Nou, heb mijn broer net even gebeld en gesproken en het valt gelukkig allemaal nog mee. Uit de MRI-scan hebben ze niets bijzonders kunnen ontdekken, dus vermoeden ze, omdat hij een ontsteking onder zijn oog had en de verkoudheid (verstopte neus) erbij, een soort evenwichtsstoornis heeft gehad. Hij moet het dus gewoon wat kalmer aan doen en even de tijd geven, hadden ze gezegd.
Roanna,gelukkig maar dat het niks ernstigs is.
Ik ga ff bankhangen…
Fijne avond nog
Toch goed nieuws voor je broer, in ieder geval niks bijzonders gevonden. Gelukkig maar
@Toos: Ja, gelukkig wel. Voorlopig even weer een zorg minder.
Kreeg net de nieuwsbrief van B*x met allemaal lastminutes naar de sneeuw. Brrrrrrrrr… moet er niet aan denken. Wacht toch liever weer op hun zomer aanbiedingen hoor!
Roanna: Gelukkig, wat een opluchting, voor hen en voor jullie allemaal!!
Ikke zit lekker tv te kijken, logjes te lezen enzo…
Neus gaat nu verstopt zitten, maar das het minst erge…daar is spray voor!!! Keellie nog minder en hoest nog veel.
Puuggiepuuggie niet meer geweest!
@ trl, ja je moet regelmatig je updates bijhouden!!
ikke weer terug, was gezellie… zucht, heb t echt gemist. broer me ook thuisgebracht, want het kerstpakket was loeizwaar en zat sjokvol!! lekkere dingetjes
hahahaa
maar goed, nu ff rustig aan op de laptop, anders knal ik er om de 5 sec uit, morgen vroeg op… je moet er wat voor over hebben he? ![]()
Sneeuw, nee moet er niet aan denken. Ga liever naar de zon. Wanneer uhhhhhh even geen idee. Paar dagen naar iemands verjaardag:nod:
@Beps: Flinke borrel, goed sprayen, morgen ga je met je vriendinnetje op stap en met hub niet te vergeten
hihi… bezoek op mn log uit willemstad EN oranjestad… snap je toch niet?
heb ook veel mensen van google.be met zoektermen als " waar vind ik speelgoedgeld om uit te printen"
dat zijn toch geen zoektermen!! geen wonder dat je dan op gekke plekken uitkomt zoals mn log :retard: die kunnen zo bij de DDDDDDD’s
@Toos: Dan al? Na Cyn’s verjaardag? Dat is al wel snel he? :vak02:
Oh, ik heb al zowat een halve zak nougaatjes op. ![]()
@Bloem: Zo komen die mensen ook nog wel eens ergens he? Poe hee!
@Beps: De boel wel goed nat houden he, want je moet morgen ook nog op stap.
Ik zit aan de salmiaksnoepjes, zak moet er ook aan geloven
Zou ik vrijdag al gaan, nee geloof het niet. Eerst nog de vakantiebeurs
Goeie avond, mag ik ook even binnen vallen, misschien zit er nog een bakkie in de pot , anders is een wijntje ook lekker.
@Toos hoe gaat het, voel je je al wat beter. ?
@Roanna , geweldig van je zoon , zo ’ n kans . Hij zal wel moeten werken neem ik aan. Hij werkt ik de reiswereld? Die kans krijgt niet iedereen!
En gelukkig weer goed bericht van je broer!
@Trl , 't valt allemaal niet mee, en die IND werkt in alles tegen lijkt wel. De gebruiksaanwijzing van Askim moet nog wel eens aangepast worden.
@bloem ,Lekker gezellig eten met z’ n allen, gezellig !
had jij ergens een link gepost vandaag??? Als je die installeerd kun je dan die bezoekers zien?
@Beps, jij natuurlijk ook beterschap. Lekker slokje kruidenbitter en vroeg naar bed! Poes morgen tandjes trekken, erg zielig! Dan houden ze hem/haar zeker een dagje? Anders kan je toch niet weg?
Ik ga ook nog naar de vakantiebeurs. Ik ga dacht ik zaterdag.
Salmiaksnoepjes? Ook lekker. Ik heb van die salmiakdingetjes van Fischerma**sfr*nd hier bij de pc liggen. Zijn ook zo lekker, maar zo slecht voor de bloeddruk he! ![]()
Toos, zo lekker dat de hele zak er aan moet geloven, slecht verteerbaar hoor !!
@Marifran: Gaat wel goed, keel blijft zeuren. Zal vanzelf overgaan zullen we maar denken. Bij jou alles goed??
@Beps: Vergeten, poes gaat verder zonder tanden. Dat wordt sabbelen. Wel zielig hoor
@Roanna: Gaan we zaterdag naar de vakantiedinges, gezellie. Een buitenkansje voor je zoon, mag je niet eens mee? Flauw hoor:finger:. Zie ik hem van het weekend, zal hem eens toespreken:D
@Marifran: Om deze tijd nemen wij meestal een borreltje. Ook goed?
Ja, hij moet dan wel werken uiteraard, want het is een studiereis maar dan toch. Doordat hij inderdaad altijd in de reiswereld heeft gewerkt en nog werkt, komt hij nog eens ergens. Hij is alleen al voor zijn werk, naar Isla Margarita, Brazilie en Indondesie+eilanden geweest. Daarbij nog op vakantie naar de Filipijnen. Zo af en toe pakken ze een weekend Kopenhagen, Oslo, Milaan, Parijs ofzo. Dan heeft hij ook nog een paar jaar bij Disneylan* gewerkt, dus die heeft echt al veel gezien en genoten.
Zaten nog maar een paar in, heb de hele dag lopen snoepen. Lag ook nog een aangebroken zak chips, maar kan me nog beheersen
Zit met vierkante ogen hier bij m’ n zoon (oppassen)weer aan de compu. Heb vandaag bijna heel de dag aan de website zitten klungelen.
Volgens mij heb ik de quizvraag goed, ben benieuwd.
ik zit t lekkers uit mn kerstpakket op te eten!!
hahahaa
@ marifran, snap ff niet wat je bedoelt, ik heb een soort van stat coutner op mn site en mn log, kan ik de ip adressen zien en de landen waarvandaan, welke clicks ze gedaan hebt, hoe lang, welke links enzo…
Dan ook nog 2 x naar New York, een keer naar de westkust van Amerika en zo kan ik nog wel ff doorgaan, dus…
Ik mocht wel mee Toos,… op eigen kosten. Maar het lijkt mij best wel een keer wat. Misschien als ik ooit nog eens zoveel getrouwd ben ofzo. ![]()
@Bloem: Zat er nog wat lekkers en bruikbaars in?