TTT..deel 83 !!!!

Ga jij morgen nog iets doen?

Nuh, niet veel bijzonders denk ik. Misschien ff naar de achterhoek op familiebezoek. Daar kunnen we altijd zo aan komen waaien dus. Ik weet het eigenlijk nog niet, wat we morgen gaan doen.

Het was wel extreem rustig hier vanavond he? Iedereen de hort op denk ik. Maargoed, ik ga er ook mee nokken. Ga nog even tv kijken en dan maar weer slapen.

Weltrusten voor zo en geniet nog van je VRIJE weekend. :thumbsup:

Laat het kleine :idea: nog maar even aan, je weet maar nooit

:slapen: Weltrusten.

Inderdaad erg rustig hier vanavond, ik ga het ook niet erg laat maken vanavond lekker slapen en morgen lekker uitslapen

Spreek je morgen wel weer weltrusten voor kokkie en jou

Goede avond :dag:

Marion, J. gewonnen… en gescoord!!
Roanna huisjes gekeken niet binnen het budget… maar nog tijd zat. Super dat het met kokkie goed gaat
Cyn, fotoboek maken en heerlijk alleen thuis
Bloem helemaal kapot… morgen een vrije dag… lekker uitrusten
Filiz uit het werk naar vriendin geweest
Linda, kan niet wennen aan de vrije zaterdag… went snel hoor :wink: en helemaal volgeboekt op de zondagen…

Inderdaad rustig hier… zal de verwarming ook vast wat lager zetten… ik kwam even :ninja:

@damber: de vrije zaterdag voelt nog een beetje als een extra vrije dag zeg maar nog niet als standaard weekend haha

hahha heerlijk he :wink:

:idea:

Ik weet eigenlijk niet of er weer schaatsen is, dus de tv maar aan…

Auto rijd prima, volgende week komt er gas in! Over 3-4 weken mogen we daar ook op gaan rijden(dan is de motor ingereden) en gaat hij dienst doen waar hij voor gekocht is!
De bench is een ander verhaal… die past wel maar dan hebben we geen ruimte meer in de kofferbak, dus we gaan er zelf een bench in maken. In de oude auto kon de bench helemaal niet en was er ook geen ruimte voor.

Gister de auto dus wezen showen bij ouders en zussie, en zijn bij zussie blijven plakken!
Laat thuis maar wel een heerlijke dag!!

@Marion: J weer top gespeelt… Geef die kanjer maar een dikke kroel van Beps hoor!!

@Roanna: Moeilijk he, huisjes…vooral als je jouwe eigenlijk nog zo heerlijk aanvoelt(had ik met de auto)

@Damber: haha, kleine kroel wordt bij jullie giga-verpest(zou niet weeeeeettttteeeen hoe dat gaat :lol:)

@Linda: Heerlijk he die weekenden…

@Toos: hoe vond jij Tarzan???

@Cyn: Jaaaa nog minder dan 4 weken nu dus!!!

en last but never least:
@Bloemmie: Heerlijk aan de klus aan eigen honk… zeg maar tegen Paps dat ik ze met plezier heb opgesmurft!!

morninkkkk

@ beps, i know, hij vond het super! hahaha
@ linda, je moet nog wennen aan je ‘werk-vrije-weekend’ maar toch heb je ze al tot half mei volgepland… heb t idee dat het wel goed komt dus :wink:

gaaaappp ik heerlijk geslapen… mmhmhhh… wel overal nog spierpijn, maar ach…
nu de laatste keer schaatsen kijken dit seizoen… oef… strax is het echt afgelopen… zucht…

Ach Bloemmie: Dan gaat het ‘zonne-seizoen’ weer beginnen…

:zon02:heb mn huisgenoten wakker geschreeuwd vrees ik!!!

Denny Morrison WERELD KAMPIOEN!!!

Zoals ik al zei Bloemmie: HIJ HEEFT HET EINDELIJK DOORRRRRRR
Toen Davis gereden had, en Fabris heb ik hier ook ff gegild…maar gelukkig slapen hier Aiji en Hubbie nog haha

hahah
ikke zat hier met kloppend hart en gilde t uit!!
whahahahaaaaaaaaa
owh en ook nog interviewwwwww whahaha

ik denk dat ik ff een nieuwe pagina moet bouwen…

Hihihi!!!
Met intervieuw, foto’s, filmpje… En ook die van de teleurgestelde zwen…hahah… dat erbij doet het m denk ik hihi!!

@Bloemmie: Good Job!!! Looks really well!!(so far, because I’m sure that you’re going to complete it!!)

en grootste compliment ever!!
had een mailtje van mamma en pappa morrison, dat ze verrast waren door de snelle update, ontzettend bedankt voor de link naar de livestream, zo hebben ze t live kunnen zien! ik zit hier helemaal te TRIPPEN mensen whahahaha…

wilde volgend jaar een spandoek maken, gold denny gold, maar ja… da hoeft nu niet meer he!? whahaha… me soooo happy!! had dit namelijk echt niet meer verwacht :eek: 1000m is toch echt zn afstand en dat viel een beetje tegen (brons terwijl je toch minimaal zilver verwacht)

owh sorry hoor…
zit een beetje over schaatsen te lullen en te doen…
owh de race voor de 300e keer… kan em nu onderhand al dromen!
nu nog de podium foto’s

Trip maar lekker, jouw ding!!! En ja, mooier kan je geen compliment hebben!!!
Kom maar op, wij tegen jou aan ego-en, jij mag dat ook hoor!!!
(jammer van de achtervolging!)

Goedemorgen allen.

@Beps: Dat dacht ik al wel, dat jullie half Nederland rond zouden toeren. Het is ook niet niks he, zo’n mooie nieuwe auto? Heel veel plezier ermee. :thumbsup:

@Bloem: Ook heerlijk genoten van het schaatsen en je favo ook nog gewonnen. :thumbsup: Jou dag kan niet meer stuk. Enneh… vandaag nog verder met het huisje of even een day off?

@Raak: Ook weer terug zag ik. En vertel… hoe was jullie vakantie? Leuk gehad en alles nog goed gekomen met het hotel?