TTT..deel 83 !!!!

@kaylo/marifran: je kan t zelf maken maar ik haal ze altijd in duitsland vind die veel lekkerder dan die in nederland verkrijgbaar zijn, soort van pannekoek met aardappels en ui zeg maar

Zo ik ben er ook weer
Nu ff niets meer doen, en plat!
Het weekend begint en ik ben er meer dan aan toe!!!

Tot morgen ofzo…

@beps: alvast veel plezier morgen met jullie nieuwe auto! Ik heb afgelopen woensdag mijn atuo weer terug gekregen na de reparatie, glimt weer helemaal, zowel van binnen als buiten heb t gevoel een nieuwe auto te hebben gekregen zo ziet ie eruit

ikke thuis
wat een dag zeg
binnen een uurtje was t meeste behang eraf
toen kast verschoven en toen was ik nog 2 h bezig met 5 banen afkrabben, wat een rotwand

daarna shoppen, orienterend rondkijken
de bank gezien, blauw wordt ie, maar ja… geld begint richting op te raken, mooie eettafel en stoelen gezien maar te ver boven budget… ga nu denk ik gewoon een buro/tafel maken met burostoel erbij
tis goed voorlopig! maar goed… ikke de auto van mama mee om naar huis te gaan en morgen weer terug…
ikke schakelen van zn 3 naar zn 4… en toen hield ie ermee op. motor brullen endoen… blijkt dus de uitlaat kapot te zijn, nu alweer de 2e keer dat er iets is als IK de auto leen…
zucht…

anyway, ook druk aan het voorgesteld worden door uzb, maar vraag me af of er OOIT nog wat uit gaat komen, die mensen lijken allemaal niet zo’n haast te hebben ofzo…

kwam in de bus wel een oud collega tegen waarmee ik het altijd super goed kon vinden! busritje was zoo voorbij en hebben aardig kunnen bijbeppen, bijna jammer dat we ik met hem geen contact hou, want moet altijd zo vreselijk lachen met die gast…
maar goed… c’est la vie
ikke had allang in bed moeten liggen want morgen gaat de wekker om 3.45 uur
dus… afsluiten die hap

heb niet bijgelezen, sorry!!

IEDEREEN EEN PRETTIG WEEKEND!

en tis hier zo druk en gezellig!!! :stuck_out_tongue:

nogmaals:
allemaal een prettig weekend :wink:

Nou wat is het druk
en jij bent er ook al niet hahaha!!!

Ik weer wakker dus maar ff wat puteren!!!

goede morgen…!!

@kaylo…beterschap…
@bloem…druk geweest en nog steeds druk…

sorry rest is niet echt blijven hangen…
ik gisteravond naar de bios geweest.was alweer een hele tijd geleden…27 dresses…leuke film!!
dadelijk te werk…maar we gaan zwemmen met de kids…dus wordt een kort dienstje…

iedereen een fijn weekend…!! xx

Goeiemorgen,
Ben het weekend lekker vrij. Plannen vandaag, vanmiddag naar den haag en scheveningen en vanavond naar Tarzan. Gisteren gecrockt, was goed te doen, waren ook met een topteam.
@Viva: Vluchtnummer inmiddels bekend, komt nu wel heel dichtbij he. Denk aan julie en we gaan straks de weken met je mee aftellen hoor:kus:
@Beps: Vandaag nieuwe auto ophalen, spannend
@Roanna: Lekker gewokt gisteren, was het gezellig?
@Bloem: Druk met de nieuwe casa, klussen en shoppen voor de nieuwe inrichting
@Marifran: Hoezo andere topic verslavend:D
@Filiz: Kort dagje vandaag
@Kaylo: Nog aan het opknappen, je kunt best een poosje belabbert blijven na een flinke griep. Beterschap en sterkte bij de begrafenis

Goedemoggel. :dag:

@Toos: Ja zeker was het gezellig gisteravond. Waren met zo’n 21 vrouwen en 1 man. Zo’n avondje is altijd echt lachuh hoor met die collega’s van me. Sommmigen sporen niet helemaal, waaronder ikzelf. :biggrin:

Oh, jullie dus vandaag lekker een dagje uit en vanavond naar Tarzan. Oh meid, geniet ervan samen met hubs. Ik had ook nog naar een arregementje zitten kijken voor ergens in het voorjaar. Dus wie weet?

@Beps: Oh spannund… de nieuwe carr ophalen.

@Bloem: Al druk geweest met schaatsen kijken. Goed van Sven he? Nu weer druk aan de klus?

@Kaylo: Ook weer ff op de thee geweest, zag ik. Nu naar de begrafenis. He, wat naar en dat ook nog op zaterdag. Nee, dat zijn geen leuke dingen, maarja hoort bij het leven, zeggen ze. :disgust:

Verder weet ik het al niet meer. :dag:

Goedemorgen :dag:

Kaylo naar een begravenis en nog steeds niet fit
Beps vandaag nieuwe car ophalen, wat was je weer vroeg wakker!!
Bloem, druk met klussen, orienteren en schaatsen en ook nog auto van mams kaduuk
Filiz, zwemmen met de kids
Toos, weekend vrij en komt vanmiddag onze kant op :smiley:
Roanna gisteren aan de wok geweest
Linda, eerste werkweek bij nieuwe baas erop en aardappelpannekoek gegeten… Ken ik ook niet…
Marifran, kies eruit laten beitelen… heb je er nu last van?

Ikke gisteravond een feest gehad op het werk. Een van mijn collega’s was 25 jaar in dienst en hebben zijn dus in Kijkduin uiteten geweest. Was gezellie :smiley: Ik had voor Jessy een roze fleece jas (hele grote maat xxs) gekocht… madammeke heeft een kaal buikje en 's avonds is het toch best koud voor haar… Staat echt uberlief :wub:

Goede morgen!!!

@Kaylo
Naar de begrafenis vandaag. Zowiezo al vreselijk en al helemaal als je nog helemaal niet in orde bent. Maar je kan niet anders want je wil er toch zijn voor je vriendin. Sterkte!!!

@Beps
Heb je de nieuwe auto al opgehaald? Veel plezier met crossen vandaag!

@Bloem
Nog druk in aktie in je huisje!

@Toos
Naar Tarzan vandaag … veel plezier!

@Filiz
Onder het werk zwemmen met de kids. Gaat de tijd lekker snel he?

@Roanna
Genoten gisteren met het wokken. En zo hoort het ook.

@LInda
Het leed weer geleden, de auto is weer als nieuw!!

En ik heb genoten op het voetbalveld, weer 3 punten in de pocket! Ze hebben gewonnen met 4-1. J. had super gespeeld (de rest ook hoor) en had er weer 3 gescoord. Dus ben weer supertrots vandaag.

@Marion: Jeetje, wat was hij weer goed vandaag dan he! :king: Natuurlijk ben jij dan apetrots. Dat kan ik me heel goed voorstellen. Wat een kanjer weer vandaag he! Ook als hij verliest hoor, maar dit is toch wel wat feestelijker. Goed J. :thumbsup:

J. gefeliciteerd, goed gedaan hoor:thumbsup::thumbsup:

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/v/voetbal/28voetbal22hs.gif

Damber Lachen hoor, roze fleece jasje. Heb even op de site gekeken , leuke foto’s , wat een klein friemeltje.

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley7/AF2Dogpincher003.gif

Nu nog één met roze jasje!

Beps-Ben je al aan het rondtoeren en hoe rijd ie ???

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley27/TR10drivingtogether.gif

Linda - Helemaal blij met auto, merk je gelijk aan het rijden hè als alles weer netjes afgesteld is!

Toos - vanavond Tarzan - beregezellig! Gaat wel weer over hoor met die plaatjes, was met die raadfoto’s ook snel voorbij.

Bloem - Vandaag behangen , schiet al lekker op !

Roanna - Gezellige avond gehad. Je zou die ene man toch maar zijn! Denk niet dat hij nog aan het woord is gekomen

Filiz - Alleen vanochtend werken , naar het zwembad met de kids, dan vliegt de tijd zo om. Dan jij ook lekker weekend!

Marion - Wordt echt wat met je voetballertje, leuk voor hem en voor jou!

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley25/SPfangoteam01.gif

Poeh hee, ik moet nog douchen en ga dat nu maar ff doen. Wilden vanmiddag ff hier en daar wat appartementjes gaan bekijken. Ja, alleen eerst kijken hoor. Heb wel mooie gezien door de makelaar doorgestuurd, maar toch ff maar in het eggie kijken waar en hoe enzo.

Iedereen nog een fijne dag verder. :dag: Tot laters :dag:

@Marifran: Ja, en die ene man is eigenlijk een vrijgezelle jongeman (kok) van 26 jaar. Maar zo schattig… hij is er altijd bij, wat voor feestje we ook hebben. Die anderen (oudere koks) komen nooit, maar hij altijd wel. Volgende week vrijdag gaan we met heel Achm** naar Tiel. Weer een feestavond, maar dan met een talentenshow, waar hij samen met nog 2 anderen Pocahontas gaat doen. Dus dat wordt ook weer lachen, gieren, brullen.

Ik ga :dag:

Roanna - Spannend! Kijken altijd leuk en wie weet !! Succes!

Hello ladies!! Ik ben er ook weer!!!

Heb inmiddels alle nummers op de mp3 van paps geplaatst, dus nu fotoboeken maken!!!

Fijne dag! :dag:

@Damber
Puppiekleren geshopt, krijgt ze in ieder geval geen koude buik meer buiten.

@Marifran
Hoe is het met je kies, nog last van gehad?

@Roanna
Wat leuk dat ie altijd mee gaat. Heeft ie in ieder geval, als vrijgezel, over vrouwelijk aandacht geen klagen. En dan gaat ie volgende week de show stelen als in Tiel.

@Cyn
:dag: Hey meissie!!! Is het weer rustig thuis?