TTT deel 65: 18 nov Meeting!

Mijn dochter was pas geboren, en dat was in de winter, dus sneeuw na 14 dagen lekker even wandelen naar de ouders toe, mijn zoon was toen anderhalf, bij de bakker voor de deur…hubs even met die kleine jongen een, twee, huppakee, en dan laten zweven aan zijn arm…dus nog een keer een, twee huppakee maar op dat stukje lag geen sneeuw althans op 1 cm wel, daar kwam hubs dus met zijn hak op, in plaats dat zoonlief de lucht in ging, donderdedonder knal boem, hubs onderuit op zijn rug boven op onze zoon,…ikke boos, wat kwaad, woest was ik mijn kleine jongen gevallen en hubs bovenop hem, dus ik keek alleen naar mijn zoon. Hubs kwam bijna niet meer overeind…bleek later die had een gekneusd bekken, en heeft 6 weken thuis gezeten…(toen kon ik dus niet lachen maar normaal wel hoor). Onze zoon had niets…

Ja maar Viva, ik heb een doos… in mijn tas… met die TL,s.

Mijn manneke vorig jaar ook op Gran Canaria. Wou van zo,n rolstoelpaadje aflopen en ja hoor… languit op zijn reet. Omdat hij zijn eigen nog wou tegenhouden met zijn handen… helemaal zijn handpalmen stuk geschaafd.
Ikke lachen en zei tegen hem… we zijn niet eens op wintersport (twas toen daar zo’n 26 graden) en jij gaat er hier bij liggen. :unibrow:

NOu meiden, ik sta de laptop even af aan mijn dochter, die wil ook nog even meekletsen…ik zie jullie allemaal morgen wel … ergens in het midden van het land…gezellie…
enne Roanna, stop de feestspekken maar in je tas, niet in je doos…en pillen voor dementie, f1 en molletjes ook mee…want dat er gelachen gaat worden dat staat als een paal boven water…

tot morgen:p:zon02::wink:

@Viva: Tot morgen en slaap lekker voor straks

Zeker weten Viva. Weltrusten alvast hoor en hasta manana. :slapen::kus:

@Filiz: Jij alvast weltrusten en een goeie reis morgen.

See you tomorrow. :wink: Je komt toch nog wel he?

Daar ben ik dan :smiley: :smiley:

Heb al helemaal in een deuk gelegen… Online ruziemaken, Dementie of alzheimer :smiley: T*na in een doos… doe mij maar ongebruikte skutraketten :smiley: :smiley: Prijs van kleding… leuk prijsje is meegenomen, maar heb ook kleding in mijn kast die eigenlijk net boven budget liggen :smiley: :smiley: Verder PBSjes :smiley: :smiley: Altijd leuk… leukste vermaak is leedvermaak… wel kijk ik eerst of ik ‘mag’ lachen hihi

@Damber::dag:. Soms is er geen houwen aan bij leedvermaak:biggrin:.

Nou, ik denk dat iedereen nu wel zo’n beetje uitgel*ld is. We gaan er maar eens op tijd in, komen we morgen allemaal fris en fruitig voor de dag.

Zie jullie morgen, misschien eerst nog hier en anders daar. Je weet wel!:dope:

NIET VERGETEN… MORGEN 18 NOVEMBER…,

MEETING UTRECHT.

Weltrusten allemaal. :dag::slapen:

Behalve als mij zelf iets overkomt en Hub gaat lachen wordt ik eerst woest, maar kan er dan ook wel om lachen

Ik weet het…

Ik heb bij de Ess* gewerkt en had een hele aardige bedrijfleider… kon goed met hem opschieten… Enfin… Ik altijd schoonmaken en schrobben (van wie zal ik dat nou toch hebben??). Als de tegels op de vloer nat waren… was het er enorm glad… Ik dus vaak de hal voor het kantoor schrobben en dweilen… en dan met een paniekstem naar mijn bedrijfleider roepen… en wanneer ik de deur dan open hoorde gaan… vervolgde ik: PAS OP!! Het is glad in de hal… steeds weer trapte hij erin… en ik moest dus steeds voorzichtig maar snel naar het toilet om te voorkomen dat ik in mijn broek plaste :smiley:

Knap onthouden Roanna:unibrow:. Zie je morgen onder het infobord:vak01:. Slaap lekker:slapen::slapen:

@Damber: Morgen mag/moet je alleen maar lachen. :unibrow: Geen nood. Ik heb ze bij me. Ook de kleinere inl.kr. :evil:

Ben vaak van het paard gevallen… maar stond het hardst te juichen in de bak… :smiley: Viva vond het altijd minder als ik er weer eens naast lag… Ach, heb dan ook meerdere hersenschuddingen en blauwe plekken gehad…

Roanna sjouwt altijd een boodschappentas mee met dat spul, had ze ook bij zich in turkije

Toos… wel het grote… blauwe… infobord he!!! :unibrow:

Roanna; slaap lekker!! Ennuh… moet ik iets meenemen tegen hoofdpijn (van het lachen) of rimpelcreme :smiley:

Hoeven geen witte muizen hoor, want die helpen niet;)

Viva heeft ook altijd een hele apotheek bij zich :smiley:

Moet nog even TTT taal leren typen/ spreken/ verstaan hoor :smiley: :smiley: