TTT..deel 83 !!!!

Goede (bijna) middag!
Werk gedaan voor deze morgen, vanavond mag ik weer even aan de slag. Nog even wat relaxen en dan naar een verjaardag. Tussendoor komt mams ook nog even voor een bakkie.
Heb bijgelezen maar er is niet veel blijven hangen … tijdelijk D-aanval denk ik.

@Raak
Welkom thuis, hoe was je vakantie?

@Bloem
And the winner is … MORRISON!!!

Voor de rest een hele fijne zondag en een dikke kus!

@ roanna, nee ik heb vandaag vrij!! poehee ook wel nodig ook!
wou eigenlijk weer gaan slapen, maar ben helemaal hyper!! hahaha

druk met de website, die nu mega bezocht wordt… denk dat we vandaag een record gaan breken! hahaha… ikke ben zo blij alsof ik zelf heb gewonnen!! trots

@Bloem: Ik kan me er wat bij voorstellen hoor. Helemaal hyper, daar kom je inderdaad niet makkelijk mee in slaap. :unibrow: Nou, nog lekker even nagenieten en veel plezier op de site. Gaaf zeg!

@Marion: Voor zover weer de werkzaaamheden verricht en nu ook even relaxen. Lijkt me ook voor jou weer een gezellige dag te gaan worden.

Zo, ik ga nu even het bad vol laten lopen en ook ff relaxen op mijn manier. :unibrow:

Iedereen nog een fijne zondag en tot laters. :dag:

fijne zondag!

goedemorgen allemaal ga nu eerste effe lekker douchen en kom straks uitgebreider reageren

@toos: hoe was Tarzan?

@bloem: nog gefeliciteerd met de overwinig van Denny hahaha, kon je het nog goed volhouden het wakker blijven, heb de de weekende tot half mei al aardig maar heb t dan alleen maar over de zondagen he op de zaterdag staat nog niet zo heel veel

ja cker!
ging helemaal goed, was om 20h gaan slapen, om 5.45 op, lekker relaxed in trainingsbroek en was ineens klaar wakker na de 1500m… heb ook verder weinig meer meegekregen, want druk met de site enzo…

@ linda, dan zou ik lekker de zaterdagen vrij laten voor spontane actie’s :wink:

@bloem: de zaterdagen laten we idd ook lekker zo

Heb dit weekeind helemaal niets gezien van het schaatsen, was me echt veel te vroeg haha

Hm balen zeg dat we nog steeds geen punten kunnen geven

Goeiemiddag,
@Bloem: Gefeliciteerd met de overwinning van Denny, nog helemaal hyper ervan. Gisteren veel gedaan in casa di bloemmie
@Roanna: Op huizenjacht, toch maar even wachten, wie weet wat er nog op jullie pad komt. Gelukkig alles ok met kokkie
@Linda: Vrij zaterdag, lekkerrrrr,
@Raak: Welkom thuis, heb je het leuk gehad?
@Beps: Nieuwe auto gearriveerd, alleen nog een bench voor rolmops
@Marion: Al aan het werk geweest, fijne verjaardag en de groetjes aan mams

Gisteren naar Tarzan. Eerst wat gegeten bij een bistrootje om de hoek bij het circustheater. Ik vond Tarzan super, knap gedaan allemaal.

@toos: deden chantal janzen en ron nog mee?

@ linda, er zijn zat herhalingen te zien hoor :wink:

@ toos, klinkt leuk, lekker weekend gehad dus

@bloem: heb het filmpje van de winnende race net al even bekeken de de site van d.m.

vind het wel saai dat we vanavond geen boer zoekt vrouw meer kunnen kijken!

@Toos: Ja, geweldig is die musical he? Ik ben ook echt van plan om het dit jaar ook nog een keer te gaan zien. Was hier en daar al wezen kijken naar zo’n arragement. Fijn te lezen, dat jullie het ook naar jullie zin hebben gehad. :thumbsup:

Zo, zoon en schoondochter komen zo nog ff hier een bakkkie doen en het vogeltje brengen (of we er op willen passen) want hun vertrekken vanavond naar Dusseldorf, om vandaar naar Venetie te vliegen.

Ga dit jaar naar veel musicals maar zit er over te denken om ook nog naar Tarzan te gaan lijkt me echt super

@roanna: veel plezier vanmiddag

@Roanna: Het is de moeite waard, tenminste vonden wij. Gezellige middag met zoon en aanhang. Doe ze de groetjes en kokkie ook natuurlijk
@Linda: Ja met Ron Link en Chantal Janssen