bed besteld, ikke blij, vloerbedekking besteld, ikke twijfel nu…
ik kom in de woning, meten en kijken: conclusie… bed gaat niet normaal passen!! hhahahaa… geen ruimte meer om t elopen hahaha… te erg!!
anyway, komt goed, doen we anders
mega bummer is wel, echt geeeeen internet in de woning… amper bereik en alles beveiligd… over 3 tot 5 weken mn eigen aansluiting pas
maaaarr… ikke stapte t huisje binnen, alleen, stil… en dat was toch wel echt een super heerlijk machtig gevoel zeg!! wowwwiieee…
vandaag hadden we t op t werk over scheiden en uitmekaar gaan enzo
en bedacht me… dit is echt de aller aller laatste stap van het hele scheidingsproces zeg!! poehee…
maar goed, ikke moe, morgen schaatsen kijken, gesprek op uzb en dan klussen enzo… dus laterssss
Bloem hihi te groot bed, of toch een te kleine kamer… jouw kennende komt het goed. Twijfels over de vloerbedekking … ook dat komt heus goed. Een nieuwe start voor jou… einde scheiding… Even flink er tegenaan en dan heerlijk genieten… balen dat het internet zo lang duurt… maarja, dan kun je lekker alle tijd in je huisje stoppen
@Toos: Groeten terug en hij zei ook nog… hoe weet ze dat dan? Tja, van mij natuurlijk, zei ik. Hij vond het heel leuk.
En ook nog van al mijn forumvrienden zei ik. Hij moest echt lachen. Zo lief, zei hij. Ik ken ze heel niet. Hoef ook niet, zei ik, maar ze denken wel aan je. Hi, hi. :unibrow:
@Besmile: He, wat leuk je ook weer eens op de thee te zien.
@Toos: Dat hoop ik ook niet. Maargoed, dat is nog even afwachten, maar verder was alles goed vanavond, voor zover dan. Alles onder controle, zeg maar. Bloeddruk goed, suikerwaardes goed dus … verder maar even afwachten. Morgen 9 uur, als er tussen niks komt, naar huis. Heeft hij dat in ieder geval alweer gehad!
Als ik verder niets hoor, mag ik hem ophalen en dan morgen in de namiddag weer naar het andere ziekenhuis voor zijn diabetescontrole en dan hoop ik dat we het even gehad hebben met ziekenhuizen. :frown: Bah!!!
Zo, ik ga er maar een eind aan breien. Wens jullie allemaal weltrusten en tot morgen weer.
:dag::kus:
@Toos
We zullen het voorjaar wel een keer gaan beginnen. Is niet alleen de keuken. Moeten nog nieuwe kozijn in de hal en in de kamer. Die krijgt trouwens ook een grote beurt en een nieuwe houten vloer. Kan mijn lol op dus… maar niet heus. Zie er echt als een berg tegenop.
De rechtsbijstand hard voor jullie aan het werk. Niet vreemd dat er meerdere klachten zijn gekomen. Na zoveel sores zou je wel gek zijn als je het er bij zou laten zitten.
@Damber
Je contract verlengd … dat is goed nieuws. Gefeliciteerd!!!
@Bloem
Bed te groot! Is op onze slaapkamer ook niet echt veel ruimte rondom het bed en dat is knap irritant met stofzuigen en zo.
Veel plezier met schaatsen kijken en succes met klussen. Hoop dat jij er meer plezier in hebt dan ik.
@Roanna
Gelukkig tot nu toe alles goed met kokkie. En morgen zijn jullie gezellig weer saampjes thuis als alles goed blijft gaan.
meisjes ik ook nog even bijgelezen,iedereen in diepe rust hier in huis…ikke moe…ben nog steeds niet fit…maar ook niet echt ziek…er zit een griepje die er niet uit wil.
Ben wel vrij tot volgende week woensdag…moet natuurlijk dinsdag a.s. mijn zoon uitzwaaien…
en op kruimeltje passen…ze doet het goed…vandaag ook nog een puppyren binnen gekregen, daar zit madammetje in s nachts en als ze alleen moet zijn.
Toos, we gaan duimen voor de hele reissom met nog wat extra’s
Roanna, kokkie morgen lekker weer thuis…verwen hem maar een beetje
Bloem, bed ruilen, of wat anders verzinnen, lekker meis je eigen stekkie.
nu ik ook naar bedje toe…heb het een beetje gehad…welterusten allemaal.
Kachel is uit, deur op slot…en spaarlampje aan voor de laatkomers…
weer ff draadloos dus val telkens weg maar lekker schaatsen kijken
5.50 uur valt wel mee, net als anders, maar morgen :eek: 3.20 uur… jaikksss…
anyway!!
@roanna succes met kokkie enzo…
@ de rest… werk ze :dag: whahahaha…
ben trouwens vreselijk aan t twijfelen qua inrichting (off course) komt goed…