TTT deel 76 alweer op naar de 100!!!

pppfff moet denk ik toch maar es naar mn eigen werkzaamheden/ carriere gaan kijken :smiley: wil ik ook wel!

Linda, en zijn jullie er al uit welke reis het gaat worden?

Bloem,wie weet hebben ze nog mensen nodig op het schip…

@tkl: vanmorgen nog even langs reisbureau geweest zeer wss hotel mikri poli rhodos (kolymbia) vertrekken vanaf amsterdam

@ linda :thumbsup: klinkt goed!! vanavond weer trainen??

@ trl, nee dat lijkt me nou weer nix :frowning:

@bloem: ja zeker vanavond weer trainen :biggrin:

@bloem: wachten is nu nog tot vakantieplanning is goedgekeurd, baas heeft gister nagekeken 15 vd 32 moeten m nog inleveren daar is het wachten op

Linda,kan je vanavond J een gelukkig nieuwjaar wensen:unibrow: als hij er is…

@ linda, tja… dan kun je denk ik lang wachten
moeten je ouders ook nog vrij regelen? gaat je zussie ook nog mee? of niet?
enneuhm je hebt wel zin in die training he :wink:

@ trl, slim ben jij!! :wink: misschien kan ze em nu ook persoonlijk nog feliciteren met zn B-day

@tkl: ja zeker, heb m net na nieuwjaar een sms gestuurd om een gelukkig nieuwjaar te wensen er ook weer een terug gehad

@Bloem: Staan genoeg vacatures in de reiswereld op het net. Heb net b.v. even op de vacature-site van OA* zitten kijken, staat genoeg bij, maarja moet wel net bij je passen.

@Linda: Heb je nog gevraagd hoe het zit met eventuele kortingstreinkaarten?

Linda,zal voor je duimen dat hij er is…

@bloem: heb niet zo snelle collega’s, paps kan vrij nemen wanneer ie wil, hoeft t allleen maar door te geven mams werkt niet zusje gaat niet mee ivm operatie en sparen omdat ze in september weer gaat studeren

@roanna: alleen nog maar voor speciale reizen

Ik de boel hier opruimen en naar huis,tot later allemaal…

Zo is het hier druk!!
En ik heb giga rode konen… Maar keellie is onder verdoving!

Pfff kan niet meer op het hondenforum van hier op het werk…:retard:

Hoop dat dit niet gaat gebeuren met WW!!!

@ beps, ff de koekjes weghalen, opnieuw opstarten en toegang? en elke keer uitloggen, anders blijft t data vragen!!

@ roanna, ja er is zat in de reiswereld, reisburo door heel NL, maar vragen diploma, en andere zaken zitten allemaal niet in brabant!!

@ linda, dus nog best wel ff afwachten, zou ook ff op zoek gaan naar alternatief, kun je meteen 1e of 2e keus boeken zodra de vakantieaanvraag erdoor is
en wat moet je zussie geopeerd worden?

ikke zo langzaamaan opruimen, vanaaf eten bij pa en ma, broer komt ook, heb er zin in!! :smiley:
dus tot…vanavond? ofzoiets

@BLOEM: ik woon in Tilburg dus niet ver van jou he?

@bloem: idd nog wel even afwachten maar hebben evt ook wel een 2e en 3e keus, zusje staat op wachtlijst ergens vanaf april wordt ze geopereerd aan haar knie weet nog niet wanneer

Zo tijd zit er bijna op. Zo borrel vd baas, met hapjes… We gaan kijken.

Meld me vanaaf!!
Morgen vast niet, moet veel rennen voor de beurs!