TTT deel 65: 18 nov Meeting!

@Kimbo,

proficiat .

Ja is moeilijk om zo’n visum te krijgen, maar het is ons bij de eerste keer al gelukt, hoe?? Ik zou het niet weten, we hebben geluk gehad denk ik zo.
Wij zijn in ankara geweest bij de nederlandse ambassade

wij vandaag ook n beetje feest: mijn broer heeft vandaag getekend voor een stuk grond en begint dus binnen kort met bouwen… :smiley:

is mamz op tijd van een jaar helemaal alleen…minder leuk natuurlijk…maja…broer gaat 1 straat verder wonen…dus dat scheelt

@Kimbo,

ik heb ooit gehoord dat je via Ankara meer kans maakt op een visum

super toch kimbo…dat het meteen de eerste keer al is gelukt…!!

Geen idee, zou kunnen.

Filiz; dat wordt dus gebak vanavond :smile:

Filiz,En je broer blijft in het land dat scheelt natuurlijk ook wel,maar zal wel stil worden voor je mams dan…

Kimbo,ok ja de een zegt dat je beter naar Ankara kan gaan en de ander naar Istanbul,normaal gesproken zou askim ook naar Ankara moeten,omdat hij in de provincie Aydin woont,maar hij had gevraagd of het ook in Istanbul kon dus zijn we daarheen gegaan.Had in Kusadasi nog 2 jongens gesproken die hadden ook beide het visum en waren ook in Ankara geweest…

Ben zelf vroeger meerdere keren in Istanbul op de ambassade geweest.
Zijn wel een stel chagrijnen daar .

Nou dat zal ik onthouden… Als ik Askim ooit hierheen wil halen… dan doen we het mooi via ankara… :so: Oh en mijn vriend woont ook in provincie Aydin… dus dan gaat ie maar mooi naar Ankara…

Moet zeggen dat ik ze ook nooit zie lachen bij de douane…

@Turkije,

ik wist niet dat het afhangt van welke provincie je vandaan komt of je naar Ankara of Istanbul mag.

Ik dacht dat het vanwege de afstand gedaan werd.

@Damber,

stop maar eens een 10€ biljetje in je paspoort,moet je maar eens zien hoe hard ze lachen :smiley:

Nou in Ankara waren ze ook niet echt vriendelijk hoor.
TRL: kan je lover niet opnieuw aanvragen in ankara dan??
Maar ben er weer vandoor lady’s even naar huis eten maken en dan trainen, tot maandag ofzo.
Veel plezier zondag allemaal, zal aan jullie denken als ik loop te hijgen op het voetbalveld hihi

Als ik mijn haren dan blond verf, kom ik nog geloofwaardig over ook. :talking:

Doeg Kimbo… we zullen ook aan jou denken!!

Damber, mooie Avatar, is dat je eigen paard ?

Nee, dit is een van mijn verzorgpaarden :teeth:

Oh, plaatje werkt niet goed, jammer was een mooi galopperend paardje .

plaatje heb ik aangeklikt, dan zie je hem wel galopperen