Deel 65 alweer krijgen we nu ouwe l*llen korting ??In ieder geval gefeliciteerd weer met dit deel…
Heb de boodschappen binnen dus hoef de deur niet meer uit,ook geen zin in,voel me moe…Morgen weer een dag,vanaaf bankhangen…Hoop niet dat ik ziek ga worden.
Cyn,dus ben je hem toch nog kwijt,en je ouders morgen maar wachten hahaha of hebben ze een tijd gezegd…
Tlr…in ieder geval niet zondag ziek worden hoor…we willen je niet missen…
cyn…camera toch weg…gelukkig maar, arme ouders…altijd wat voor de kids moeten doen…
Marion…vanavond nog aan het werk, en morgen zeker weer naar het voetbalveld, of zou het afgelast worden??
Ikke klaar alles weer strak…nu zelf nog even badderen…en dan in het huispak op de bank…misschien een boekje lezen…denk dat de laptop straks weer bezet is…grrrr…samen delen he…rarara wie delft het onderspit…moi…hihihihihi
Bloemmie bij na bij Beps…denk ik…fijne avond jullie daarzo…enne niet te veel praten anders…kunnen jullie zondag niet meer mee l*llen.
Viva,nee wil ook niet ziek worden wil het zondag niet missen.Je huis weer spik en span dus jullie mogen zondag met verlof:D dat hebben jullie wel verdiend…
Gefeliciteerd met het nieuwe deel… Dat gaat snel hihi
Het huis is weer strak en alles ruikt weer fris, mama staat nu te badderen, dus ik kan even op de flaptop…
Tlr; niet ziek worden!!
Haren knippen, ik ben zo blij dat mama daar heel handig in is… als mijn haar niet meer wil zitten kijk ik haar even lief aan… heb weleens om 23:30 uur nog in de verf gezeten hihi
Zondag met verlof?? Nee hoor… ‘we zullen doorgaan’…
Voor de rest nog een heleboel gelezen maar weet niet meer bij wie wat nu hoorde (schaam schaam)
Meiden ik heb super nieuws: mijn lover heeft het visum gekregen en komt al over 2 weekjes voor 2 maanden, echt heerlijk. Hij gaat maandag het ticket boeken dus dan weet ik definitieve datum. Ik snap echt niet hoe het ons gelukt het maar ja ben echt super happy.
TRL: blijf duimen voor jou hoor, sorry.
Kimbo; Super dat je lover een visum heeft gekregen!! Ik begrijp uit je bericht dat dat nog niet zo makkelijk was… Hoelang mag hij dan blijven met dat visum??