TTT deel 65: 18 nov Meeting!

@Damber: Ja, zo zijn bijna alle moeders he? :lol:

@Beps: Nou, dat klinkt niet gek. Je hebt er wel weer werk van gemaakt. Maargoed, morgen mag jij “uit” eten.:biggrin:

@Antonie: Mmmmm… boerenkool … ook lekker!

@Marion: Jij er dus ook helemaal klaar voor incl. pinnen? :biggrin:

@Roanna
Nou bijna … fototoestel en het Egypteboek voor Bloem liggen klaar. Telefoon aan het opladen, poen in de tas. Dus das wat ik niet mag vergeten.

@Bloem
Heb het Jordaniëboekje er ook maar bij gelegd, moet ie ook de tas in of zeg je laat maar.

inderdaad hahaha of in een korter/ langer model… Dit heb ik eigenlijk vooral met laarzen :smiley: Heb er megaveel, maar nooit genoeg

Bij mij ook alles klaar voor morgen, zelfs kadootje van Bloem voor Roanna. Jawel, niet vergeten. Pinnen doe ik morgen. Dochter was leuk als piet, neem morgen mijn camera mee, staat ze op. Nee, laat hem niet in de auto liggen!

:paranoid: uhm… beps… ikke heb bijna al het werk gedaan!!

@ marion, jaaaa, neem maar mee, heb ik wat te lezen

okeyt
4000 fotos gaan we eens van dichtbij bekijken
:dag:

toch zal beps iets anders beweren bedenk ik me net…

@Bloemmie: Jij hebt volgens mij alleen de fruitsalade gemaakt, en de balletjes gerold… Ikke heb de kaas gemixed en de kaasrolletjes gerold…en Cyn de tommiesla met feta… Hubbie de tafel gedekt, en foto’s gemaakt van 3 actieve vrouwen in zn keuken…:lol:

Nou goed, ik mag dus niet meer op mn compie…bezet door ene mevr Bloem…en haar Tibet-forum… Dan maar de laptap erbij, en met Cyn saampjes op de eettafel Bloems commentaar onderuit halen :lol:

Tot straks:dag:

zul je d’r hebben…

:wink:

we zitten in dezelfde kamer en maken gewoon lekker online ruzie :unibrow:

Nou ik ben er bijna klaar voor…neem mijn oude bril nog mee ( nieuwe is zoek bij de opticien…moet weer een andere uitzoeken, maar ben vandaag geweest, geen leuk montuur…dus van de week als de nieuwe zending binnen is dan maar weer loeren…baal baal). Moet nog wel pinnen, maar heb wel de treinkaarten al gehaald…hihihihi…bij meneer bl*kker… scheelt toch weer 5 euro met zijn tweetjes.
Bloemmie, ook kiespijn…nou ja een paar mollen volgens mij heeft Beps ze nog wel in voorraad…dozen vol.

Toos…jij de badkamer weer goed soppen zeker, met die pieten in huis,…leuk maar ze geven zo af onder de douche (spreek uit evaring, mijn zoon en dochter ooit ook pieten geweest, wat een zwarte drab lag er in de douche zeg, gewoon met een borstel en chloor toen in de weer geweest om het weer weg te krijgen, maar wel heel leuk om te zien hoor, die van mij waren toen in een bouwmarkt pieten op skates)

Beps…hubbie zeker blij dat hij te werk kon gaan, als die meiden op de bank…en dan dat gekakel in het kippen hok…

Cynnie…niet blauw worden he…dat kan je beter in curacao doen…ihihihihi…

Bloemmie te pletter zuipen, hihihi kijk uit voor de nagel op je teen…auw…

Roanna…weer aan de koop geweest, leuk is dat he voor een klein prijsje…tassen vol mee naar huis nemen. Daar hou ik ook van, het is geen kunst om een megabedrag neer te leggen maar ik heb liever 10 truien van een 10tje als 1 van 100 euro…

Marion…J. toch weer de voorzet…onze van Basten in de dop, als hij niet scoort is hij meestal wel van de partij om de voorzet te geven…en ook al helemaal klaar voor morgen…
Jammer dat Hans en Brenniej niet kunnen, maar ziek is ziek en daar doe je niets aan…

Biaaattttccchhhhhhh!!!
Gewoon een goede meter achter me, tikkerdetikkerdetik en dan MAN wat een grrrrr reaktie :wink:

luff joe tooo :smiley:

kom we gaan foto’s kijken…

en cyn d’r tong is al blauwwwww

Oke we komen eraan…tot straksssss(ehhh zo denk als de LP dicht is hihi)

hihihihi…klink gezellig meiden…wordt nog wat, morgen allemaal een blauw oog…en een blauwe tong, en blauwe plekken…hihihihihi

Nou, de volgende keer gewoon bij Beps thuis de meeting houden. Klinkt allemaal wel gezellig daar. Kakeldekakel… bla, bla, bla. :unibrow:

en een blauwe nagel…:retard:

@ roanna, is goed, beps en ik koken wel
moeten we wel ff eerst boodschappies doen op de markt in BW :unibrow:

iemand nog boxers nodig :unibrow:…??
viva…jouw zoon?? voordat ie gaat?? :unibrow:

okey… foto’s
:dag: