Dames,ik ga afsluiten,tot over een week,misschien kom ik tussendoor ook nog wel ff op de thee.Allemaal een fijne week en Viva ik zal aan je denken de 11de :kus:
Cyn,gezeik thuis zo vlak voor het weekend ook voor jouw :kus:
Bloem,klus ze en succes
En natuurlijk ook voor iedereen :kus:
Ik ga vanavond ook lekker wokken met mijn team van het werk. Krijgen we aangeboden door fac.dienst van Achm**, omdat we na nu blijkt 2e waren geworden op die lintjesregendag. Niet gek dus. Maar nu eerst ff …soppen.
:NETHERLANSeray: 4 april - CP - Nederland:NETHERLAN
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
trl lekker al onderweg en cyn mokkend op kantoor
beps die meegluurt en roanna aan de sop, zichzelf en t huis neem ik aan
viva aan t dduimendraaien met 1 oog op de kruimel
ikke zo naar huis, behang afkrabben want morgen komt t nieuwe erop
ben alleen een beetje moe… hihi…
@roanna…lkkr wokken vanaaf…!! alvast smakelijk en veel plezier!! @cyn…dikke kus voor jou @bloem…krab ze… @werkende…werkze… @ndere…geniet van je vrije dag…
ikke ook vrij vandaag…maar helaas…ligt een heleboel school werk op me te wachten…
@Trl: Je zal inmiddels wel op schiphol zitten, maar toch een** hele **fijne vakantie en geniet ervan samen met askim. @Bloem: Klus ze vandaag @Roanna: Aan de sop geweest en nu aan het werk @Viva: Door de werkbij geprikt vandaag en op kruimel passen. Nog een paar dagen voor je zoon vertrekt naar afghanistan:kus:. Ook aan de vakantieplaatjes op het andere topic:thumbsup: @Filiz: Lekker uitgeslapen @Cyn: Een dipje?? Komt vast wel weer goed
En toen liet mn geheugen me weer eens in de steek
Ik ben er alweer… Heb geen zin meer… Morgen lekker vrij!! Maar zou voor me vader zijn nieuwe mp3 volzetten… dus hoef me niet te vervelen denk ik zomaar… :biggrin:
Zo ik weer binnen, boodschappen in huis, met Jessy gewandeld, haar nieuwe jasje is binnen, ze vind het heerlijk, het is alleen een gevecht om het ding aan te krijgen, maar niet zo koud.
Daarna een dol uurtje gehad, ze wil steeds onder de bank, daar ligt een verlengsnoer, nu even goed toegesproken dat ze daar niet aan mag komen…nu is ze beledigd en ligt in haar bench, met een oog op mij, die andere is al dicht lekker slapen…
Cynnie komt wel goed thuis, ff laten rusten
Toos vandaag ook vrij, of moet je weer aan de crock
Bloem behang krabben, en morgen het nieuwe er weer op.
Beps nog 20 minuten…dan heb je ook weekend.
@Filiz
Wel vrij vandaag maar toch ook weer niet want er ligt nog een berg huiswerk.
@Beps
Wat langer op het werk vandaag, en och … die paar uurtjes maken op de grote hoop ook zoveel niet meer uit. Nu nog een kwartiertje en je hebt WEEKEND! Kan je lekker scheuren in je nieuwe auto!