hahaha werd me gevraagd of ik oude 'kinder’foto’s van onze directeur in wil scannen die neemt in april afscheid,wel lachen hoor om die foto’s te zien.
Tja Marion, ik weet ook nu even niet wat erger is, er tegenaan zitten te hikken dat hij weggaat volgende week, of aftellen dan hij weer terugkomt.
We gaan maar uit van 20 weken, dus tellen we weekenden…als hij weg is … dat is te overzien. Leuk is anders, maar het blijft spannend. Het gevoel dat ik had toen hij in Irak zat is wel terug hoor…en dat bestaat uit dagelijkse onzekerheid.
Tlr…nostalgie dus…
@TRL
Slecht geslapen, een beetje kriebels maar dat is normaal toch? Denk dat iedereen daar wel wat last van heeft. Morgen in ieder geval naar askim, lekker weer even een week samen. Wens jullie …
Heel veel plezier in Alanya
http://www.turkije-info-site.nl/alanya.jpg
en geniet van elkaar!
Marion,dank je…Morgenochtend rond 10 uur richting Schiphol.
Tlr…mooie tijd trouwens om te vertrekken, kom je niet helemaal brak aan…trouwens temperatuur in alanya 20 graden lekker hoor
Viva,ja dat had ik ook gezien,kan de winterjas dus thuis laten:biggrin:
@ trl wens je vast veel plezier, weet niet wanneer ik weer online ben
ikke ga douchen, op gesprek bij uzb, bank uitzoeken en naar t huisje en nu toch echt een beslissing nemen… zucht… moeilijk!!
@Viva
Die onzekerheid is denk ik het ergste. Je weet niet hoe ze zitten, wat zich daar allemaal afspeelt en hoe vaak het er onrustig is. Of je wil of niet, denk dat je je toch een beeld vormt in gedachten hoe het er daar zal zijn. Komt het vaak in het nieuws dan zal dat beeld anders zijn dan wanneer je weinig of niets hoort. Blijft gewoon erg moeilijk, het is nu eenmaal geen 9-5 baan dus daarom een dikke :kus:voor jullie.
Bloem,heeft het uzb wat voor je…
Viva,ook van mij een dikke :kus:
Zo op het werk, heeerlijk plekkie dus ik kom vast vaak langs!!
@TRL: veel plezier daar… geniet!!!
@Cyn: WAAR BEN JE GEWEEST???
hier weer idioot druk!!! Maar goed…
:dag:
thnx meiden…het komt wel goed (hoop ik)
Bloem nu knopen doorhakken.
Beps lekker plekkie
Tlr…idd geen winterjas…lekker een vest mee.heerlijk.
Marion gelukkig hoor je niet alles hierzo via de media, is maar goed ook, wil denk ik ook niet alles weten.
goede morgen…!!
heb bijgelezen…maar er is niet veel blijven hangen…
@damber…contract verlengd…proficiat…![]()
@trl…mocht ik je niet meer spreken…goede reis morgen en geniet van jullie week samen…!!
iedereen een fijne dag…xx
@Viva: Ik denk aan je…wat een week(en die nog komen de komende maanden) gelukkig heb je het mormeltje om je af te leiden! :kus:
TRL, goeie reis en heel veel plezier in Alanya met je lief!
Viva, leef met je mee. Probeer je geen al te grote zorgen te maken, maar ik kan het wel begrijpen hoor!
Bloem, succes met het nemen van allerlei beslissingen.
Iedereen succes waar je mee bezig bent, maak er maar weer een mooie dag van.
@CRazy: :kus:!!
Beps, heb net op Aiji haar site gekeken, wat een droppie, vol aandacht naar boven kijken tijdens de les…
Zo, kokkie weer goed en wel thuis. Lekker samen bakkie gedaan en de krantjes gelezen en nu is hij alweer druk in de running met zijn kanariehokjes schoonmaken. Vanmiddag weer ff op andere controle (diab) maar dat is meer een routinekwestie. Volgende week de 13e maart, moet we even bij de cardioloog komen voor de uitslagen van de catheresatie. Dus ff blijven duimen dat er niets ernstigst uit komt. ![]()
@Viva: Ik begrijp je gevoelens momenteel volledig. Het komt nu toch echt wel dichterbij. Maar je weet het… we blijven jou ook steunen. :kus:
@Roanna: mooi thuis… lekker rustig aan begrijp ik :lol:
@Viva: en ze is nu al weer zoveel groter… En zo wijs… Ineens lijkt ze niet meer op het kleine mupje maar een ‘echte’ hond!!
Drukkkk(alleen niet op de site!)
@roanna…gelukkig is kokkie weer thuis…ik blijf duimen tot de 13e
ikke nu te werk…doeidoei