TTT..deel 83 !!!!

@roanna: ja goed he weer drie punten erbij

@bloem: moet je moeder een nacht of langer blijven of is het een dagopname?

Viva, sterkte voor jou en je gezin! Kan me wel een beetje voorstellen hoe je je nu moet voelen, maar vast niet helemaal. Komt allemaal goed meis en gelukkig kun je tegenwoordig veel contact hebben met elkaar.
Beps, gefeliciteerd met papa, 78 jaar, mooie leeftijd hoor!
Bloem, succes met je verhuizing komend weekend. Maak er maar een mooi paleisje van voor jezelf!

@crazymar: hoe is t met je? alles goed?

Linda Gefeliciteerd met je cluppie !!

Bloem - Donderdag vloerbedekking, zondag verhuizen . Hebben jullie snel gefikst!! Maandag mama operatie, is weer extra drukte voor jou, maar ja over en weer een beetje helpen. Fijn dat het kan.
Veel succes met sollicitatie vrijdag, zal allemaal wel weer goed komen !

Roanna - welterusten, heb het ook wel weer gehad met dat spelletje voorlopig. Jij zit tenminste nog gezellig in de kamer, ik zit hier maar een beetje boven ongezellig te zijn, ga dus maar even socializen

Toos - even stoppen hè met de cijfertjes …Is mooi geweest… Schenk maar wat lekkers in, dan proosten we op afstand.

:dag:

Roanna : sorry meissie ik had je vraag niet meer gezien
hotel was heel goed, voor egypte zelfs lekker eten en de sfeer was ook heel gezellig. en het weer he …hier word ik echt triest als ik naar buiten kijk
viva en damber:kus:
bloem : dat is hard gewerkt zeg, lekker idee he
voor iedereen : slaap wel en tot morgen:dag:

Ja ik stop er ook even mee. Heb nog wel leuke uit eigen doos. Ons prachtige vliegtuig in punta cana:crybaby:. Heb nu een rum uit jamaica met cola in geschonken, dus uhhh proost:D

Toos : dat is wel een goed idee, ik heb hier nog lekker flesje uit Cuba, ga ook maar ff eentje inschenken

@Raak: Slaap lekker:slapen::dag::dag:
@Crazy: Alles goed?
@Linda: Nog steeds naar je zin op je nieuwe baan?
@Bloem: Bezig in casa di Bloemmie, zondag verhuizen en straks druk met
moeders verwennen en de hondjes uitlaten

@Raak: Oke dan is het toch allemaal nog goed terecht gekomen met het hotel. Gelukkig maar!

@Toos: Carolina heeft ook hele lekkere cuba-libre voor ons klaargezet. :wink:

Proost en voor zo allemaal alvast:

:slapen::dag:

@Viva-Damber en familie: :kus:

Zo thuis en alles klaar…
morgen weer leren en studeren dus ik ga naar bedje

@Viva, Damber, Viva’s hubs en schoondochter(en schoonouders): :kus:

@Bloemmie: Wens mams sterkte, en ik spreek je vast nog :wink:

En iedereen :kus:

@bloem…hard bezig geweest weer…en alweer een hoop in de planning,maar dan heb je ook wat :wink:

@linda…weer 3 punten binnen…mooi:D

@marifan…in juni ben ik klaar met mn opleiding :slight_smile:

slaap lkkr allemaal…xx

@toos: nog steeds, krijg elke dag nog steeds veel informatie erbij

Ik ga ook zo mn mandje in. Morgen een drukke dag, eerst naar de tandarts en morgenmiddag ga ik spataders weg laten spuiten.
@Roanna: Bedankt voor je mailtje:kus:
@Beps: Succes morgen met leren en zo
@Viva, Damber en familie::kus:

@ toos, jaiks.s… succes dan maar!!! brbrbbrr

mn ma moet voor een uur-opname… ze gaat wel volledig nok, dus vraag me af of ze al snel weer naar huis kan
en aan t huis hoefde eigenlijk nix te gebeuren, was echt brandschoon en netjes, alleen dus die vloerbedekking en wilde de slaapkamer ff iets fleurigers hebben…
anyway ben nu echt naar bed, weinig kans dat ik canada nog te pakken ga krijgen dus dat proberen we ook maar niet…

truste

ik ga ook slapen weltrusten allemaal morgen werken en daarna trainen, heb daar wel zin in want paps gaat ook mee om te kijken of t wat voor hem is ben benieuwd

Schijn de laatste avonden telkens de laatste te zijn.
Mijn dag vandaag … was allemaal goed in het Rbt alleen was J. ontzettend druk, hij zal het wel spannend hebben gevonden. Al moet ik zeggen dat hij de laatste week ook al drukker was dan daarvoor. Hij blijft constant aandacht vragen en maar praten, werkelijk aan 1 stuk door. Die mond staat eigenlijk alleen maar stil als hij aan de computer zit of slaapt. Eigenlijk zit er totaal geen rust in dat lijfje, er is altijd wel iets in beweging. Knap vermoeiend dus maar daar komen we ook wel overheen.
Morgen gaan we starten met de nieuwe medicatie en ben erg benieuwd … zit er de werkzame stof in of niet. Maar ook dat zien we wel, heb me ingesteld op 8 weken zonder dus kan het alleen maar mee vallen.

@Viva
Helemaal brak na een nacht met weinig of geen slaap. Dikke kus voor jou!!

@bloem
Zondag verhuizen naar je nieuwe huisje.

@Toos
Spataderen weg laten spuiten morgen …sterkte!!!

@Filiz
Geen gekke fratsen uit hoeven halen in Hilversum. Hoe was Joling in het echie?

@Linda
Happy … weer 3 punten voor je cluppie!

@Raak
Tijd voor een babbel en dan is er niemand.

En toen wist ze het niet meer. Tot morgen meiden … ga ook mijn bed in. TRUSTE!!!

:idea:

Heerlijk geslapen en nu weer ertegen aan
Eerst een gevecht gehouden met een kleine hond, die haar (anti)wormentablet moest. Katten zijn makkelijker…pak je in de nek, pil erin, klaar… Wat een gevecht maar ik won!!!
(er zijn leuke filmpjes op mn log! niet van de pil, maar trainen en spelen met een kindje)

@Toos: Geen leuke dingen. Sterkte vandaag en met de ‘kouzen’ en ik hoop dat het meevalt!

@Marion(en hubs en J) hopelijk gaan de 8 weken ‘gemakkelijk’ met of zonder medicijn…

Ik dus aan de volgende wet(WW) en we zien wel…

mornink
ikke uit bed, nog nie wakker… misschien komt dat nog…

Wakkerwordenwakkerwordenwakkerwakkerwakkerworden…