Marion…brrrrrr…gadverdegatver…
okey komt ie
kamer 1:
€ 65 goedkoper
van 1-1 tot 1-4 (3 weken te lang en 3 weken te laat)
3 huisgenoten
15 minuten fietsen van station/ stad
gezellige, kleine kamer, met alle gemakken, fiets gebruiken
kamer 2:
65 euro duurder
app. zonder huisgenoten
geen tv, mogelijk geen goede tv aansluiting (nooit getest)
geen klerenkast, geen goede bank, weinig keukenspullen, kortom, alleen een bed
geen gordijnen, begane grond, veel langsloop en overlast van verkeer en stap-verkeer, koude kamer, groot maar niet aangenaam ingericht
12-12 t/m 19/2 (2 weekjes tekort)
pal in t centrum, allicht geen fiets nodig
geen wasmachine
Zo meiden, ik sta de laptop af aan Damber…lees over haar schouder wel mee…
fijne avond allemaal…
Antonie jij ook een fijne avond en hopelijk is het tij voorgoed gekeerd…
dus zeg het maar
enige voordeel van die duurdere is dat ie centraal ligt (meteen nadeel) en geen huisgenoten,
andere kamer enige nadeel is die huisgenoten en verder weg v/d stad, dussss tja…
Ik zou voor kamer 1 gaan.
Ik zou gaan voor kamer 1, gezellig alle gemakken voorzien, en goedkoop.
met kamer 2 duurder, ongezellig, koud, geen tv, geen bank…als je daar zit heb je het idee dat je door god en iedereen verlaten bent…
maar dat is mijn mening
ja aan de ene kant wel
maar je kent mn ellende met huisgenoten en mn neiging tot cocoooooonen en op mezelf zijn…
alleen al vanwege het mogelijke geluidsoverlast zou ik voor kamer 1 gaan.
Aan onregelmatige herie wen je nooit.
huisgenoten kunnen ook errug veel herrie maken
ik neig zelf ook naar kamer 1 hoor, daar niet van, maar toch, twijfel heeeel erg veel
Ik zou dan ook voor kamer 1 gaan en wel om de meeste redenen die hier al genoemd zijn. Of toch nog even verder kijken. Indien mogelijk!
tja verder kijken… zou kunnen, maar ga niet 2 kamers afzeggen als ik nix beters heb, en dat heb ik dus niet
@Bloem
Niet zo moeilijk … KAMER 1!!! Van alle gemakken voorzien en ook nog goedkoper.
Wie weet hoeveel onkosten je moet maken om kamer 2 een beetje leefbaar te maken.
Goede avond allen,
Ben ik ook weer…
Bloemen op het graf hihi (denk niet dat er rozen in geplaatst moeten worden)
Bebs gaat bijbabbelen…
Bloem; ik zou er niet lang over na hoeven denken… Kamer 1 en wel om de volgende redenen: het is goedkoper, klinkt heel positief, gezelligheid op zijn tijd is natuurlijk nooit weg en als je daar geen zin in hebt kun je op je eigen kamer gaan zitten, eigenlijk zie ik alleen maar voordelen in de eerste kamer t.o.v. de tweede… maar goed, het is jouw keuze… ik kan niet voor je kiezen ![]()
@ marion, dat zou ik dus niet doen voor 2 mnd…
Maar 2 mnd in een kaal hok zitten???
heb mn internet toch ![]()
hahaha geef Bloem een laptap en ze is heel zoet ![]()
@Bloem
Zou ik ook niet doen, maar zou ook niet in een (duurder) ongezellig hok gaan zitten als er ook een gezellige kamer te krijgen is. Nam die huisgenoten voor die paar maanden lekker op de koop toe.
amen