Hey meiden…
Ik ook hier… Was eigenlijk vrij, maar collega belde of ik een paar uurtjes mee wilde draaien… Verveelde me toch… dus alleen maar mooi!!!
Viva+Damber: :kus: Denk aan jullie!!!
x
Hey meiden…
Ik ook hier… Was eigenlijk vrij, maar collega belde of ik een paar uurtjes mee wilde draaien… Verveelde me toch… dus alleen maar mooi!!!
Viva+Damber: :kus: Denk aan jullie!!!
x
heb nooit de behoefte om te gaan werken als ik me verveel ![]()
![]()
hallo dames, ik kon vanmorgen niet inloggen vanwege updates maar zie dat jullie er schijnbaar geen last van hebben gehad.
Toos zal wel al geholpen zijn nu he, maar toch nog sterkte en liefs van de bloemen hoor
Roanna jullie hebben echt geluk dat je er nu achterkomt he
Viva : aan de sop om de gedachten te verzetten
Cyn : toch lekker werken ondanks vrije dag that’s the spirit hihi
Damber spiekt alleen maar over de hoge stapels heen, weet wel hoor dat het niet persoonlijk is:so:
Beps de ww weer aan het bestuderen
Marion ben heel benieuwd naar de resultaten, sterkte he
verder ook ddd geloof ik of mn hersens zijn leeggestormd;)
![]()
Zoon heeft gebeld uit Afghanistan, hij is op plaats van bestemming…sneller dan verwacht binnen 35 uur op het kamp.
Viva : dat is dus gelukkig alvast allemaal goedgegaan he.Voor de rest zullen we met zn allen duimen hoor:kus:
Ik ben er weer vandoor prettige avond allemaal
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/g/goedemiddag/66.gif
Weer terug van de spatader wegspuit dokter, ging allemaal goed, geen lekke kleppen. Schoonzus is vanmorgen geweest en die had wel lekke kleppen en moet gelaserd worden. Nu 5 dagen een kous aan en niet douchen:unibrow:
@Viva: Gelukkig dat je zoon goed is aangekomen, nu duimen dat alles goed verloopt daar en gaan we aftellen. Beterschap met je verkoudheid, wel lekker dat je even niet hoeft te werken
@Raak::dag::dag:.
@Cyn: Even aan het werk, zou het ook niet snel doen hoor. Werken uit verveling
net thuis, nog niet bijgelezen, doe ik vanaaf…
zo naar trainen en om 21 uur thuis…
:dag:
@Goedenavond.
@Toos: Nou, dat is gelukkig weer gebeurd dan. Geen lekkende kleppen, dus wat wil je nog meer! 5 Dagen nie douchen? Bad vol laten lopen, je eigen erin laten zakken en de benen er over heen gooien. Moet lukken! :unibrow:
@Viva: Oh dat is fijn dat je al weer wat gehoord hebt en weet dat hij nu op zijn bestemming is. Nu kunnen we inderdaad met z’n allen gaan aftellen voor zijn terugkomst. Komt hij in dat half jaar dat hij weg is nog een keer met verlof naar hier? Mijn neef heeft toendertijd in het voormalig Joegoslavie gediend, maar mocht in dat half jaar, 2x twee weken naar huis. Is dat hier ook zo?
@Beps: Meid, wat ben je er toch druk mee! Maarja, wel leuk druk he? ![]()
@Raak: Ook nog even langs geweest en toen was er weer bijna niemand. Tja, dan is iedereen net druk, denk ik.
Ik dacht trouwens ook al toen ik net inlogde, die zullen al wel weer op de helft van het volgende deel
zijn, maar dat viel me mee. Nog steeds in deel 83.
allowwwww
ik ben vandaag echt plat gebeld!! had snachts mn phoon opgeladen en die was vanmiddag leeg
heb nu:
vrijdag 1 solli (zie ik eigenlijk nie zo zitten) en een gesprek bij uzb (zie ik ook nie zo zitten)
en een echt officieeel solli bij t bedrijf, (zonder uzb) in O… spannend!!
verder word ik nog voorgesteld bij super leuk bedrijf, heb ik eerder gewerkt, leuke functie, dus hopelijk mag ik op gesprek
en dinsdag heb ik OOK een gesprek, maar is niet ideaal, maar wel leuk…
druk dus…
verder kreeg ik vanmiddag out of the blue een email met onwijs leuke, lieve, attente inhoud van de canadees… bloos…
en hij replyede ook meteen weer terug op mij, bloos… wat erg leuk… bloos… glunder
nu beetje moe, morgen werken en 's middags komt de vloerbedekking…
druk dus
@ toos, mooi dat het goed gegaan is
@ viva, het telefoontje, gelukkig maar! nu kan t echte werk voor hem beginnen en kunnen wij met jou aftellen!!
@Bloem: Nou zeg. Als daar dan niks uitkomt… weet ik het niet meer!
Moet toch een keer lukken.
Enneh… je telefoon leeg van al die bedrijven die je bellen, of Canada foons?
Dit weekend dus al in je eigen huisje? Gaaf meid! Hopenlijk heb je ook snel internetaansluiting. Mooie vooruitzichten ook voor jou weer. Blijf ook nog een poosje lekker blozen. :redface: Hi, hi. Lekker gevoel he!
@ roanna, was maar waar!!
nee van alle uzb die me belden enzo…
Ow… Bloem, nouja ook leuk toch? Als er maar wat bij zit dan! ![]()
ja idd
heb dus vrijdag 2 gesprekken waarvan ik me afvraag of ze de tijd en moeite wel waard zijn…
@Bloem: Positief toch, dat moet toch haast wel gaan lukken. Ga duimen voor je
Bloem: Maart Verhuizen ![]()
:NETHERLANRoanna: 22 Maart - Den Haag :NETHERLAN
:NETHERLANSeray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 April - Side ![]()
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Marifran: mei /juni- Spanje.
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - Calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
Zo ff weer een update. ![]()
@Roanna: Je gaat bij Viva op de koffie:vak02:, had er overheen gelezen. Leuk!!!
@Toos: Oh is dat zo? Ik had wel ergens gelezen van… dan kom je ff een bakkie doen, maar ik dacht, dat zal ze wel als geintje bedoelen. Tja, als ik dan toch in de buurt ben? Waarom niet he?![]()