Filiz - Groot gelijk, schiet al op, een week of 3 !!
Roanna - Zou best kunnen, als we op de terugreis zijn! Naar welke plaats ga je ook al weer ?
@Marifran: Staat onder mijn handtekenng.
Calella :zon02:
Roanna - Met onzichtbare inkt ?:smoke: Ik zie alleen maar: 2 juni vakantie :zon02:.
Je kunt elkaar best tegenkomen, de wereld is kleiner dan je denkt! Maar ik zal je niet herkennen waarschijnlijk ![]()
Calella
@Marifran: Even je rechtermuisknop vasthouden na… 2 Juni. Ik had het expres niet zo zichtbaar gezet, want ja… dit keer geen Turkije. :unibrow: ha, ha.
@marifan…25 nachten nog precies…:Dben zo benieuwd naar alles!!
Filiz - Je bent al echt aan het aftellen dus! Kan begrijpen dat je benieuwd bent, je gaat toch heel de zomer?
Roanna - Leuke truc! Knap van jou, zou niet weten hoe je dat gedaan hebt !!
@marifan…nee…ik ga in april 2 weekjes…(huisje inrichten) en dan in juli…voorgoed…![]()
Filiz - Voorgoed, dat klinkt echt oneindig !! Heel spannend hoor !!
Ben je dan klaar met je studie ? (Ja, ik weet het, echte oma vraag, maar is gewoon belangstellend bedoeld)
@Marifran: Is niet zo moeilijk hoor! Gewoon bij reageren een kleurtje kiezen hierboven naast de letter A en dan je woord in die kleur hier typen. Voila!
Even je rechtermuisknop vasthouden en dan scrollen en klaar is Klara. ![]()
RRoanna - [COLOR=White]Leuke truc,[COLOR=DarkOrchid] Ik moet nog heel veel leren![/COLOR][/COLOR]
@Marifran: Hij doet 't.
Nou, zo bijdehand ben ik anders helemaal niet met computers, maar dit had ik ook ooit van iemand. Zo kunnen we steeds weer van elkaar wat leren. :zon02:
ola ikke ook weer terug
@ marifran, ja een of andere bloemmendoos heeft dat ooit gedaan omdat ze wel dingen wilde delen, maar niet meteen duidelijk voor mensen op t 1e gezicht
vaak zie je het wel, dat er midden in 1 zin een stuk text mist en de mensen die die moeite nemen, die lezen het, maar niet altijd de meelezers enzo
@ filiz, lekker hoor
@ viva, zucht… tja wat moet je ermee he?! je gedachten daar, bij hem, en jij (gelukkig) hier… ff geen tijd of puf voor andere dingen…
komt zn vrouw nu veel op bezoek bij jullie? of deelt ze het liever met anderen…
ikke beetje moe, ga zo lekker weer slapen
t was weer gezellig, zoals altijd…
planning bekend, zondag verhuizen, in 1x over… dus ff goed plannen en pakken en dan slaap ik zondagavond daar al
maandag wordt mn moeder aan dr voet geopereerd, nix ernstigs, maar die week dus erg druk, omdat ik dan de hondjes ga uitlaten tijdens de lunch… wel makkelijk om dichtbij te werken enzo…
Juppie club weer gewonnen weer drie punten erbij
@bloem: alvast veel succes met de verhuizing zondag
@ linda nou dat duurt nog wel ff hoor !!
maar thanks
voor ik het vergeet hahha
@Bloem: Het schiet nu dus op. Eindelijk (bijna) je eigen home. O ja, dat zat ook nog steeds in de planning he, dat je moeder aan die voet geholpen moest worden. Je hebt het er maar druk mee, maar ach, als je elkaar zo kunt helpen, waarom dan niet he! Als je toch in de buurt bent!!!
Weltrusten voor zo en tot morgen weer. :dag:
@Linda: Goed he van je cluppie!!! :dope: