TTT..deel 83 !!!!

Heb gezien dat we geen puntjes meer kunnen geven ?

Bloem zit nu te “zwoegen” in haar huizeke ! Proficiat !

Toos: aan het kokerellen van geluk met het nieuwe keukenblad !

Damber : proficiat met het verlengen van je contract meid !

Viva : ook griepje onder de leden ? Verzorg je, kan er van meespreken ! En dan ook nog moeten aftellen voor het vertrek van je zoon ! Komt akelig dicht hé ? Maar don’t worry : wij zijn er ook nog !

En ikke ben een (wal)notenboom ? Lust heel graag noten, maar dit karaktertje past helemaal niet bij me ! Ikke ben gewoon heel LIEF, SOCIAAL, VERGEVINGSGEZIND (?), enz…

Sorry aan iedereen die ik vergeten ben zenne ! Die krijgen van mij alvast een dikke :kus: !

@marifran: oeps lees t net pas alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Hi Kaylo, zag je bij het spelletje, maar ga hier maar even reageren,
merk dat je aardig bijgelezen bent, maar geen fut gehad om te reageren. Das echt nie goe hè. Had je griep of zoiets ?
Nog bedankt nog voor de felicitatie, beter laat dan nooit!

Oh ja, ik ben een treurwilg, klinkt echt niet lekker, maar ze hebben het zo neergezet dat er altijd wel iets klopt ! Net zoiets als de horoscoop dus, Gewoon grappig en toeval als het wel klopt.

Heb nu een beetje kiespijn, vanmiddag kies getrokken, of beter gezegd uitgehakt en gebijteld, minstens 6 stukjes. Maar uiteindelijk toch gelukt, hoef gelukkig niet naar de kaakchirurg

Cyn fotoalbum voor 3 euro en nog opsturen ook ?? Zag het niet op internet , staat het in de folder ?

@Kaylo
Nog niet helemaal beter maar in ieder geval weer op fotojacht hier!

@Viva
Veel plezier bij buuff!!!

@Linda
De eerste werkweek zit erop bij de nieuwe baas. Gelukkig is het goed bevallen.

Was me niet opgevallen hoor Linda, maar toch bedankt :kus:

Ja Viva , prettige avond bij buurtje , kan ik heel de avond op mijn gemak plaatjes zoeken :rolleyes:. Heb je nog voor jezelf gekookt? Zal wel niet hè.
Wij hebben vanavond ook maar wat gehaald, geen zin met die (ex)kies.

Heb vanavond ook makkelijk gedaan zusje belde ineens op wil toch wel aardappelpannekoeken komen eten

Linda - klinkt makkelijk, bak je dat zelf of koop je ze, ik ken het het niet.

@Marifran
Jeetje dat klinkt niet bepaald prettig, hakken … beitelen. Gelukkig is hij er uit en hoef je niet naar de kaakchirurg. Hopelijk zakt de pijn nu snel!

Ben hier inderdaad terug (met stukjes en beetjes) !

Zware griep te pakken gehad, is nog niet helemaal in orde, maar komt wel in orde ! Enkel de koorts die zou moeten zakken, en dat lukt nog niet. Luchtwegen doen nog lekker veel pijn maar spiertjes beginnen te beteren. Wist trouwens niet dat ik zoveel spieren in mijn lijf had ! Tot ze pijn beginnen te doen natuurlijk !

linda : zijn dat rösti’s of zo dan ?

marifran : ook niet leuk hé, aan die tanden zitten “prutsen” ? Hoop dat je niet teveel pijn hebt en gelukkig niet naar de chirurg !

Ikke mosseltjes klaargemaakt voor ventje. En naar schijnt waren ze hééérlijk ! Ikke proef er toch niks van ! Wat een straf voor mij ! Niks geen geur en smaak !!! RAMP !

Valt mee met de kiespijn, heb nog niets ingenomen, doe ik pas als het te erg is of voor het slapen gaan.

Kaylo, klinkt wel als echte griep. Ze zeggen dat je dat elke 7 jaar goed kan krijgen. Dus dat duurt voor jou dan weer heel lang!

Denk dat ik maar even beneden ga kijken, zal toch wel wat gezelligs zijn op TV?

Moet morgen naar een begrafenis en hoop dat het gaat lukken. Hop dat ik me iets beter voel.
De moeder van mijn beste vriendin ging vorige donderdag naar het ziekenhuis voor een maagzweer en vrijdag is ze bezweken aan een hartstilstand. Hebben ze nog geprobeerd haar te reanimeren en met elektroshocks, maar het heeft niet mogen baten. Ze is 80 geworden. Weet wel dat dat niet meer zo jong is, maar toch. Ze was verder nog wel heel gezond.
En dan volgt er een koffietafel. Weet niet of dat in Nederland ook zo is ? Vermoed van wel.

Marifran : is de eerste keer in gans mijn (JONGE) leven dat ik dit gehad heb ! Dus hopelijk ben ik er een tijdje vanaf ! hihi !

Hoop het ook voor je Kaylo, gelukkig word ik ook altijd overgeslagen met griepjes en verkoudheid, maar dat kun je beter niet zeggen. Volgende week kan ik wel aan de beurt zijn. Even afkloppen dus!

Ga nog even TV kijken, prettige avond :dag:

Kaylo, Morgen begrafenis, is niet zo leuk en zeker niet voor je vriendin, Zal ze wel fijn vinden als je toch even gaat. En dan gewoon je bed weer in, want je zal nog best slapjes zijn.

Beterschap en gewoon lekker uitzieken hoor, laat de ambtenarij nog maar even wachten.:dag:

Marifran : nog een leuke avond !

Voor iedereen trouwens ! :dag: