TTT..deel 83 !!!!

Kom ik mijn bedje al eens uit, is er niemand ??? Iedereen bij dat spelletje zeker ?

Ben er dan maar weer mee weg, spring morgen nog wel eens binnen ! :nod:

Kaylo beterschap…

Goedenavond ladies.

Zo, ook weer gehad. Wat een hoop ge bla, bla, bla, zo’n training. Aan de hand van je ingevulde enquete, kreeg je vanmiddag de uitslag en aan de hand van een kleurenschema’s kon je dan zien wat voor type je bent op je werk. Ik had van alle kleuren wat en was goed in balans. Nouja, lekker belangrijk. Moeten we in September in teamverband de training met rollenspel doen. :retard: Nou, dan zorg ik wel dat ik op vakantie ben!

@Kaylo: Ach meisie. Hoe is tie toch? Nog steeds niet helemaal opgeknapt? Dus ook nog niet aan het werk, neem ik aan?

@Marion: Nou, het is dan te hopen dat het de juiste medicijnen zijn voor J. Ja, je wilt toch altijd het beste voor hem he!! Succes ermee hoor!

Ik heb alles wel bijgelezen… maar weet het al niet meer. :smirk:

goede avond…

zucht… dat was ECHT zonde van mn tijd zeg…
diepe zucht… kan iemand me alsjeblieft ff vertellen wat voor leuk, uitdagend, enthousiast, vrolijk, vriendelijk, meegaand, oprecht persoon ik ben… je begint zo aan jezelf te twijfelen als je door zo’n recruiter de grond in wordt geboord… :frowning: ik kan t toch niet helpen dat alles wat ik leuk vind, waar ik goed in ben en waar ik enthousiast over ben gewoon geen droog brood in te verdienen is… zucht…

alleskomtgoedalleskomtgoedalleskomtgoedalleskomtgoedalleskomtgoed…

@Bloem: Natuurlijk komt alles goed. Heb ik wat gemist of over heen gelezen? Wat is er gebeurd dan Bloem? Wie heeft jou de grond ingeboord? Ik kan me dat bijna niet voorstellen, dat iemand dat bij jou doet. Whats going on?

:NETHERLANBloem: Maart Verhuizen :egypt:
Roanna: 22 Maart - Den Haag

:NETHERLANSeray: 4 april - CP - Nederland:NETHERLAN

Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran

Vreugde is de grote schoonmaak

@ roanna, soort van sollicitatie

@viva en damber
En overige familie uiteraard, heel veel sterkte!!! :kus:

@viva en damber: heel veel sterkte

@Bloem: Jeetje dan. Daar kan ik me dan wat bij voorstellen dat je zo reageerd. Wat denken ze wel?

@ Viva, Damber en familie: :kus: Volgens mij al voor de 2 keer. Beter, dan vergeten toch? :wink: Ik denk ook aan jullie hoor!

Bloemmie laat je niet afkraken…pfff ze zijn je niet waard, ik weet het klink als een clichee, maar jou tijd komt nog wel…

ikke zit mijn tijd uit om te vertrekken richting kazerne:so:

@Viva: :kus:

Ik ga pc afsluiten, viva en familie nogmaals heel veel sterkte

trusten allemaal en nogmaals dank voor jullie medeleven ook namens Damber en mijn hubs

@Viva, Damber en familie: Denk aan jullie, wens je zoon een hele goeie reis, wees voorzichtig en vooral heelhuids terugkomen

@ viva en overige familie uiteraard, heel veel sterkte

Even wat bij kletsen bij zoontje in bed, dan lig je zooooooooo lekker en dan val je in slaap …

@Kaylo
Nog steeds in de lappenmand, is een hardnekkige griep deze keer. Beterschap!

@Roanna
Zoooooooooooooooo erg die rollenspellen. Zou ook maken dat ik op vakantie was als ik jou was.

@Viva&family
Onderweg naar de kazerne op dit moment … sterkte en voor jullie allemaal

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kusjesknuffels/knuffel.gif

Denk aan jullie!!

Zo ik ben al weer een poosje wakker

Heb eerst mn log bijgewerkt, en nu op naar de koffie!!
Mn vader is vandaag jarig(de oude man is vandaag 78 geworden, en zo fief!) dus na het doen van mn haartjes eens op naar de taart en drank…

Goedemorgen :dag:

Dank jullie wel!! Allemaal voor de sterkte wensingen…

Bloem, alles komt goed…
Beps, gefeliciteerd met je vader…

Ben weer op m’n werk beland… stapels worden niet minder… als je wat wegwerkt, krijg je dubbel zoveel terug :smiley:

Goede morgen!!

@Beps
Gefeliciteerd met je vader en een fijne dag vandaag.

@Damber
Dat is echt een teken dat je het wat rustiger aan moet doen op het werk :smiley: