Echt waar, meeting… in Utrecht… Moet denk ik ook maar eens zo’n shot halen tegen dementie. Je weet wel, heeft Cyn ook gedaan. Of het heeft geholpen…
Tja…kan er boeken over schrijven hoor, over kledderen…
Ooit in een ver verleden…mooie witte broek aan, leuke witte bloes, gezellie bij vrienden op de BBQ…ik pak een flesje bbqsaus van Calv* die was nog gesloten met een klikdeksel dus ik schud die fles en draai de dop los…was er waarschijnlijk lucht tijdens het verpakken in gekomen, dus die saus was bedorven. Ik draai de dop eraf en de hele fles leek wel een fontijn van top tot teen onder de bbqsaus die ook nog zuur was…brrrrr…heb de hele avond in een natpak rond gelopen, en de vlekken zijn er nooit meer uitgegaan…
Maar dat shot zorgt er wel voor dat je nogal eens de plavuizen van dichtbij bekijkt…hihihihi (sorry Cyn)…gevolg auw…en blauw knieen:lol:
Tja, is er morgen wat dan? Ik hoorde wel dat ik een op een bepaalde tijd onder een groot blauw infobord moet staan, maar heb geen idee… waar!:lol:
Ik neem ook de pilletjes mee, tevens voor de F1. Dus mochten jullie last krijgen… ik heb de EHBO-doos bij me! :idea: Met de TL,s erin!
bleh…stomme voetbal op tv…
Toos en Roanna, hoe laat komen jullie morgen…???
Roanna hoe gaat het trouwens met de f1, weer rust in de broek???
enne Toos, hoe gaat het met je keel???
Is dus ook geen optie, toch maar een pilletje nemen vanavond. Dat had ik wel willen zien, had waarschijnlijk tn lad nodig gehad. Over T*na gsproken, Roanna, niet vergeten he die tas
Gelukkig alles weer op de rails Viva, sinds een paar dagen. Maar neem ze voor de zekerheid wel mee. :beef:
Keel gaat op en neer, soms dagen weinig last en dan weer wel. Gaat vanzelf over hoop ik
Wij zijn er rond 2 uur op CS. Ik kom met de auto en zet hem daar neer. Schijn daar een date te hebben
Nee Toos, die vergeet ik niet. Ik zeg net hier egens… ik heb ze in mijn DOOS. :unibrow:
Ikke ook, schiet toch altijd al in de lach als iemand een Platte Bek Smak maakt…wij noemen dat hier een PBSje…
Ik heb nog okugest in mn tas zitten, dussssss Roanna…
Nou dan hoef ik ze niet meer als jij ze in je DOOS stopt…ze zijn er voor, voor je doos, niet voor erin, ze zitten toch in je tas??
:lol::lol:![]()
okugest ???
watisdat???
Dat heb ik ook. Hub heeft wel eens een doodssmak gemaakt. Kwam niet meer bij, hij boos en ik de slappe lach. Hen het trouwens een poosje geleden op mijn werk ook gehad. 2 dames, dik in de 80 aan het knokken, rolde zelfs over de vloer en hingen in elkaars haren. Collega maar roepen, ging kijken en kreeg de slappe lach en kon niks meer. Was zo’n komisch gezicht
Een homeopatisch middel tegen F1, helpt echt. Ben niet zo van de alternatieve middelen, maar dit werkt.
Sorry Viva, zag je vraag nu net pas. Linda en ik komen, als alles op tijd gaat, om 14.10 uur op Utrecht Centraal aan. :king:
Nee dan hoef ik ze ook niet meer hoor, gebruikte T*na’s. Wil wel verse