TTT deel 65: 18 nov Meeting!

@Roanna,

dat krijgt een man op mijn leeftijd niet makkelijk meer voorelkaar , een permanentje :smiley:

zooo wij weer terug van beverwijk

en ja
ik heb de bazaar onveilig gemaakt
t was zelfs zo erg dat de lekkertjes bij de boxershorts wegdoken voor mn camera… :unibrow:
heb een paar leuke snapshots van ‘de bazaar’
we hebben heerlijk gedoner-t
en tassen vol met fruit gehaald
daarna nog amstelveen in, voor pjottertje en nu (eindelijk) terug op het nest

denk dat ik zo nog ff onder de zonnebank ga terwijl beppie kookt
en die buurman… in de zomer is alles leuker, maar de opmerking: ‘gaan jullie ook voetbal kijken’ dat doet toch echt de deur dicht hoor…pppffff

@Bloem,

en als t nu schaatsen was :smiley:

@Marion - tja ongelukken, we blijven ook maar moeders/mensen en denken snel te ver door.

@Roanna - lekker geshopt! heb je straks weer een probleem met kiezen !

@Bloem Lekkertjes in of bij de boxershorts ?

@ marifran, bij de boxers, maar zat net te zeiken van : wie koopt die dingen nou (waren echt foeilelijk) dus denk dat ze dat niet zo leuk vonden, maar ze waren lekkkkkerrrr jammie :wub: en denk dat ze zelf ook wel boxers aan hadden

zucht, maar ze wilden dus echt niet op de foto, jammmerrrr

@ antonie, tja… dat had de zaak compleet verandert, dan had ik gezegd, ja is goed, vanaf hoe laat ben ik welkom… vrouw toch afwezig :unibrow:

En dan zeker een “scheve” schaats met de buurman rijden? :stuck_out_tongue:

ikke niet hoor
hij misschien, maar ikke doe nix verkeerds…

maar anyway
ikke ga ff iets anders doen
tot morgen
:dag:

Maargoed, wij gaan even lekker eten:

Gebakken aardappelen met sla en kipnuggets. :wink:

Als jullie ook nog moeten eten… eet smakelijk en een fijne avond nog verder.

Bloem, Cynthia en Beps, nog veel plezier daar in Lelytown vanavond. :dope:

@Bloem,

tot morgen :dag:

@Roanna,

smakkelijk eten.

Ik heb net boerenkool met worst op.
Hollandser kan het bijna niet :smiley:

Brrrr Was erg koud langs de lijn en dan ook nog niet eens gewonnen,maar ja kids hebben zicht vermaakt…

Marion,J weer een voorzet is ook mooi toch en gewonnen dus 3 punten in de zak.

Beps,Bloem en Cyn,Beverwijk onveilig gemaakt…Jammer dat ze niet op de foto wilde Bloem hadden we morgen nog meer foto’s kunnen bekijken…

Toos,en was dochter een leuke Piet???

Brenniej,beterschap

Oja en heb vandaag de vragenlijst van de IND toegestuurd gekregen,nou die slaat echt nergens op,zijn allemaal dingen die ze al weten,pfff

Wat een rust hier,nou ik ben er ook weer vandoor ff naar me broer z’n nieuwe vlam is jarig,dacht dat ze er niks aan deden.En dan bij vrienden voetbal kijken dus tot later allemaal en fijne avond

Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje… gooi wat in mijn laarsje… dank u sinterklaasje.

Filiz; werken knuffel
Roanna; Dus toch no gelukt om in de stad te komen en gelijk inkopen gedaan… zo te horen net zo koopverslaafd als ik hihi
Antonie; Naar de kapper geweest…
Brenniej; ziek geweest, maar morgen halen we je wel op hoor bij de bus!!
Toos; heerlijk hoor uitslapen, zwarte piet… Foto’s?? en kaartjes voor Celine Dion… GAAF!!
Bloem; beetje jammer dat ze niet op de foto wilde… maar zo te zien wel een geslaagd dagje geweest…
Tlr; veel plezier op de verjaardag!!

Nou om 15:30 uu was ik weer terug van de paarden, gelijk onder de douche gesprongen want we zijn lekker uit eten geweest met z’n drie-tjes… Jummie!! lekker gegeten bij de Chineese Muur. Nu net weer thuis en dus aan het uitbuiken… mams kijkt nu naar schaatsen en ook een beetje mee (over mijn schouder).

Goede avond allen …
Hoe verslaafd kan je zijn, zit ik hier met mijn bordje chicken tonight achter de computer

@Roanna
Tuurlijk gaan we kijken naar ons elftal!
Was druk bij de pin dus … ikke was er ook al :smiley:

@Bloem
Onderbroekenlol in de bazaar.
Veel plezier vanavond ennuh … let een beetje op Cynnie! Die Blue Curacao slaat haar soms in de knietjes ;).

@TRL
Jammer dat ze hebben verloren. Was het vanmiddag nog koud bij jullie dan? Hier scheen de zon.
Vanmorgen onder de 1e helft had ik ook koud, onder de rust werd voor ons lekkere warme koffie aangedragen, en de 2e helft!!! Nergens geen last meer van gehad, hebben zo staan springen toen de goals begonnen te vallen, geloof dat de ouders het nog spannender vonden dan de kids. Al waren die na afloop van de wedstrijd ook in jubelstemming. Was zoooooo leuk, was er eentje jarig vandaag en hij werd door het hele team juichend het veld afgedragen.
Veel plezier bij broer en zijn vlam en natuurlijk bij het voetbal … dat we weer mogen winnen vanavond he!

@Damber: Ja leuk is dat he … shoppen! :wink:

Tevens wil ik jullie allemaal er even aan herinneren, dat er morgen wat te doen is. :dope:

Verder is het erg rustig hier he? Wat zal het morgenmiddag rustig zijn dan. Ha, ha. Waar zouden ze toch zijn? :unibrow:

Zo meiden, eten op…
Sigara Boregi, tomatensalade met feta, köfte op turks brood, en heeeerlijkkkkk een verse fruitsalade toe(verse ananas, suikermeloen, kaki, mango en banaan)

Nu is Bloemmie onder de zonnebank, hebben Cyn, hubbie en ik de boel weer opgeruimd. Hubbie zo te werk, Cyn eens kijken hoe ik op de Wii klooi,…

Nou meld me nog wel voor morgen :hihi:

Erg verslavend, mama zegt vaak… Nee Daan, zoiets heb je al :smiley:

Nog veel plezier Bebs en tot morgen :smiley:

Maar dan net weer niet in de kleur :biggrin: