Zo ik ben al weer thuis ook, nu ff kroelen met Aiji, bakkie thee,…gewoon chillen dus
:dag:
geniet van de thee en Aiji…beps…
brrrr de vlucht van mijn zoon staat op de teletekst pag. 765 blz. 4 nu komt het heel dichtbij.
Cyn…welke luchtvaartmaatschappij is XLA???
Viva: ik heb werkelijk geen idee… Ik ken het verder niet!!! Het komt inderdaad wel erg dichtbij… :kus:
cyn heb het al gevonden is een lowcost maatschappij uit engeland…xl airlines
Ik had het inderdaad ook net gevonden…
Bah bah bah… niet leuk…
nope…maar goed het is niet anders…
nee klopt… weet ik ook wel…
Goedenmiddag allen.
@Viva en Damber: Inderdaad, het is niet anders. Maar des te eerder het 11 maart is, des te eerder jullie en wij natuurlijk, weer kunnen gaan aftellen voor de terugkomst. Wij gaan jullie hierbij helpen hoor! :nod:
Verder niets bijzonders gebeurd hier. Ik ga me zo omkleden voor de wok. Heb ik zin an. ![]()
Kom vanavond nog wel ff bij lezen.
Iedereen een fijne avond en see joe leter. :dag:
Ik zo naar huis… MOrgen even fotoboek van Londen maken… Bij de Kr**dvat hebben ze nu boekjes vanaf 3 eu incl. verzending… ![]()
@viva…komt idd heel dicht bij nu (K)
Roanna, lekker eten bij de wok…
Filiz dank je
Cyn fotoboekje maken leuk hoor.
Ik vanaaf de buurvrouw op visite…dus zeg ik hier toedels…
@viva: veel plezier met buuf
@roanna: veel plezier bij de wok
goeieavond dames !
Spring vlug nog even binnen voor ik terug mijn zetel induik.
Marifran : Sorry hoor meid, maar alsnog een gelukkige verjaardag gewenst (al is dit 2 dagen te laat !). Heb gewoon de pc niet aangehad.
TRL : jij bent ondertussen ook weg naar Alanya. Een hele goeie reis, geniet ervan meiske ! (ook te laat, sorry !)
Ga even wat bijlezen
@kaylo…helemaal beter…?
Zo, bijgelezen.
Filiz : nog niet helemaal beter nee, koorts wil maar niet zakken. Weet ook niet hoe het komt. Maandag verder op zoek denk ik. Komt wel in orde ! Thx !