Als ik daar tijd voor heb, ga ik dat ook zeker doen bloem
Morgen weer vroeg aan het werk… kan 's morgens wel even komen kletsen… maar 's middags zit ik aan de telefoon. Wordt daar nog op ingewerkt… dus kan dan niet bijlezen :crybaby:
Ben der ook weer had ff broer op visite…maar nu weer weg.
Bloem,Kamer 2 is kaal en weinig middelen wel lekker in het centrum,maar kamer 1 is helemaal gemeubileerd hoef je niks meer aan te doen en is er echt niks te regelen voor de laatste weken??En die huisgenoten kan je wel aan toch voor dat tijdje?Alleen zonder fiets ben je wel afhankelijk van openbaar vervoer…Moeilijk hoor,maar zou nemen waar je je zelf het lekkerst bij voelt…
Beide ![]()
ja idd
ga er nog een nachtje over slapen…
Ik dacht dat je bedoelde om ons die "proteststem’ te laten zien.
Tja… :redface:
programma gaat over Atatürk. En geschiedenis van Turkije en zo. Vind dat wel een soort van interessant. Maar baal dus dat t zo laat pas begint. Maar goed, je moet er wat voor over hebben nietwaar!
Bloem,heb nog voor je in de gids gekekend maar kon geen herhaling vinden van rtl travel
@ Crazymar; Zo laat ga ik geen film kijken, val ik na een half uur al in slaap hihi
volgens mij wordt het niet herhaald…? :tssk:
Misschien kun je even kijken op uitzending gemist of zo… daar kun je online het gemiste programma kijken ![]()
misschien wordt het zaterdag om 17.30 uur herhaald… zal eens kijken van de week in de tv-gids
nee helaas, uitzending gemist heeft em niet
jammer was leuk om te zien
:paranoid: iedereen aan het stemmen ofzo??
Oh jammer… vaak kun je daar een programma terugzien…
@ trl, ja heb het net gelezen hoe en wat… wou dat ik em gezien had, maar misschien as zaterdag
Bloem,misschien kan je hier kijken http://www.tvopjepc.nl/programma/358
als ik jullie toch niet had he?
iemand nog tips voor mn foto-album to be, met een kleine selectie van mn reis???
tips? hma? kridvat? fotozaak?
ik weet dat je bij kruitvat ook verjaardagskalenders kan laten maken voor ik dacht 12,50 euro… maar over de kwaliteit kan ik je niet zeggen…