oeps…bedoel natuurlijk roanna…!!! sorry
Linda,leuke eerste dag gehad?
Filiz,wanneer horen jullie dan of jullie naar de volgende ronde mogen of hoe gaat dat?
Kom net bij me broer vandaan,is bezig in het huis waar hij met zijn vriendin gaat wonen,2 onder 1 kap grote woning zeg en een leefkeuken,daar zal hij het wel naar zijn zin gaan hebben.nu ff bankhangen…
Kom nog efkes gluren. In bed liggen verveelt echt wel na een tijdje zenne :disgust:
Maar voel wel dat ik het nodig heb en het doet wel deugd. Zie eruit als een … nu ja, als watte … ??? :retard:
toos : ikke doe ook mee hoor met dat spelleke … hihi !!!
Ben ik er even en is iedereen weg ?.. ![]()
Niemand ??? :crybaby:
Tot morgen misschien eens weer ? …:slapen:
@Marifran: Grappige topic he, heb ook gelachen vanmiddag:D
@Linda: Hoe was je eerste dag??
Zo ik weer thuis, DOODMOE!!!
Maar zij doet het zo goed(ik alleen niet haah!)
tot morgen
Morgen trouwens…voor diegene die me nog wel eens een berichtje sturen(
) heb ik cursus en ben niet bereikbaar haha!!! Mn opleidingsdag…
dus…tot morgenavond!!
@Beps: Weltrusten dan maar weer hoor! Als zij het dan maar goed doet, kan zij jullie nog wat leren . Ha, ha. ![]()
@Toos: Ik lag ook dubbel daar straks met die surfplank. Wat lachen hoor!
@Kaylo: Joe hoe. Was ff opgehouden hier! :dag:
@Beps: Slaap lekker enne succes met de cursussen morgen
@beps…succes met de cursussen morgerln…!! en voor nu slaap lkkr…
@trl…over een weekje mailen ze om door tegeven of ze door zijn of niet…daarna beginnen de audities op tv…
ikke ga ook mn bedje in…
morgen lange dag op school…bahbah…
slaap lkkr allemaa…!!
Ik kom ook even weltrusten zeggen. Ga nog even de krant lezen en dan nog even een poosje tv kijken, denk ik.
Tot morgen allemaal en weltrusten voor nu. :slapen::dag:
zo effe een kort verslag van mij het was een leuke, maar vooral leerzame dag met heel veel informatie, veel uitleg enz. dag ging op zich wel snel voorbij leuke colega’s wle heel erg lekker niet meer 's avonds, zaterdags en op feestdagen hoeven te werken. Vanmiddag ook al een bestelling alleen geplaatst, morgen weer bestellingen doen
@Linda: Eerste dag in ieder geval goed bevallen.
:slapen:Ik ga mn mandje opzoeken, heb het helemaal gehad. Welterusten:dag::dag:
@Linda: Oh, mooi zeg dat je eerste indruk goed is. Hopen dat het zo blijft.
Nou, ik ga nu ook. :vak02:
Linda, leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad. Denk dat je er behoorlijk op vooruit gegaan bent met die werktijden !
ik ga slapen, als goed is zou auto morgen klaar zijn dus na werken eerst naar huis eten daarna koffiedrinken bij paps en mams en auto weer omruilen mams gaat nl auto weer ophalen dus tot later morgenavond
Ga ook maar es een keertje vroeg naar bed, kan voorlopig geen nummertjes meer zien ![]()
Zo ben weer bij, vanavond visite gehad, meiden van Damber haar werk, knip en plak werk voor een collega die 25 jaar in dienst was, best wel druk voor kleine kruimel…maar ze is heeeeeel lief geweest. Gaat super met de dame echt, plast en poept gewoon buiten, en af en toe op de puppytrainer…verdraagt ook visite en drukte zonder dat ze van slag raakt.
Toos, lekker aan de shop geweest vandaag, en die akelige nachtdiensten zitten er ook weer voor even op.
Kaylo…een griep te pakken, wat waardeloos is dat altijd…zo beroerd…ziek lekker uit meis.
Linda…vandaag bij de nieuwe baas begonnen een leuke leerzame dag…en ook nog leuk collega’s beter kan je het niet treffen.
Marifran…ook weer bijgelezen na de vakantie…en ook al weer aan het werk.
Bloem…vroeg naar bed om bij te komen…en dromen over de inrichting van je nieuwe huisje.
Ikke vandaag niet te laat naar huis gegaan…was helemaal niets te doen op het werk…bleh…
Nou voor iedereen een fijne nacht en wel te rusten…
sh*t…dat was ik Viva…maar dat hadden jullie wel begrepen.