Vandaag druk met de was en het huishouden bezig, want morgen komt het er ook niet van. Net wat telefoonnummers in mijn telefoon gezet (voor het geval dat…). Straks alvast een paar bedjes voor de kinderen naar mijn schoonzus brengen. Ik ben er bijna klaar voor ![]()
@Toos
Vind het thuis wisselend, maar dat is voor hem DE plek waar hij zich uit kan leven. Het blijft toch moeilijk voor hem om stil te zitten, al maken de medicijnen het voor hem wel een beetje gemakkelijker. Vind hem wel veranderd op een of andere manier maar kan er niet echt de vinger opleggen in wat. Denk dat ik het het beste kan omschrijven als ‘minder onrust in zijn lijf’. Hij geeft zelf wel aan dat ie de R*****n niet meer wil missen en dat het rustiger is in zijn hoofd. Zijn momenten bij dat ie er zelf om vraagt als het de tijd bijna is.
Op school geven ze aan dat ze duidelijk verschil zien, dat hij alerter is en zich beter kan concentreren. En dat ie flink vooruit gaat. Hij zit al in een hoger rekengroepje en ook spelling gaat een heel stuk beter nu. Maandag hebben we zijn behandeloverleg op school dus dan zijn we weer helemaal op de hoogte.
@MK
Hier hetzelfde, de laatste wasje en een beetje opruimen. Over een uurtje nog even met J. naar het zwembad. En wat niet af komt dat blijft maar liggen. Belangrijkste is dat IK er klaar voor ben.
@Antonie
Komt allemaal goed
;)![]()
De dames zijn er bijna allemaal klaar voor .
Nu ik nog :nod:
Goeie dag allemaal
@Beps, Bloem en Cyn - Op de Zwarte Markt, alleen maar Doner gegeten of ook nog koopjes kunnen scoren?
@Damber - werkze en plezier met de paanies
@TKL en Marion Langs de lijn met de kids en J. weer gewonnen, die heeft er echt zin an hè. Maandag gesprek op school, kan zo te horen alleen maar positief zijn.
@Antonie - die platvoet apies op de tegels, echt geinig ! Je doet echt je best om morgen een goede beurt te maken, toch niet zenuwachtig?![]()
@Filiz - werkze, denk dat jij de enige bent op dit moment .
@Viva en Roanna - winkelen en gewoon lekker doen waar je zin in hebt,
daar is het weekend toch lekker voor!
@Brenniej - wat een pech dat je net op je vrije dagen ziek moest worden. Maar gelukkig het ergste al gehad.
@Toos - Kaarten voor Celine Dion, super, maar duurt nog wel erg lang.
@Lori - welkom hier!
@Seray - heb je nog leuke plannen voor vandaag ? weet even niet meer.
@MK - extra druk en veel te regelen voor een vrije dag, hoort er allemaal bij.
Ben gisteravond naar een Cabaret dinnershow geweest in Rotterdam Delftshaven, erg veel gelachen en lekker gegeten.
lijkt mij een lastige combinatie eten en cabaret.
Zul je net zien dat iedere keer als je een hap binnenhebt dat
je vreselijk moet lachen om wat de cabaretier zegt…met alle gevolgen vandien ![]()
@Antonie hier heb je wel gekeken denk ik?
Is niet helemaal gratis, 2 ct per min.
@Antonie, is over na gedacht hoor, cabaret alleen tussen de gangen door.
@Marifran
Dus het was het wachten waard? Waren jullie nog op tijd of had je hub nog erg lang in de file moeten staan?
@Marion -We waren een kwartiertje te laat, was al volle bak, ging van de aperitief-tijd af, was dus geen probleem.
ja daar had ik al naar gekeken.
Mijn vrouw belde gister dat iemand op haar werk was die familie in nederland heeft , die man belde gratis via VOIP .
Ik zei dat ik dat niet geloofde ,omdat A ik ooit eerder naar zoiets gekeken heb en B sofware-makkers en zeker telefoonbedrijven willen geld verdien, er moest iets verkeerd begrepen cq uitgelegd zijn.
Volgens de man kon je een programma installeren waarmee je gratis 40 minuten naar turkije kon bellen en als die tijd op was registreer je jezelf opnieuw onder een andere naam om weer 40 minuten te krijgen.
Je kon het gewoon via de huis telefoon doen, dit n.a.v mijn opmerking dat de gratis versie gewoon zoals Sk3yp of MsN zou werken.
Hij dacht dat het Voip12 heette .
Ik daar op onderzoek maar alles gratis bijna , behalve turkije natuurlijk:disgust:
En dit geld voor alle , die ik tot nu toe , gevonden heb.
@Marifran
Gelukkig, zou zonde zijn als je een hoop zou moeten missen. Hoorde gisteren onder het werken bij de file-informatie dat er 9 km. stond. Je zal dan maar achteraan in het rijtje staan.
@Antonie - je moet er wel veel voor over hebben om 2 ct p.m. uit te sparen.
Zou het lekker zo laten, misschien heeft nog iemand anders hier ervaring mee, geen idee.
ik heb , zie ik nu, scheel in dat lijstje zitten kijken.
Bij dat programma is het idd 2ct en niet 21 zoals ik dacht te zien.
Was gisteren idd weer top-file-problemen, ernstige ongelukken, maar gelukkig niet gezien, dan heb je gelijk geen honger meer :wacko:
@Antonie, da’s dan even snel verdient:D
hi luitjes ben ik ook weer even…eigenlijk niets te melden…sombere dag vandaag…zo koud…niet lekker gewoon
Brenniej…ik sta bij de bus…op afgesproken tijdstip meis…beterschap.
was gister weer ellende op de weg je , mijn ouders waren naar een begrafenis geweest zo’n 130 km van hier en het heeft ze 3 uur extra gekost om thuis te komen.
@Viva,
hier schijnt de zon de hele dag al.
Niet zo somber hier dus.
Temperatuur is echter aan de lage kant, ik blijf dus maar zolang mogelijk binnen om maar geen kou te vatten .
@Antonie
Das wel even een verschil, het proberen waard lijkt me.
@Marifran
Word er ook altijd akelig van als ik een ongeluk zie. Een poos terug ook toen we naar Slagharen gingen met de hele vriendenclub. Een ongeluk met een auto of 3, busje op kop langs de kant van de weg. een paar ambulances, overal gewonde mensen zittend en liggend in de berm, kinderen huilend langs de kant. En dan maar hopen dat iedereen uit de club heelhuids aan komt in het park. Je loopt daar dan rond en hebt plezier maar toch gaan je gedachten zo af en toe terug naar die mensen, hopend dat het allemaal mee zal vallen met de verwondingen.
Zo, ook weer terug van de stad. Wat een drukte weer daar. Heb nog 2 broeken + 2 truitjes kunnen scoren in een (schoenen)winkel, die heel veel spul had van 2 halen, 1 betalen. Nou, dat moet je tegen mij niet zeggen, dus gelijk 2 setjes aangeschaft. :unibrow:
@Marifrans: Je hebt dus een leuke avond gehad zo te lezen. Is weleens lekker he, zo’n avondje uit!
@Toos: Zo, en jij je tickets van je lievelings zangeres. Super zeg! Ik vind het ook een hele goede zangeres. Anders was ik ook wel gegaan, maar ben dan miss op vakantie. :zon: Of niet?
@Marion: Maar toch weer gewonnen. Goed hoor! Gaat hij vanavond ook Ned. Elftal kijken?
@Mk: Alles aan het klaar maken voor morgen. Ga je weg dan? ![]()
@Antonie: Lekker naar de kapper geweest. Ben benieuwd hoe het geworden is. Ha, ha. Permanentje erin? :unibrow:
@Viva: Jij dus een sombere dag gehad? Ja, je had alles gister al goed gedaan, dus was je vandaag vroeg klaar. Niks meer te doen dus!
Hier heeft de hele dag de zon geschenen en het was zelfs nog lekker in het zonnetje. Damber nog bij de paarden?
Heb meteen net even geld gehaald voor morgen, want ik ga morgen ook ergens naar toe. Moet zo nog ff zien, waarheen. ![]()