Haha, tijd voor 2 klepdozen,…kunnen jullie je niet vergissen…
Nu ga ik pas naar bed. Lekker met hubbie zitten praten over van alles en nog…
Tot morgen (ofzo)
Haha, tijd voor 2 klepdozen,…kunnen jullie je niet vergissen…
Nu ga ik pas naar bed. Lekker met hubbie zitten praten over van alles en nog…
Tot morgen (ofzo)
:idea:
goedenmorgen!
nou ja zeg… 23 uur gisteravond en gewoon NIEMAND meer geweest…
Had ik dan maar wel de spaarlampjes aangedaan!!!
Ik dus vandaag mn MBO-dag… meld me vanaaf wel weer(de hele dag geen compie…krijg vast ontwenningsverschijnselen
)
mrnnk!!
en ikke dan? saaie dagen afgewisselt met mails van vriendinnetjes??
ene zit in roma, andere moet zo nodig bij leren…
wees welkom to write me an email!!
@ viva en damber, is t misschien handig om voortaan het vinkje van: laat mij ingelogd, om die uit te zetten? zo moet diegene na jou wel inloggen met eigen naam en wachtwoord en diegene daarna ook weer…?
of idd… ieder zn eigen klepdoos
ikke nog steeds moe, off course… zie wel een beetje op tegen einde van de week… nachtdienst voor de tv, klussen… :eek:
Goedemorgen,
Linda,mooi dat de eerste dag je al goed bevallen is.
Viva,huis vol visite gehad en Jessy zich ook netjes gedragen.
Beps,succes vandaag.
Bloem,vroeg in bed maar nog steeds moe,vanavond er weer vroeg in?
fijne dag allemaal
:NETHERLANBloem: Maart Verhuizen
:NETHERLAN
Cynthia: 5 maart - Tombola - Stedenhttp://tbn0.google.com/images?q=tbn:6P9nYvxgFLZmSM:http://tkfiles.storage.live.com/y1pvxJUEgUvmPnt1H65u0tcy1T1tS54mt8Wc8PscSTVklWj5Kah-eNUBWWpu89kf-Vd2EO-ESgfSLY
Trl: 7 maart - Alanya
Seray: 4 april - CP - Nederland
Filiz: 5 april -Side…!!!
Cynthia: 8 april - Maleisie !!!
Kimbo: 25 april - Ankara
Crazymar: 4 mei - Marmaris
Filiz: 5 mei - op kamp met stage
Jac: 6 mei: ADR Turgutreis
Filiz: 9 mei - duinrell
Beps & Bloem: 16 mei - Istanbul
Vivaturkije: 20 mei - Gumbet
Seray: 24 mei- Gümbet
Roanna - 2 juni - calella - Spanje
Linda - 2 juni CP De Kempervennen
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
MK: 10 juni - Side
Damber: 15 juni Kreta
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken ADR - Turgutreis
Toos: 20 juni - 2 weken ADR - Turgutreis:zon02:
Filiz: juli - side 4-evahh
Linda: 5 augustus - Rhodos
En dan de verjaardagen nog …
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
goood mornink too you’all too
@ trl heb je de vakantiewas al klaar? gestreken? koffer te voorschijn??
Bloem,het meeste is al gewassen,moet alleen de koffer nog ophalen bij me ouders,maar dat kan donderdag nog wel…
Hoe laat krijg jij morgen de sleutel?
9h kijk in t huisje, dan naar kantoor, betalen en dan de sleutel… moet gewoon daarna meteen naar kantoor hier en werken
ga donderdag na de 1e dag WK afstanden naar t huisje toe… behang strippen, matras regelen, bed kopen, bank kopen etc…
goedemorgen meiden ben weer bij hoor, zit achter mijn bureau, en raad is weer geen kl*ten te doen, daar wordt ik zooooo moe van de hele dag niksen.
Tlr…bijna klaar, koffer halen en dan heerlijk naar askim, geniet er van meisje
Cyn…morgen verrassing, wij zijn benieuwd waar je heen gaat.
Bloemmie, wanneer ga je overhuizen, o lekker werkje behang strippen, mijn favo maar niet heus, maar ga je opnieuw behangen of ga je de muur verfen…enne welke kleur is het geworden…???
Drukke tijden dus voor je Bloem…Heb je de hulptroepen al gezegd dat ze paraat moeten staan?
Viva,weer niks te doen,dan zal de dag wel lang duren.
Goedemorgen :dag:
Ik vind het best lief dat Viva op mijn naam een verslag typt hihi… Uiteraard wil ik zelf ook even reageren ![]()
Linda, drukke leerzame dag gehad. Super dat je nieuwe collega’s je zo goed ontvangen!!
Bloem, morgen sleutel… spannend hoor!! Heb je al een idee wat je in je nieuwe huis wil?? Kleur, meubels enz enz.
Beps gisteren als laatste en vanmorgen weer als eerste…
Zus, bijna alles gewassen… overmorgen koffer ophalen en than… ready to go…
Mijn meisje is echt heel zoet!! Vanmorgen kwam ze pas om 5 uur!!! Heb haar vanmorgen even alleen gelaten… eerst heel erg piepen en huilen, maar na 20 minuten hield ze hiermee op. Ik ben toen naar haar toegelopen, ze was nog wakker… maar ze had echt zo iets van… laat me nu ook maar alleen!! Enfin… ik heb haar uit haar bedje gehaald en naar beneden gebracht en aan Viva gegeven zodat ik de bench naar beneden kon brengen. Heb net even de stofzuiger een rondleiding gegeven, de vaatwasser uitgepakt, toilet schoongemaakt en gedweild terwijl madammetje in een dichte bench zat. Eerst weer piepen, maar nu hield ze er binnen 5 minuten mee op. Nu ligt ze te knorren in de bench…
Goedemorgen allemaal.
@Beps: Sorry, vergeten de lampjes uit te doen, maar ik had wel de boel op slot hoor! ![]()
Maarre meisjes, ik moet weer ff wat kwijt. Zit ik net even de plaatselijke krant te lezen, zie ik daar een overlijdensbericht van een mannelijke collega ons, hun dochter van 29 jaar in staan. Hij zelf is jaren geleden door een auto aangereden teruggaande van zijn werk (bij ons dus) en is daardoor invalide geworden en zijn vrouw heeft een cronische ziekte aan de botten en zit ook in een rolstoel. Hadden ook maar 1 dochter, die vroeger altijd bij ons in de afwaskeuken werkte, toen ze nog op school zat. Dat meisje had net een kindje van bijna 2 jaar en opeens had ze acute leukemie en heeft nog allerlei behandelingen gehad. Heeft dus blijkbaar niet mogen baten.
Waarom ik dit vertel? Ik kan er echt soms met mijn hoofd en verstand niet bij, dat in 1 gezin zoveel, echt zoveel en al zoveel jaren, alleen maar ellende voorkomt. Als je dan toch nog vrij onverwacht dit bericht in de krant leest, denk ik, hoeveel kan een mens hebben? Kippevel heb ik ervan.
Sorry even voor mijn bericht, maar ben een bietje van slag hiervan. Ik denk dat ik maar even een poosje pauze moet nemen van hier, want wil niet steeds van die ellendige verhalen hier komen. Maar soms heb je dat zo he? Gebeurd er even teveel in je omgeving, waarvan je je dan afvraagd…waarom? Waarom zij? Toch bedankt voor het lezen.
Verder wens ik jullie alemaal een fijne dag.
Roanna,geeft niets dat je dat hier neer zet,je moet het ook uiten.Sterkte:kus:
Roanna…meissie je kunt hier net zo vaak en net zo veel neer knallen als ieder ander…dikke knuffel…en soms lijkt het of het nooit ophoud in een gezin…de antwoorden daarop zul je nooit krijgen. Begrijpelijk dat je wat van slag bent…
Trouwens Roanna, mochten we het vergeten of je niet meer spreken…heel veel succes morgen met Kokkie, we zullen voor je duimen.
ja daarom!!
als je iets kwijt moet… hier kan t en als we het niet willen lezen, lezen we erover heen, en zo wel, ben jij t kwijt en kunnen we je een knuff geven, dus bij deze: :kus:
@ allen verzoekje van mij: snap dat jullie heel erg meeleven met alles in t huisje en werk enzo, maar ik voel me al best wel gestressed over wat ik moet qua inrichting, kleur en weet ik allemaal wat, dat het me beter lijkt, dat ik aan t einde gewoon de foto’s laat zien en tussendoor we de hele boel gewoon lekker negeren… als ik er iets over kwijt wil, dan horen jullie t wel…
muchos gracia
Jeetje Roanna… dat is zeker niet niks… en inderdaad… waarom zoveel in zoveel jaar!!! Knuffel voor jou!
Bloem… Ik ben reuze benieuwd, maar ben geduldig
Ik wacht de foto’s af…
Goeie morgen!
@Roanna - Lekker opschrijven hoor, volgens mij werkt dat wel. Wij vinden het natuurlijk ook verschrikkelijk maar is net wat te ver om het persoonlijk aan te trekken. Toevallig is er gisteren hier ook een boom van een vent (56) begraven en geveld door leukemie. Net te ver weg om er ook naar toe te gaan maar moest er wel erg veel aan denken. Daar kwam m’n melige dag van gister vandaan.
Dus des te meer tel je zegeningen en pluk de dag!
Jullie moeten nu eerst de onderzoeken afwachten, maar je kunt wel vast een reisje uitzoeken (Maleisie of zo) en als je de dokters gehad hebt gewoon boeken!
@bloem - Komt best goed met een beetje hulp hier en daar. En wat vandaag niet kan, kan volgende week ook nog. Behalve schaatsen kijken dan!
@Viva - Geen of bijna geen werk, is echt niets aan, dan zijn er zo veel leukere dingen te doen.
Zit je nu nog steeds op dezelfde afdeling als vorig jaar? En zijn nu alleen de examens afgevallen of zit je op een andere afdeling?
@Damber aan de huish.klussen, lekker dagje vrij dus. Gezellig voor jou en voor Jessy!
Bloemmie, niet stressen, heeft geen zin, alles op zijn tijd…