje… lekker hoor!!
Toos, Spataderen weg laten spuiten vanmiddag… Brrr …sterkte!
Linda, 3 punten voor cluppie
Raak, Tijd voor een babbel en dan is er niemand. (heb je volgens mij wel vaker, is absoluut niet persoonlijk)
Marion hopelijk gaan de 8 weken ‘gemakkelijk’ met of zonder medicijn…
Ikke weer op het werk, dus laat ik ook maar wat gaan doen, kom af en toe even ![]()
iedereen weer op zijn of haar plek…
we missen trl een beetje, dus ik zal t lijstje eens opduikelen
Bloem: Maart Verhuizen ![]()
Roanna: 22 Maart - Den Haag
:NETHERLANSeray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 April - Side ![]()
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - Calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
Goede morgen.
@Beps
Vandaag weer een studiedag, nu is de ww aan de beurt.
@Bloem
Moet rustig wakker worden met een cappu.
@Damber
Weer achter de stapels vandaag.
Goedemorgen meiden,
Bloemmie zondag verhuizen, en wens mams van ons sterkte voor de operatie.
Beps…in gevecht met rolmops om haar pilletje in te nemen.
Marion…uur U voor J…we duimen dat hij de goede medicatie heeft gekregen, en geen vitaminepilletje.
en voor de rest is het nog mistig hierzo bij mijn bovenkamer, snip,snip,snip verkouden.
Gedachten nog niet helemaal helder op een rijtje, maar dat komt nog wel.
Gisteravond al bericht van schoondochter, zoon was al onderweg naar Kandahar…nu weer verder afwachten…
Ik ga zo mijn gedachten maar eens verzetten, met een emmer sop en een stofzuiger, is goed voor een mens…
Bericht uit Afghanistan:
Zoon is aangekomen in kamp Holland, en hoort binnen een uur of hij verder gaat, naar zijn eigen kamp in Derawoth. Hij had het heel warm…goede vluchten gehad tot zover.
@ viva, das igg goed nieuws… hij is er… nu kan zn echte werk beginnen…
we zijn denk ik allemaal met onze gedachten bij hem :kus: voor jou
Goeiemorgen,
@Viva: Goed nieuws dat hij zonder problemen is aangekomen, minder dat je snip verkouden bent. http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/hugs/1005252d005252d71252d10407rd.gif
@Marion: Hopen maar dat J de goeie medicijnen heeft
@Beps: Aan de ww wetten vandaag, succes. Rolmops een pilletje, ik deed het in leverpastei, ging het er zo in. Het is een boxer en die kouwt niet zo goed, dus hap slik weg
Vanmorgen al bij de tandarts geweest voor controle, alles ok. Hebben we weer gehad, heb er een bloedhekel aan. Vanmiddag mn spataders, ga zo’n beetje om het jaar. Stelt niet zoveel voor, alleen die kousen dat is vervelend
Goedemorgen allen. :dag:
@Viva: Wel fijn om te weten waar hij zich op dit moment bevind. Fijn dat ze jullie zo op de hoogte houden. Is meestal ook wel even een geruststelling voor de achterblijvers.
Misschien heb ik er weer over heen gelezen, maar ben je nog steeds thuis, omdat je nu lekker wil gaan sopppen? Hoef je niet te werken of heb je verlof? Tja… die DDD speelt me af en toe toch parten hoor! :biggrin:
@Toos: Sterkte he vanmiddag. Wat zul jij weer kunnen swingen nadien. ![]()
Verder iedereen zo’n beetje op het werk. Beps weer druk met de WW. Nee, niet met wereldwijzer, maar met de regels en wetten van de WW.![]()
Zit net even het afsprakenkaartje van kokkie te bekijken, blijkt dat hij helemaal niet morgen voor de uitslag moet komen, maar volgende week dinsdag pas. Jeetje, hadden we mooi morgen voor noppes in dat ziekenhuis gezeten. Ik weet ook niet hoe hij er bij kwam om tegen mij te zeggen, dat het donderdag de 13e zou zijn. Misschien ook al een lichte vorm van DDD? :biggrin:
Maargoed meisjes, ik moet vandaag weer naar de ander kant, dus weer eerder beginnen.
Werkse allemaal nog en de rest sterkte met alles thuis of bij de dokter.
Doeggggggg.!!!:dag:
@Toos: Ook alweer naar Lionel Ritchie? Toe maar! :unibrow:
Ik was trouwens vorige week 12.5 jaar in dienst, zijn met zn drieeen dus feestje komt nog. Kreeg ik gister van Hub en de meiden een plant in een mooie pot, hij vond het sneu dat ik nog niks gehad had en voor 12.5 naast mn werk de toko hier draaiende houden, lief he:wub:
Ja ik kreeg gister een mailtje over symphonica in rosso met lionel richie en dat er al in de voorverkoop gereserveert kon worden. Heb dat meteen gedaan, ga eigenlijk naar ieder concert met Lionel, vind hem echt goed
Gelukkig maar dat jullie het nog op tijd zagen, had je morgen voor jan doedel in dat zh gezeten.
@ toos, wow wat attent van je mannetje! en meteen gereserveerd voor je favoriet… pakken die kansen, zo vaak komen die mannen niet langs
@ roanna, owh maar goed dat je er idd nu achter komt en niet daar aan de receptie… hihi…
Ik had eigenlijk gewoon moeten werken vandaag, maar kreeg vrij van mijn chef i.v.m.Afghanistan gedoe…lief he…ach ja het is de vader van mijn schoondochter, dus die heeft aan 2 kanten de ellende van die uitzending…prive en zakelijk zeg maar…hihihihi…dus nu ben ik heerlijk tot maandag vrij, maar goed ook, hoop dat die verkoudheid zakt, ben er gewoon lamlendig van.
Roanna, beter dat je nog even gekeken hebt voor de afspraak, anders zat je daar maar te zitten morgen…
Toos nog van harte meid, met je jubileum, en lief van hubs een bloemmetje…je staat er gekleurd op zeg maar.
zo ik weer even verder aan de sop…moet boven nog doen.