Crazymar: 6 december - Istanbul
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
13/02 Fransijn
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
nou weer gefeliciteerd met het nieuwe deel he…ging weer vlotjes zo te zien…nog steeds in de puinhoop hierzo…maar de overgordijnen hangen weer schoon aan de rail…nu de vitrage nog…meubels staan bijna allemaal in de was…dus we hebben niet stilgezeten…
Zo, zo, wat is er weer veel gebeurd hier. Alweer in een nieuwe deel en weer was ik er niet bij. :so:
@Damber: Ook namens mij natuurlijk…Hartelijk welkom hier en wat gezellig dat je ook mee komt kletsen en mee komt naar de meeting. Nog even een eigen klapdoos erbij, en jullie kunnen los van elkaar, er tegen aan daar in het Haagse.
@Bep: Toch maar niet naar de kapper? Miss kan Cynthia of Bloem wel een pony knippen.:teeth: Oei, oei.!!!
@Viva: Hmmmmmm…ik ruik hier de wrijfwas al. Lekker fris weer hoor. Ben wel blij dat ik nergens vitrages en overgordijnen heb. Ik ben ook altijd zo klaar met ramen wassen en zemen. Hi, hi.
Verder weet ik het niet meer. Raar he? Nog iets met nieuwe auto en dat er zondag ergens wat te doen is… maar vraag mij niet wat!
Proficiat!!! Al weer een nieuw deel … we gaan als een trein!
Wel fijn een man er bij, kan ie mooi voor de washandjes zorgen als wij aan het puffen zijn
Had weer even wat bij te lezen:
Viva raast weer als de witte tornado door haar huis.
TRL weer even aan de telefoon met de IND … das het goede werk.
Cyn die de pony van Beps niet durft te knippen, wel de stembanden van de lama, ben benieuwd hoe ze dan gaat piepen, komt er helemaal niets zinnigs meer uit.
Bloem onderweg naar L-stad.
Roanna afgewerkt en Toos weer aan de crock.
Marifran ook weer gezellig op de thee.
En Antonie die zorgt nog steeds voor gezellig plaatjes.
En nu … weet ik het even niet meer! Ga de wasmachine vullen, en wat strijken want vanavond moet ik weer voor een aantal uurtjes aan het werk.