TTT deel 65: 18 nov Meeting!

nou ja
omdat ik kamer 1 langer zou moeten huren dan strikt gewenst, is ie in verhouding duurder, omdat ik em betaal, terwijl ik er niet inzit

Misschien dat je wat kunt regelen met de nieuwe bewoner?? (als die er is…)

nee damber ik huur het illigaal gemeubileerd tijdelijk onder, dus ik huur het van iemand die gewoon 3 mnd weg gaat en daarna weer terugkomt in d’r eigen kamer…

aahhh… oke… en je kunt hem niet korter huren??

Even tussendoortje:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=42615

Hoi,
Ik dacht laat ik ook eens een fotoalbumpje maken, nu zitten er idd een paar fotoos in, maar die stonden er al in! Wordt echt nooit wat hoor, ik weet t nu zeker, de computer en ik horen niet bij elkaar! Maar, aan de andere kant, tis me wel gelukt om ze erop te krijgen…
Slaap lekker straks allemaal en idd Antonieq, blijf zitten waar je zit en verroer je niet!

Mag ik jullie trouwens bedanken?!!! Mijn emailbox staat niet meer op klappen

ja antonie… we hebben bijna allemaal al wel gestemd denk ik…

@ damber, hahaha, kreeg je bij elke reactie een mailtje???

Ruzie gehad met je pc Crazymar?? Ga je nu al slapen??

Yep… moest dus ieder uur mijn mailbox legen hihi

Antonie; thanks voor de link… nu heb ik ook gestemd :smiley: (Viva is aan de telefoon… dus kon mij niet even wijzen naar het topic)

Ik denk niet dat Antonie dat bedoelt. Of wel Antonie?

Ik vond het iig wel handig… had het nooooooooooooooooit gevonden hihi

@Bloem.

ik was de 13e die op Turkije stemde net.
Dus ik dacht laat ik een paar dames een hint geven :smiley:

Ben nog niet helemaal thuis zeg maar op ww… moet ook erg denken met smileys plaatsen… op bokt ken ik alle smileys uit mijn hoofd… maar hier kent hij ze niet allemaal

t kan altijd wel leuk zijn om verder te kijken dan alleen het turkije forum

nee, ik ga nog niet slapen. Ik moet mezelf wakker houden, want om 23.40 uur komt er op België 2 een programma wat ik graag wil zien! Gelukkig komt Mar straks nog ff wat drinken en kletsen, dan zal t wel gaan lukken hoop ik. Waarom komen de interessante programma’s toch altijd zo laat? Ik heb nog geen dvd-recorder, dus kan t niet opnemen. Mmm, misschien toch maar eens zo’n ding aanschaffen!

@ damber, met 6 weken ben je hier als een kebabje op de bazaar… komt goed!!

@Roanna,

wat bedoelde ik .

Weet zelf af en toe niet wat ik bedoel :smiley:

Gaat het over de nu lege mailbox bij Damber of de link naar de stembus ?

@crazy, wou zeggen… opnemen??
wat is het dan voor programma??

zal trouwens eens kijken bij rtl travel of er nog een herhaling komt