TTT deel 65: 18 nov Meeting!

Ja in de grote hal, als je binnenkomt toch. Ik zal goed opletten of ik je zie, donkerder haar dan in september. Wat voor kleur jas heb je?? Ikke een zwarte

Tolk zit naast me :smiley:

Weet iemand de oplossing voor kramp in bovenbenen??? Heb ik nu namelijk best last van … en nee ik hoef niet te plassen!!

Benen recht en tenen naar je neus

Dat is toch alleen als je kramp hebt in je kuiten??

Helpt ook bij kramp in de bovenbenen

@Toos: Nee, alleen molletjes.

Ach Toos zegt zo maar wat. Ik had alleen maar mijn kleine tasje bij me in Turkije met mijn portemonee en telefoon erin, want ik moest wel tig keer sms-en naar haar, waar ik was in Turgutreis.

Ik moest aan het begin van de markt op haar wachten, maar die markt had wel 10 ingangen. Maar… uiteindelijk elkaar gevonden bij het postkantoor en… het was de moeite waard. :wink:

@Roanna; ja dan is het best moeilijk om te bepalen welke ingang de juist is haha

Kleine tas, was een complete hutkoffer:D. Spreek je af voor het postkantoor, is ze er niet. Gaat ze gewoon een stukje lopen:unibrow:

@Toos:Iets donkerder haar ja en een knal rood jack met een klein Pu*a teken erop.

Nou dames en heer, ook ik ga afsluiten… Tot morgen!!! HEB ER ZIN IN!!

Viel wel mee hoor Damber, waren er geen 10, maar Roanna had ook haar bril niet op. Zag het allemaal niet zo goed. In gumbet had ze een loep nodig om haar tosti te zien. Lag niet aan de tosti en ook niet aan het bord:D

@Roanna: Moet ik je kunnen vinden daar op CS. Ga er ook een eind aan breien. Zal het :idea: uitdoen en een spaarlampje aan voor de laatkomers. Slaap lekker :slapen:en tot morgen
:dag::dag:

@Damber.: Even op en neer springen wil ook nog weleens helpen bij bovenbeenkramp. Net zoiets als die nieuwe dans… jumpen geloof ik. Kan ik ook al heel goed!

Maar ik ga nu. Oet mogge. :wink:

:dag::dag:

PS:

Ik ga niet meer “bijbabbelen” hoor. Doe ik morgen wel! :zon:

Nee dan wordt veel te laat, WW zakje afgekoeld en morgen niet fris en fruitig op CS:D

doegggg

:slapen::kus::dag: Allemaal.

okey ladies

beps is out, me too en cyn… ja ookwel…
dus wij gaan maffen, allicht zijn we (lees ikke) morgen wat waard
allemaal lekker slapen, niet zenuwachtig zijn, ik bijt niet en tot morruggggguhhhh

Halloooo,ben weer thuis ned.elftal gewonnen en zich geplaatst voor het EK volgend jaar,was gezellig bij de vrienden iets te gezellig misschien rose bier smaakte ook heerlijk,:hihi:

Marion,het was bij ons in de 2de helft wel fris toen de zon weg was,ze speelden pas om 3 uur dus eind van de dag…