ikke ben er ook
maar voel me net een dood vogeltje… beetje voor me uit staren kan nog net…
voor de rest is t : leeg
cijfertjes, tabellen, colommen… :S
ikke ben er ook
maar voel me net een dood vogeltje… beetje voor me uit staren kan nog net…
voor de rest is t : leeg
cijfertjes, tabellen, colommen… :S
Goeiemorgen/middag,
YEAHHHH nachtdienst zit erop, ben total loss, maar heb het overleeft. Heb nog niet echt bijgelezen, blijft toch niet hangen. DDD he
@Jill: Ben blij dat je af en toe weer even langs komt:kus:
Goeie middag,
@Toos, lekker weer gehad die lange nachten, ben je nu een poosje vrij?
@Kaylo, al een poosje niet gezien, liggen gelijk de fotospelletjes plat!
@Jill, Leuk hoor zo’n ondernemende zoon en nog zo jong, pas 21, die komt er wel !
@Trl, verslapen!, kan jou wat schelen, morgen nog maar 3 daagjes!
@Damber, zal wel niet mee vallen om Jessy thuis te laten, is ze nu heel de dag alleen?
@Linda , hoe was je eerste werkdag?
@Alle werkenden: nog maar een uurtje en dan zit de maandag er al weer op!
Beetje melige dag vandaag, vanochtend weer eens naar de sportschool, toch noch 2 kilo van dat Amerikaanse eten mee naar huis genomen. Was wel even afzien.
Schiet niet erg op vandaag, hebben ze weer zo’n verslavend spelletje op WW gezet :evil:, heb ik maar even aan toegegeven, des te eerder heb je er genoeg van.
@ marifran juppp zo is t maar net ![]()
@ toos: hihhhaaaaaa je hebt t weer gehad… good 4 you! lekker ff uitpuffen!
lekker geslapen?!
DRUKKKK
![]()
goeiavond dames !
Kom even gedag zeggen, is geleden van donderdag.
Is de eerste avond dat ik mijn bedje uitkom. Geveld door een rotgriepje !
Had donderdagavond Turkse les en vrijdag ook (inhaalles). Heb mijn best gedaan maar na de pauze kon ik echt nie meer ! Naar huis toe, bedje in met veel Dafalgannekes. Helaas niet voldoende.
Ga nu eerst even “proberen” wat bij te lezen hoor.
Proficiat met het nieuwe deeltje ! (beter laat dan nooit !).
Voor ik het vergeet (moet dit stukje zeker nog bijlezen) :
Damber : Hoe gaat het met je puppy’tje Jessy ?
Wat bijgelezen en nu terug mijn bedje (of zeteltje) in. Voel me net een dweil !
tot laters ! :dag:
Kaylo, ik had je al gemist ! Beterschap hoor !!
@Kaylo: Beterschap, lekker je bed weer in
@Marifran: Zitten elkaar wel in de wielen he in het andere topic:D:finger:
Vandaag tot half 1 geslapen, moest er van mezelf vroeg uit om weer een beetje in mn ritme te komen. Ben nu 2 dagen vrij. Vanmiddag wezen shoppen, doe ik meestal als ik uit de nacht kom, heb 3 truien gekocht, shirtje en een bloesje
Toos - 3 TRUIEN - je verwacht zeker nog een lange winter? Of was het uitverkoop, 3 voor de prijs van 2, dan is het natuurlijk weer wel verantwoord :slywink: . Ben nog steeds niet naar de winkels geweest, op een paar boodschappen na dan.
Toos - Heb me slap gelachen vanmiddag om die rare plaatjes, maar als je eenmaal weer de juiste site gevonden hebt zal het wel snel gaan vervelen (hoop ik)
daggg dames…!!
sorry voor mijn verwaarlozing het afgelopen weekend…
niet echt bijgelezen…wel de samenvatting van marifan en die van viva een paar pagina’s terug.
kaylo ziek…beterschap…
damber…druk met jessy in de weer
beps…nieuwe kookplaat…kan weer volop gekookt worden
bloem…hoest met het huisje…?
toos…vanmiddag geshopt en geslaagd ![]()
marifan…een melige dag…
linda…1e dag op het nieuwe werk…hoe was t…?
voor viva, marion en andere die ik vergeet…hoop dat alles goed gaat…en een dikke kusz ![]()
ik was zaterdag al om 5 uur wakker…en om kwart voor 6 zijn we naar hilversum vertrokken…heel gezellig allemaal…
alleen hadden wij gedacht dat we uuuuuren moesten wachten (zo ziet het er bij idols immer ook uit) dus wij hadden twister enzo meegesleept…maar om 11 uur stonden we alweer buiten…
toen nog gezellig gewinkeld enzo…
zondag gevoetbald…maar alweer verloren…vandaag gewoon gewerkt…en nu lkkr niks doen…
fijne avond allemaal…xx
Filiz - Was je dan naar Idols?? en al om 11.00 buiten, kan toch niet ??
@ toos… dure hobbie dat werken ![]()
@ filiz, heb t ff gemist, maar waar was je dit weekend heengeweest?? opnames van…
ikke dood…
ging bedje zoeken en viel bijna in slie-slaa-slaap!!
hahahaha
gaapp
maar ja, val bijna overal in slaap, no problem.
verder druk door alle mensen die me bellen om te zeggen dat ze geen werk hebben, handig en druk met wachten op telefoontjes van mensen die wel werk hebben, maar maar niet bellen
owh en tussendoor ook nog ff mn nieuwe huisje (in gedachten) aan t inrichten enzo…
hij gaat lekker… not…
ga denk ik vroeg naar bed… zou wel verstandig zijn
yup ga heel verstandig doen
heb geen zin meer om naar banen te zoeken
ik ga lekker in mn bedje liggen, tv-tje aan en daarna pitten
hasta la pasta!!
Goedenavond.
@Filiz: Ging dat niet om die danswedstrijd waar jij laatst een filmpje van had laten zien? Jij deed toch niet mee, maar je bent dus wel meegegaan! Het was zeker wel een hele ervaring!
@Bloem: Het wil nog nie zo lukken he? Maar eens… dan zal er toch een baan voor je komen hoor. Echt wel! Moe? Inderdaad… dan maar eens een keer lekker op tijd erin. (ahum) ![]()
@Beps: De hele dag erg druk gehad op het werk en nu weer naar de puppycursussen. Poe hee.
@Viva:Juist geen bal te doen op het werk. Hoe is dat nou mogelijk? Doe mij ook zo’n baan. ![]()
@Toos. Weer lekker voorlopig de nachtdiensten erop zitten en nu 2 dagen vrij. En…heerlijk op koopjesjacht geweest. Klasse. ![]()
@Marifran: Druk met plaatjes zoeken, samen met Toos. Alweer een beetje gewent hier Marifran? :unibrow:
@Kaylo: Och meid toch! Ziekjes? Lekker onder de wol blijven met een molletje is de beste remedie. ![]()
@Mk: Als je dit ook nog mocht lezen. Hoe is het met jou? Alweer een bietje opgeknapt?
@Linda: Ben benieuwd naar je eerste werkdag bij je nieuwe werkgever.
Toen wist ik het niet meer! :zon:
marion heeft helemaal gelijk…![]()
de voorrondes van holland’s got talend…
Huh… Marion? :dag::paranoid: Is die er ook?
ben weer thuis na eerste werkdag en de training nu effe wat eten en douchen kom straks terug