Ik heb ook pas zo’n cursus gehad, wat een nutteloze bezigheid. Maar goed je bent weer even van de straat
@Roanna
Saaie kost dus!!
@Toos
Klopt, morgen moeten we weer naar het Rbt. Krijgen dan de medicijnen (of placebo) mee en woensdag gaan we starten.
Vandaag is ie voor de 1e dag helemaal zonder medicijnen, ben benieuwd hoe hij is dan.
@Marion: Spannend, duim voor jullie dat J de medicijnen krijgt en niet de placebo
Hoi allen !
Heb ook weinig te melden, gewone maandag, sporten , klusjes, boodschappen en even een bezoekje.
Roanna - Lekker weekendje weg, even doorbijten, 't is zo 22 mrt.
Succes met de cursus, rare tijd 6 uur. Maar je zal wel extra uren voor terugkrijgen .
Toos - crockze vanmiddag !
Marion - Monday schiet ook al weer lekker op. Zet maar een gezellig muziekje op bij het klussen, wil nogal eens helpen.
Oh ja, Met (ex)kies gaat het goed, beetje ontzette kaak nog en beetje voorzichtiger eten aan 1 kant, maar geen pijnstillers nodig gehad.
Bloem - Meer dan 100 visiters is niet mis. Ik was er 1 van, leuke filmpjes!
Kaylo - Nog steeds in de lappenmand ? Ben je zaterdag nog geweest of ging het echt niet. Beterschap !!
Viva - Damber - sterkte morgen
Verder werkze ze allemaal …Het wordt altijd weer 5.00 uur !!
Zo pauze…en na de pauze nog 3 uurtjes met een kwartiertje onderbreking erin…
Is wel uit te houden
verder te druk om echt bij te lezen…
@ marion succes morgen in het zkh… spannend wat ie krijgt
@ roanna, gezellig :retard: beetje ouverloos ouwehoeren
@ toos, crock ze vanmidda… tis idd behoorlijk onstuimig buiten
@ marifran, ben je alweer een beetje in je ritme? hoe was de verjaardag enzo?
@Marifran: Gelukkig dat je weinig last hebt gehad van je ex kies, kan knap zeer doen. Drukke maandag voor jou. Zou willen dat ik om 5 uur naar huis mocht vanmiddag, moet tot 10 uur werken:crybaby:
een hele goede morgen…!! ja nog net ![]()
bloem, beps, toos en damber aant werk…
roanna…dadelijk een cursus
marifan met van alles en nog wat in de weer
linda vanavond weer trainen
iedereen wel een fijn weekend gehad zo te lezen…
ikke fijn weekje voor de boeg…dadelijk naar hilversum voor de verdere audities…dont forget…28e sbs 6…ik spring wel ergens voor een camara ![]()
morgen school…woensdag vrij…donderdag n paar uurtjes vergaderen…en vrijdag slaapdienst…week vliegt voorbij!!
iedereen een fijne dag!!
beetje een egootje wel he…? sorry…xx
Filiz - Da’s pas leuk - Veel plezier straks ! Ga zeker kijken de 28e !
Bloem - Inderdaad al weer behoorlijk in de sleur. Geeft niet hoor we gaan mei-juni hopelijk Spanje onveilig maken .
Hey meiden!!!
Iedereen een fijn weekend gehad? Ik heb heerlijk niks gedaan… Zaterdag lekker thuis filmpje gekeken, en mp3 van paps volgegooid en fotoboeken gemaakt…
En gisteren naar Beverwijk… döner gegeten (heb hem weleens lekkerder gehad, maar goed) en gistermiddag/avond kwamen mijn broer en schoonzus… Gezelli!!
vandaag weer werken en dan weer 2 vrij :biggrin: Morgen trainen en verder nog geen idee!!
Heerlijk zo’n week!!!
:dag:
@ cyn poehee wat een luxe allemaal ![]()
@ filiz, leuk, weer opnames, veel plezier!
@ marifran, aan de costa of met auto het binnenland verkennen?!
ikke heb vrijdag een solli… vraag me af wat ik ervan moet vinden, geen idee wat voor bedrijf t is, maar klonk nie zo geweldig…
@Bloem: Wie weet valt het mee en alles is beter dan niks toch.
Pfff krijg pijn in me strot… Lekker weer… ![]()
Bloem: wat super trouwens van D.M. die goude plak (eindelijk!!!)
Marion - sorry . 10.00 uur vanavond is niet mis! Wil wel aan je denken als ik op mijn krent zit maar daar heb je natuurlijk niets aan :tssk:
Bloem - De voorlopige plannen zijn eind april Madrid en dan zakken naar Sevilla, eventueel de kust en dan Granada (Alhambra) en terug via Costa’s en weer thuis als het hoogseizoen begint.
Cyn - fotoalbums gemaakt ! Zijn ze leuk geworden? Had je een speciale aanbieding of zo? Je noemde vorige week wel een super lage prijs.
Ga er weer vandoor , afspraak - prettige middag allemaal :dag:
Marifran: had er 1 van malta voor 5euro… en londen was 20euro…
@ marifran, fijne dag!
@ cyn, hoe was londen? en was idd errug blij
geweldige afsluiter van t seizoen, hier kan ik tot okt.wel op trippen ![]()
Ik ga er ook vandoor, even de toko rechttrekken en straks aan de crock.
@Viva en Damber: Als ik jullie niet meer zie vandaag, heel veel sterkte morgen:kus:
zo ik weer bijgelezen, maar blijft allemaal niet zo goed hangen.
Ben net wakker, door kruimel die zat de piepen, dat ze alleen was (niet dus, ik was er maar lag in bed). Ze had honger, en ligt nu weer te slapen.
Waarom ik zo laat eruit ben, nou vanochtend om half 7 was ik er uit…maar ik moet vannacht de hele nacht doorskippen, vannacht om 1 uur zoon en schoondochter ophalen, dan door naar de kazere, en dan vannacht weer terug naar Den Haag…pffff. zoon moet zich om 6.30 uur melden op luchthaven eindhoven om te vertrekken naar Minhad…de verenigde emiraten dus…om vandaar uit naar Der Hawod te reizen…dit alles dus waarschijnlijk een dag of 5, voordag hij op het kamp is…pfffffff…bah bah bah…
Het hele weekend visite gehad, zaterdagavond lagen wel om half 5 in bed, het gevolg dat we gisteren allemaal helemaal brak waren, en ook gisteren bijna de hele dag visite gehad.
Dus gisteravond eigenlijk vroeg naar bed, gegaan en ja hoor en ene telefoontje na de ander…eerst mijn zoon, toen mijn chef…ten slotte was het toen weer laat…
sorry voor de ego…
Marion, veel succes met J. morgen en duimen dat hij geen placebo krijgt
Bloem…website bijwerkt en vrijdag gesprek
Beps…auto in rijden en dan het gas erop
Linda…alle zondagen volgeboekt
Toos…vanmidddag aan de crock
Roanna…naar den haag, je bent welkom voor een bakkie hoor
en toen had ik alzheimer…
Bloem: ja londen… haha als ik heel eerlijk ben, toch wel erg leuk!!! In eerste instantie liepen 7 van ons (we waren met 8) te zeuren dat we naar londen gingen… Maar het was echt heel leuk!! De vlucht ging goed, underground ging snel, weer was super!!! Dus ja echt een lekker dagje!!!