Ziet er goed uit, mijn schoondochter heeft ook zo iets, een donkeren ruin met een witte vlek op het hoofd.
Die op mijn ava is ook een ruin, maar is een kleintje (1.38 m) Ik kan hier wel op rijden, maar heb ik nog niet gedaan… ik denk dat ik dan mee kan lopen haha
In totaal heb ik er 3… Een bonte merrie, genaamd Amber… en een vosje (bruine ruin) genaamd Stormy en die in mijn ava staat heet Sander.
Kimbo,geen idee weet niet hoelang er tussen moet zitten tussen 2 aanvragen.En daarbij onze aanvraag is nog niet afgewikkeld he,de papieren zijn Nederland gestuurd voor nadere advies dus zullen we eerst dat moeten afwachten…
By the way,had ik trouwens verteld dat ik in Turkije moest pijpje blazen??Dacht het niet he…Nou hier komt het.Askim kwam mij ophalen van het vliegveld,maar hij heeft geen rijbewijs dus een vriend reed,s’middags had die wat gedronken,onderweg van het vliegveld naar Kusadasi kocht askim nog een biertje.Bij kilometer verder was er een politiecontrole dus die vroeg aan de bestuurder of die gedronken had die zegt ja vanmiddag,moest tie uitstappen en mee naar de overkant,blies hij 1 promile teveel,werd gelijk zijn rijbewijs ingenomen en een boete van 480 lira te betalen binnen een maand,Dus ja toen moest ik rijden,maar eerst wilden die agenten me rijbewijs zien alle gegevens noteren en natuurlijk weten of ik gedronken had,ik zeg ne natuurlijk niet kom net uit het vliegtuig,maar moest toch blazen,moest wel lachen maar die vent keek zo chagrijnig dat ik maar ff serieus gedaan heb…Ach zo maak je nog eens wat mee he…
@amber -Is dan waarschijnlijk ook een pony, ik kan het verschil niet zien hoor, maar het paard van mijn schoondochter is eigenlijk een pony, paar cm kleiner als een echt paard.
Verzorg jij 3 paarden tegelijk ? is bijna een dagtaak, waarschijnlijk samen met de eigenaar ?
Ha meiden en man, weer vrijdag, hè? Lekker weekend, 'K zou niet weten of ik nog wat leuks ga doen dit weekend. Altijd maar die saaie zondagen
!!!
Morgen iig eerst nog even werken.
Het gaat wel goed met mij, raak steeds meer aan het idee gewend, ik vermaak me wel, hoor.
**
@Damber, dochter van…Welkom!!
@Anthonie, kwam jij nou ook zondag???
**
Ik heb het een paar daagjes best druk gehad, vandaar dat ik even afwezig was. Maar jullie vergeten me niet, toch hè???
Ga nog ff bij de meeting lezen, tot later…XXXX
Verschil tussen paard en pony is eigenlijk alleen te meten… boven de 1.57 m is het een paard, daaronder een pony.
Ik verzorg ze allemaal 1 dag, dus heb er niet 3 op een dag… daar heb je dan inderdaad een dagtaak aan haha
@Damber :redface: Heb ik je per ongeluk de naam van de bonte merrie gegeven , tikfout hoor
Geeft niet hoor… ik reageer bijna overal op :biggrin:
@Miere: Wij jou vergeten? Hoe kan dat nou? Nee, tuurlijk nie. :kus:
Zit ik hier opgepimpt klaar om uit te gaan, staat er weer iemand in de file vast,
A27 bij Gorinchem is echt een ramp :wacko:
Balen he, al die files… Beide zit je te wachten… en je wordt er niet vrolijker van!!
Nou, ik ga even bankhangen… tot strakkies!!
WW-meeting Utrecht: 18 november - MEETING!!
Roanna, Toos, Beps, Cyn, Viva, Marion+Nancy, Filiz , Seray , Trl, Bloem, Hans, Miere, MK, Brenniej, Linda, Crazy ,Damber
Crazymar: 6 december - Istanbul
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: 8 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
08/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
13/02 Fransijn
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
Doei Damber.
Marifran ga je uit vanavond gezellig
Eetsmakelijk en gezellige avond
Ja met zijn zessen, weet nog niet precies wat, verrassing van de kinderen.
Groetjes allemaal, ik ben weg , doei !
Veel plezier in iedergeval
nee…geen gebak helaas…![]()
ikke nu dansen en daarna naar een vriendin…wens jullie een fijne avond en tot morgen…xx
En ik ben er ,en iedereen is weer weg.
Mooi is dat :frown: