Roanna, wijntje is goed, lekker hoor , en als je speciaal eentje open moet maken lust ik ook wel een borreltje!
Indonesie, Brasilie, wie wil dat nou niet!! Wat voor werk moet hij dan doen op een Cruiseschip?
@ roanna, ALLEEN MAAR!! lekkers, toosjes, wijn, beschuit, pastasaus, crottina’s, saladeschaal, bestek etc etc… zwaar!! en jammie, de amendel florentines zijn buikpijn bezorgend lekker ![]()
@Marifran: Geen idee eigenlijk. Zal wel moeten ervaren hoe een gast zich moet voelen op zo’n cruiseschip en dan al die havens die ze aandoen, dat je daar wat over kan vertellen. Zal het eens vragen. Het is voor hem eigenlijk de eerste keer om zover te gaan. Hij was alwel eens een keer een lang weekend met de HAL naar Hamburg geweest, maar dat was zo op de foto;s te zien meer eten en feesten enzo.
Heb alleen nog een zoet witte wijn staan. Morgen weer ff nieuwe halen.![]()
@Bloem: Nou, dat is dan wel een goed pakket zo te zien.
@ roanna, cker!! was helemaal verbaasd…
ikke film kijken en dan vroeg naar bedje toe…
@Roanna: Misschien komt je zoon ook wel in jamaica, vlak bij ons hotel is een grote aanlegplaats voor cruiseschepen
Ha, ha, Toos , zal best kunnen , de wereld is zo groot niet meer! Hij gaat toch ongeveer dezelfde tijd !
@Bloem: Doe dat maar. Het zal je goed doen die rust. Morgen ook weer een vermoeiende dag dus… moet je wel fris en fruitig voor de dag komen voor Beps. Slaap lekker en weltrusten hoor! :kus:
@Toos: Ja, wie weet! Ligt dat ook die kant op dan?
Ja volgens mij wel, maar tegen de tijd dat hij er is met de boot, ben ik alweer weg denk ik
Ja jamaica ligt net onder de dominicaanse republiek en cuba
Nou dat weet ik nog zo net niet. Ze gaan eerst van hieraf vliegen (27 Jan) naar Miami en vandaar uit gaan ze cruisen.
@Bloem: Slaap lekker voor zo en morgen veel plezier. Mocht je in de turkije hoek club Isil tegenkomen en er staat een grote man met een staart, doe hem de groeten en zeg dat we eraan komen:dag::dag:
Het zou zomaar kunnen dat ze ook die kant opgaan. Zou je moeten vragen of hij ook in Ocho Rios komt
Denk dat ik dat bedoelde, misschien heb ik dat ook wel, zal het bij gelegenheid aan mijn zoon vragen.
@Bloemmie: Pakket klinkt SUPER!!! En lekker gegeten enzo… mooi, hoor de verhalen morgen wel
@llen: Zal de poes de sterkte wensen doorgeven. Halen haar morgenavond weer op!
@Snoepjes: Ja die gaan hier ook als water erdoor… En de molletjes en de keelliedrank, en de pastilles…en nep-vissermansvrienden ook hier! zijn wat meer pepermunt dan tranentrekkend!
Nou ikke zo maar eens naar bed
Tot morgen
:dag:
Ga maar weer afsluiten, schoondochter komt net binnen groetjes allemaal, en :dag:truste:slapen:
@Beps: Beterschap, slaap lekker en ook veel plezier morgen:wereld:
:dag::dag:
Weltrusten Beps en veel plezier morgen met z’n beidjes op de vakantiebeurs. :slapen::kus: Wel netjes gedragen daar he! ![]()
@Marifran: Jij ook welterusten voor straks en de groeten aan je schoondochter:dag::dag:
@Marifran: Tot ziens en weltrusten ook. :dag::kus: