@Marifran
Gelukkig geen last meer gehad van de kies, is zo’n vervelende pijn.
Jij bent ook al erg actief geweest vanmorgen! Ook weer volop plannen voor een nieuwe reis … klinkt goed allemaal!
@Filiz
Veel plezier in Hilversum en wel zorgen dat je opvalt he!
@Cyn
Ook een druk maar gezellig weekend achter de rug.
@Bloem
Weer op gesprek vrijdag. Klinkt niet leuk nu maar misschien valt het allemaal wel mee.
@Viva
Gaat een zware nacht voor je worden … sterkte en ik denk aan je :kus:
@ viva, so! klinkt heftig allemaal zeg, nog ff je zoon een keer stevig vastpakken… tis allemaal nie nix!! en dan ook nog zo lang onderweg… hij is weg, maar nog niet ter plaatse…
succes voor jullie allemaal
goedemiddag allemaal:dag:
Sorry dat ik nog geen tijd heb gehad,ben wel bijgelezen maar kreeg steeds
weer visite, je kent dat wel.
Weekje was heerlijk, 28 gr.en volle zon. is hier echt wennen hoor, zit de hele dag te sterven van de kou :biggrin:
Heb veel voorbij zien komen:
linda auto weer ok en fijne nieuwe baan
bloem huis al ver klaar en natuurlijk gisteren feest voor D.M. proficiat he
toos Tarzan gezien en leuk weekend gehad
Filiz druk en nu naar Hilversum,ga zeker kijken de 28e
Trl ik ben jaloers hoor,is lekker bij Askim
bep rijdt weer rond in nieuwe auto en bevalt goed he,ook plek voor Aiji
roanna gelukkig alles ok met kokkie en op huizenjacht en paasweekend
damber heeft een schattig puppie met rose jasje en ook nog contract verlengd : proficiat
viva staat er nu een heel stuk minder voor he meissie :sterkte alvast voor jullie
marifran is jarig geweest ook nog proficiat en kies eruit och arme
MK en kaylo nog steeds ziek dat duurt nu wel heel lang he : beterschap hoor
marion is heel trots en terecht op J. veel succes morgen he
cynthia londen geweest en toch nog leuke dag gehad gelukkig maar
fotoboeken gemaakt en mp3 volgezet
brennej al in turkije
Nou dat was een hele lijst he en dat terwijl een weekje weg eigenlijk heel kort is hihi
Bloemmie: was er 1 keer geweest een jaar of 11 terug ofzo… maar toen was ik megaziek van de boot, en elke keer een bloedneus… en het regende!! En nu was het super weer, lekker zonnetje!!! Heerlijk!
@Raak
En dan kom je thuis in een regenachtig Nederland na een lekker weekje zon. Sta je echt weer meteen met beide benen op de grond he? Zou meteen dat vliegtuig weer in willen stappen.
Viva : meid toch ! Morgen de dag dat je zoon vertrekt ! Jullie zullen je zeker wel rot voelen ? De tijd gaat akelig snel hé ? Ik denk in elk geval aan jullie hoor en geef je zoon een dikke knuffel en een kruisje van mij (jou en Damber ook trouwens !). Sterkte ermee meiden !
Zaterdag toch naar begrafenis geweest, was een zware dag. Heel emotioneel ook ! Heb de ganse kerk bij elkaar gehoest, maar dat nam niemand me kwalijk (gelukkig). Koorts was iets minder, maar zag eruit als een uitgewrongen dweil ! Nu ja, foert !
Had zo te doen met mijn vriendin en haar vader. Die mens was gebroken. Hou helemaal niet van die dingen, maar de mensen kunnen op dat moment alle steun gebruiken.
Tijdens de koffietafel had de crematie plaats en de urne werd meegenomen naar huis. Is nog niet zo lang dat dat in België kan. Bijzetten of uitstrooien ging wel, maar nu kan je de urne met de asse gewoon mee naar huis nemen.