@Viva: nee hoor hoef badkamer niet te soppen, ze is bij vriend thuis. Duss die kan de boel weer spic en span maken.
Ik zie niks van Cyn, is ze al in de olie van de blue curacao?? Enne niet knokken he meiden;)
Een triootje. :dag::vak02:
@Viva: Helemaal mee eens. Als je zoveel voor weinig geld kunt kopen, lijkt het net of je altijd in het nieuw loopt, terwijl als je zo’n duur ding aan hebt, denk ik ook van …! Heb ik niets anders, dat ik altijd maar in hetzelfde loop! :unibrow:
hihihihi…morgen zijn ze alle 3 blauw…overal van…maar wel een dolle boel daar…
Beps hou jij een keer open huis,…pyama party…gezellig…allemaal een fles drank mee…Samosje voor Toos…en…blue curacao voor Cyn…Black Ribbon voor Beps…en dan hubbie van Beps…koken in de keuken voor alle meiden…gezellig toch.
Roanna heb ooit een pak gekocht lila van kleur, mijn neef trouwde toen, heb dat kreng 1x aangehad en tot op de dag van vandaag spijt als haren op mijn hoofd dat ik het ooit gekocht had…heb hem geloof ik na 8 jaar in de vuilnisbak gekegeld…heb verleden jaar wel een heel duur pak gekocht van Edgar v*s…toen mijn zoon trouwde, maar ook die heb ik dus maar 1x nog maar aan gehad…geef mij maar een lekkere broek met een leuke trui of shirt…ipv al die poespas.
@ viva, ik weet morgen wel een goede gelegenheid om je ff op te doffen
enneuhm… maar 2 pc’s in huis, dus cyn logt niet in :dag: maar ze leest mee… en grinnikt…
Hey Cyn,:dag: alles goed daar ??
Bloem en Bep… ik kan eventueel dan ook mijn kokkie meenemen om te koken. Gaan ze na het koken maar vliegtuigen kijken ofzo op Airport Lelystad. :lol:
@Viva: Ik had dat toen ook met het trouwen van onze zoon vorig jaar. Had toen alles bij Za*a in Eindhoven gekocht ( ook niet misselijk geprijst) en die broek zat me later helemaal niet lekker meer en heb 'm dan ook 2 weken geleden in de “zak” gedaan.
me is back!!
bijgelezen…en ik zal morgen uitgebreid reageren…haha
lkkr op de bank hangen nu…![]()
:beef:Cynnie, mag jij niet op de pc of laptop…arme jij…morgen krijg je een dikke knuf van mij hoor…
OOOO meisjes en heer ik heb er echt zin in morgen…wat een heerlijke dag…
roanna…je trekt toch meestal aan wat het lekkerste zit…of dat nu duur is of niet…met dure kleding ben je altijd zo voorzichtig, dat het juist iets gebeurd.
jaren geleden een nichtje trouwde ik was 35 kilo afgevallen en had een zijden overall gekocht, mintgroen van kleur, op de dag zelf ieder een zijn haar gedaan, lees moeder, nichtje en tante, dus toen op het allerlaatste mezelf gedaan, gedouched, lekker bodylotion van Laura opgesmeerd, maar geen geduld, dus snel dat pak aan…was mijn bodylotion nog niet ingetrokken, heb ik de hele dag als een gevlekte hyena in de rondte gelopen…want door dat de lotiion niet weg was, gaf dat grote vetvlekken op mijn dure overall…:mad:
Bloemmie
Ik ben benieuwd:unibrow:
@Viva: Ik zie het voor me. :unibrow:
Ik heb ook zin in morgen. :wereld:
Zo ook mijn hubs…geef hem een spijkerbroek en een trui aan en er gebeurd niets…stop hem in een 3 delig kostuum en je kan er op wachten dat hij kleddert…op zijn overhemd of stropdas…
Ik ben benieuwd hoeveel berichten hier morgenmiddag geplaatst worden NUL denk ik…hihihihi
Morgen, wat is er morgen:confused:.
@Viva: Dat is echt balen zo iets als een gevlekte hyena op een feestje
enne we kunnen nog shoppen ook he morgen, koopzondag…een walhalla voor ons meiden nietwaar…Antonie…weet niet hoe laat je komt maar jij mag dan de tassen dragen …hihihihi
Zo’n hub heb ik nou ook. Zit altijd te kliederen in zijn nette pak of hangt met zijn stropdas in de koffie of zo
Toos…neem extra medicijntjes in voor de dementie meis…
MORGEN HEBBEN WE MEETING IN UTRECHT …DUS EEN KNOOP IN JE ZAKDOEK…en dan niet vergeten waarom die knoop er nu in zit he…:kus: