Marion, ik ben alleen thuis… Dus heerlijk rustig!!!
Maar de rust is wel redelijk terug ja!!!
En hoe is het bij jou? J. weer gescoord zag ik! Super ![]()
Marion, ik ben alleen thuis… Dus heerlijk rustig!!!
Maar de rust is wel redelijk terug ja!!!
En hoe is het bij jou? J. weer gescoord zag ik! Super ![]()
@Cyn
Mooi zo!
Trouwens … nog een maandje he! Telt al lekker af voor jullie.
Hier alles
hoor.
Ja gaat inderdaad heel snel!!! Vandaag nog precies een maand ja :biggrin:
@marion: super J
Goedemiddag ladies.
Zo, ben weer terug van huisjes kijken. Ik schei er voorlopig ook even mee uit. Wordt er gek van. :unibrow: Ik heb zoveel mooie app. gezien en die ik dan zoooooooo mooi vond, pasten weer niet in ons budget. Dus toch maar even verder afwachten. We hebben nog en dak boven het hoofd en ach, het heeft ook geen haast. Komen eerdaags ook nog nieuwbouwprojecten hier, dan wachten we daar wel op, of dat wat voor ons is. :unibrow:
Verder alles goed hier met de dames? :dope:
Roanna: oh jeetje het was dus echt serieus!!! Jammer dat er nog niks tussen zat…maar tijd genoeg toch?? Hoe is het met kokkie?
@roanna: ja alles goed hoor en met jou en kokkie?
Met kokkie alles goed gelukkig. Vandaag het drukverband van zijn arm gehaald en het zag er goed uit. Geen dikke bulten ofzo. Wel een bietje blauw waar ze gespoten hadden.
En wat huizen zoeken betrefd, ja hoor, nog tijd zat. We denken er alleen over om in de toekomst kleiner te gaan wonen en zodoende waren we een beetje hier en daar aan het rond kijken.
Met mij ook alles goed! :chin: :biggrin:
evening
owhhh mensen ik ben zooo dood!! blij dat ik morgen vrij ben
keuken en gang geschilderd. slaapkamer behangen en kan verder nix doen aangezien er eerst vloerbedekking in moet…
ik ga zo slapen, morgen weer om 5.45 uur de wekker…
truste allemaal~!
@bloem: truste
goede avond…!!
ikke na het werk nog ff bij een vriendin binnen gelopen…nu lkkr thuis…
@roanna…gelukkig dat het goed gaat met kokkie…!!
@marion…J maar liefst 3 keer gescoord…SUPER
@damber…rose jasje voor jessy…hihi leuk!!
@beps…hoe rijdt ie…?
sorry…rest is niet echt blijven hangen…
maar voor diegene die ik vergeet…een dikke kus…
fijne avond nog allemaal.!! xx
@filiz: jij ook een fijne avond
Goedenavond allen :dag:
@Bloem: Wat heb je al veel gedaan dan vandaag! Slaap lekker zo. :kus:
@roanna: goedenavond
Goedenavond Linda.
En ben je de VRIJE zaterdag goed doorgekomen? Ha, ha.
@roanna: ja zeker, het went nog niet hoor vrij op zaterdag, geniet er elke week nog steeds weer van
@roanna: zou morgen naar paps en mams gaan om mijn clubje te kijken maar afgelast ivm politiestaking balen
Dus morgen lekker een dagje helemaal niets doen, alleen 's avonds komt mijn zusje eten
Ik heb het gehoort ja van die politiestakingen. Wel jammer nu voor jou en de supporters dan.
Maarja, kun je een keer echt van een heel weekend echt lekker niets doen genieten. :unibrow:
Ja dat kun je wel zeggen ja, want is voorlopig de laatste zondag dat ik helemaal niets heb staan eerstvolgende vrrije zondag is voorlopig 18 mei