het is hier stil
![]()
Vond ik ook al!!
@Toos
Hoe is het met je aanrechtblad? Gaat het nu wel goed komen?
Goedenmiddag.
@Toos en alle anderen die het ook wel willen lezen:
Nou, alles is goed gegaan tot zover . Ze doen het tegenwoordig vanuit de arm, dus heb je wat meer bewegingsvrijheid. Hij dacht, dat ze wel kleine vernauwde vaatjes hadden ontdekt, maar de juiste uitslag krijgt hij binnenkort te horen op het spreekuur. Dus even afwachten nog! Moet wel een nachtje blijven net als zijn medepatienten (lopende band hi, hi ) en hij mag morgenochtend 9 uur weer opgehaald worden.
En weet je, hij maakt zich zoān zorgen om mij he, die skeet. :biggrin: Enne ā¦ik red me echt wel. Heb net op de terugweg een lekkere ordinaire bak patat met mayo en een knakworstje gehaald en die heb ik net opgegeten. Wel wat vroeg, maar ga ook weer op tijd naar het ziekenhuis straks. Mmmm best lekker hoor, zo nu en dan.![]()
@Bloem: He, eindelijk is het zover. :biggrin: Eigen huisje. Nu aan de slag ermee.
@Beps: Druk op het werk? Geen tijd gehad vandaag? :so:
@Marion: :dag:
@Roanna: Tot zover in ieder geval niks ernstig ontdekt, das goed nieuws toch. Doe kokkie de groetjes van ons
@Toos: Dat is nog even afwachten dus. Die arts die het nu gedaan heeft is niet zijn arts en die zei, dat hij de juiste uitslag van zijn eigen cardioloog te horen krijgt binnnenkort en wat ze dan gaan doen. Maar tot zover vandaag, is alles goed gegaan gelukkig.
Ik zal de groeten van jullie overbrengen zo. Ik ga straks met de zoon er naar toe.
Doegggggggggggg :dag:
@Marion: aanrechtblad ligt en het is echt mooi geworden, maaaaarrrrrr er moet nog een kastje vervangen worden en de onderplint, die hebben ze beschadigt
@Roanna: In ieder geval fijn dat alles goed is gegaan
@Bloem is vast bezig in haar nieuwe casa en waar zou Cyn uithangen vandaag
@Toos: Dat meen je niet? Hebben ze dat vandaag weer voor mekaar gekregen? Het houd maar niet op he! :frown: Dus nog niet alles klaar vandaag? Pfffff, word je toch ook niet vrolijk van!
@Roanna:Dat er dan nog wat vervangen moet worden, dat is dan maar zo , maar ben blij dat het nieuwe blad eindelijk ligt
En dat het nog mooi is ook
Kan me er wat bij voorstellen Toos. :lol: :kus:
Eindelijk je nieuwe en juiste aanrechtblad. Jij kunt voorlopig weer ff verder.
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/keuken/53.gif
Ik ga. Toedeloe. :dag:
Meiden ik ben thuis, zelfs al gegeten en nu opweg naar de hondenschoolā¦
Meld me straks!
:dag:
@ bloem gefeliciteerd me je eigen huisje
@ toos Veel succes met je nieuwe aanrecht blad.
@beppie veel plezier op de hondenschool of puppycurcus.
Het is lang geleden, dat ik hier ben geweest. Maar jullie kunnen nog steeds snel kletsen en tea momenten hebben.
In februari ben ik begonnen met mijn nieuwe studie. Tot nu toe heb ik het erg naar mijn zin.
Over 7 weken ga ik weer naar Turkije. En wie weet nog in juli of augustus. Dit hangt af van de kosten of eventuele zomerbaan.
goede avondā¦
niet veel gekletst vandaagā¦is ook wel eens fijnā¦teminste niet zo veel bij te lezen haha
@roannaā¦nu even afwachten dusā¦fijn te horen dat alles tot nu toe goed is gegaanā¦
iedereen een fijne avond nogā¦!!
Goede avond!
@Toos
Jeetje houdt het dan nooit op, is het aanrechtblad in orde en dan moeten de kastjes weer vervangen worden omdat ze beschadigd zijn.
@Roanna
Gelukkig is alles vandaag goed gegaan met kokkie. Nu nog even spannend totdat de uitslag binnen is :kus:
@Beps
Je blijft maar druk met die kleine kruimel he?
@Besmile
Hey meissie!! Leuk dat je weer even mee komt kletsen. Ook weer leuke reisjes in de planning. Fijn dat je nieuwe studie goed bevalt, welke opleiding doe je nu precies? Herinner me wel iets in het toerisme maar de rest ben ik ff kwijt.
@Marion::dag::dag:. Alles goed bij jou? Ach ja zo blijft mn plint nieuw zullen we maar denken. Hoe staat het met jou keukenplannen??
Goede avond :dag:
Marifran⦠Happy Birthday
Beps, lekker lang geslapen, een K*T plekje op het werk en nu op de hondenschool. Hoe doet rolmopsje het??
Bloem, vandaag de sleutel⦠eerst bus gemist, bus te laat en dus mevrouw misgelopen. Gelukkig e.e.a. op het kantoor kunnen regelen en nu druk in het huis
Roanna, Super dat het goed is verlopen met Kokkie⦠ik ga duimen voor een goede uitslag
Toos, nieuw aanrechtblad, maar plint en kastjes beschadigd ![]()
Besmile, bezig met studieā¦
Kaylo in de sneeuw getraind⦠en beterschapā¦
Marion, J medicatie afbouwenā¦
En weer bij geloof ik.
Vandaag gesprek gehad⦠MIJN CONTRACT WORDT VERLENGD!!!
Is je contract alleen verlengd of voor onbepaalde tijd??
Vandaag belde de rechtsbijstand en er komt eind deze week een brief voor arkefly en HI. Hij vind dat ik de reissom terug zou moeten krijgen omdat we niet hebben gehad wat we ervan mochten verwachten. Er wordt dan de vertragingen mee bedoelt en vooral het bedorven reisgenot. Het kan allemaal wel even duren, ze verwachten dat het wel een rechtzaak zal worden. Positieve aan het verhaal, we zijn niet de enige met een claim over deze vlucht