TTT deel 76 alweer op naar de 100!!!

goedemiddag dames, ik heb weer ff tijd. ik lees wel steeds mee maar aan posten kom ik bijna nooit toe. ben jaloers op iedereen die naar de vakantiebeurs gaat. zou ook wel willen maar vetrek helaas morgen naar parijs om te werken. hoop dat verder iedereen ook weer een beetje van zijn verkoudheid genezen is, daar word je zo moe van he

@Raak
Naar Parijs dat klinkt anders ook niet verkeerd! Wat voor werk doe je?

ik heb een groothandel in schoonmaakartikelen. wij staan 3 x per jaar op de beurs in parijs en 2 x per jaar in amsterdam. parijs is idd leuker en zeker in januari, pikken we de uitverkoop mee he, de winkels zijn ´s avonds dan allemaal open. dus ipv geld verdienen geef ik daar meestal meer geld uit haha

ik wou zeggen, voor werk naar parijs… als je dan toch ergens moet werken, he?

over mazzelbipsen gesproken: die hubbie van beps, dat is een mazzelbips… dat ie met 2 van die wereldwijven op stap mag :wink:

@ raak, nou ja, ach… als je ook wat verdiend is het om t even he? :wink: veel plezier dan!

dank je wel, gaat wel lukken hoor

@Raak
Nu je het zegt weet ik het ook weer, heb je ook al eens eerder verteld hier.

door al die vakantieplanningen heb ik er ook zin in gekregen.
weet nog niet waar we naar toe willen vandaar dat de vakantiebeurs wel een leuk idee was

ja dat klopt. ik zit in belgie met de zaak

Hubs en siewig…:lol: :lol: :lol: :lol:

Ikke ikke is siewig… Bij hoesten moet ik idd btje spugen…

nu weer molletjes ingenomen
Dusss ik kan weer voor een paar uur

jukkkkkk
ik denk dat er hier iemand weer op tijd naar bed gaat

@ raak, de vakantie beurs is vandaag ookal hoor! je kunt tot 22 h terecht

gaat niet goed he beppie. echt ff volhouden en vanavond met een lekkere borrel vroeg onder de wol zodat je morgen fit bent. beterschap he

ja maar helaas zit ik in belgie en moet nog wel een tijdje werken en vanavond pakken, dus zit er helaas niet in vandaag:tear:

Goedenmiddag dames.

Even een correctie aanbrengen hier.
De beurs is NIET tot 22.00 uur open, maar tot 18.00 uur.

Alleen vrijdag open tot 22.00 uur.

Ach vanavond weer een neut, en idd lekker vroeg naar bed!!

@Bloemmie: Zal ik hubbie ook overtuigen welke mazzelbips hij is…:unibrow: Weet niet of hij dat ook zo ziet :lol:

En over mazzel gesproken.

Mijn zoon belt me net op, dat zijn baas een vraag had. De vraag was, of hij vanaf 27 Januari wat te doen had en zo niet…of hij op studie reis wil. Eerst vliegen naar Miami en dan een week lang cruisen in de Carabien, Bahama’s, Maagdeneilanden enz. Nou, wie wil dat niet? Hij hoefde daar dus niet lang over na te denken.

Zo’n vakantie moet ik toch ook nog eens gaan doen. Lijkt mij ook wel wat! :vak02:

@ beps… volgens mij gaat ie vrijwillig mee… wie moet wie nou overtuigen

@ roanna, owh echt, wa dommig van mij dan, dacht elke dag tot 22h maar raak kan toch nie… dus probleem opgelost

@ raak, klinkt druk!! waar woon je…? bij mij bij breetjedaa in de buurt of meer richting de zeeuwse kant? of juist richting filiz in limland??

@ roanna :eek: getverdemme wat een werkzaamheden allemaal!! moest er niet nog iemand mee dan? om je zoon zn handje vast te houden in t vliegtuig en op de boot enzo?? :unibrow:

Roanna,dat is nu echt mazzel hebben zeg,zo’n reisje daar zegt niemand nee tegen toch…

zou ik ook geen nee tegen zeggen