TTT..deel 83 !!!!

dat zijn we toch wel van jou gewend beppie!!
kijk ik niet meer van op… was al verbaasd dat viva de laatste was!

Goedemorgen,

Roanna,vandaag kokkie weer ophalen,wel kunnen slapen zo alleen?
Zussie,gefeliciteerd met je conttract verlenging…
Bloem,bed te groot voor de kamer waar die in moet,en aan het twijfelen over de inrichting,maar nu lekker schaatsen kijken…

Ik ook vroeg wakker slecht geslapen,heb elk uur wel voorbij zien komen…

[SIZE=4][COLOR=green]:turkey:Trl: 7 maart - Alanya :turkey:
[/COLOR][/SIZE]****
:NETHERLANBloem: Maart Verhuizen :thumbsup: :NETHERLAN

Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos

En dan de verjaardagen nog …

05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Heb nu studio sport op staan,maar er zit (bijna) niemand in het stadion…

nee klopt… tis leeg… hadden ze mij moeten sturen, was er igg wat lawaai geweest!!

Bloem,dan hadden ze nog harder geschaatst.In zo’n leeg stadion schaatsen lijkt me ook best wel moeilijk…

volgens mij maakt dat nix uit voor de schaaters…
al hebben ze allicht een minder gevoel qua belangrijkheid, maar dat is het cker wel!!

ikke ff lekker toasti maken en heb nog wel een cappu verdiend! :wink:

Goedemorgen :dag:

Snel alles bijgelezen… ben weer op het werk… Pupseltje is heel lief gaan slapen in de ren toen ik wegging, Viva hoefde ik dus niet wakker te maken… Ik kom zo nu en dan ff :ninja:

Goedemoggel allen.

Ik denk, nog even posten voor ik weg ga zo. Zit nog even aan mijn bakkie, dus het kan nog wel even.

@Bloem: Toch vind ik het altijd wel jammer voor de schaatsers, als er zo weinig publiek is. Off course zullen ze er niet minder om rijden, maar ik vind het toch sfeerloos zo. En die sfeer, daar houden die schaatsers volgens ook wel van. Maarja, je kan niet overal altijd alles hebben he? Hadden ze inderdaad jou en je cluppie maar moeten sturen. :wink:

@TRL: Nog effie’s he. Dan is het het zover. Heerlijke gedachte om er naar toe te leven. :wub:

@Damber: Goed geregeld zo, voor je kleine “meisie”. Nu mag Viva weer ff op de kruimel passen. :wink:

@Beps: Al weg, of al op het werk?

Iederen werkse verder en een fijne dag. Ik ga er nu ook vandoor.

Roanna, mijn duim zit nog steeds in mijn mond :wink:

@ roanna… neem kokkie maar gauw weer mee naar huis!!

@ damber, lekker dat het zo goed gaat!

Roanna,kokkie thuis lekker in de watten leggen…Ja voor mij nog 1 dagje en dan:wub::zon02:,heb op het moment wel een vreemd gevoel hoor,maar kan ook zijn,doordat ik slecht geslapen heb.

Bloem,mooi bed.Misschien kan je hem wat meer passend maken door de nachtkastjes anders te zetten,of zitten die er aanvast??

Gaat een lange dag worden hier,heb niet veel te doen alles al weggewerkt…

zit geen nachtkastje aan
probleem is als, ik hem normaal neerzet, dan heb ik 50 cm over om naar de badkamer te lopen
das echt te weinig zag ik thuis
ik zet em dus met de zijkant tegen de muur, gewoon midden in de kamer (tegen 2 wanden kan OOK niet, kunnen de deuren niet meer open)
maar komt goed… beetje onconventioneel… who cares…

@ trl, heb je nu je koffers al wel gepakt?! askimmetje er ook een beetje zin in?

Bloem,als het goed is heb je daar toch vaak je ogen dicht,alleen een beetje uitkijken als je nog half slaperig je bedje uitkomt dan:slywink:.Dacht op de foto iets van een kastje te zien aan het bed.

Nee nog steeds niet gepakt ga ik doen als ik klaar ben met werken,en vanavond…Maar moet tussendoor ook nog ff de oppaskids bij de oppas ophalen en thuis brengen…Maar het gaat wel goed komen hoor.Askim heeft er ook zin in,ging vandaag kijken voor bus of vliegticket,dacht dat ik pas zaterdag kwam de slimmerd…

lekkerdan… ben jij er eerder dan hij!!

en op de foto zitten idd kastjes aan, maar die kosten 300 eurie meer en dat vind ik echt onzin!! en past al helemaal niet!! tis trouwens de lengte die t em doet… en tja, wilde 180 bij 210, eigenlijk 220 maar ja, was helemaal zooooo groot :wink: hahahhaa

Denk dat hij vanavond vertrekt als hij met de bus gaat…En als hij een goedkoop ticket vindt vertrekt hij ook morgen…Dus dan zal ik er niet eerder zijn…

Zoooo 210 dat een lekker groot dan.300 euri voor kastjes is echt veel geld.Ik heb het toen wel nachtkastjes genomen waren toen 300 gulden dat vond ik toen al veel,en achteraf ook wel spijt van hoor…

Goedemorgen, Bloemmie lekker schaatsen gekeken, en bed tegen de muur parkeren, ach ik ook niets mis mee…
Tlr…oppaskids halen en brengen, koffer pakken, slecht geslapen…maar morgen ga je lekker naar askim, beetje kriebels maar dat is volgens mij normaal.
Roanna nog aan een bakkie, zo lekker kokkie ophalen…dus voor hem WELKOM THUIS…(EN LAAT JE LEKKER VERWENNEN).
Kruimel zit nog boven in haar ren, geeft geen kik…ik zo even door het huis waaien, zolang ze zich niet laat horen laat ik haar daar maar even zitten, kan ze wennen dat ze soms alleen is.
Gaat echt heel goed met madammetje.

Bloemmie, even op je site gekeken wat een schattig huisje zeg…begrijp ik dat je helemaal verliefd bent op zo’n stekkie…goede keuze gemaakt hoor…echt.

Cynnie ik ben trouwens benieuwd waar je gisteren beland bent???

Goede morgen!
Even tijd voor een bakkie en een pafke want er is er eentje niet vooruit te branden.

@Viva
Nog steeds niet fit. Een griepje wat niet echt door wil zetten maar ook niet van plan is je gewoon met rust te laten. Ook 11 maart komt akelig dichtbij nu, moest gisteren nog aan jullie denken toen ik ‘Hello-Goodbye’ zat te kijken en die ouders afscheid zag nemen van hun dochters. Dacht nog een paar dagen en dan staan Viva en family er ook zo voor, krijg dan echt ff de rillingen.

@Bloem
Twijfels over de inrichting! Er is ook zoveel moois waaruit je kan kiezen. Komt allemaal goed … uiteindelijk.

@Beps
Ben de laatste tijd regelmatig om 3.00-4.00 uur wakker. Soms ga ik dan ook even bijlezen hier, automatisch wil je dan gaan reageren maar heb dan ook zoiets van ‘doe maar niet’ op dit tijdstip want ze zullen wel niet denken. Die spoort niet of die is echt verslaafd.

@TRL
Ook onrustig geslapen! Niet druk op het werk maar daarna nog een hoop te doen.

@Damber
Op de gluurstand vandaag?

@Roanna
Op naar kokkie zo meteen en dan door naar het volgende ziekenhuis. Hoop dat ook daar alles in orde is nu.