p.b is verstuurd.
Oh ja , t’is nog bijna 200 te vroeg maar wilde jullie hier deze niet onthouden :
p.b is verstuurd.
Oh ja , t’is nog bijna 200 te vroeg maar wilde jullie hier deze niet onthouden :
Ik heb ze gehad Mk en nog bedankt ervoor.
Schitterend!
En dat was is het eggie! Niks virtueel! :zon02:
En daarom: WANNEER WEER??? Was echt weer heeerlijkkkk!!! Jullie zijn geweldig en HEERLIJKKKK!!!
:kus:
Heb net de foto’s bekeken.
Jullie hebben wel al veel voorpret gehad dames ![]()
MK116, bedankt voor het versturen.
@Antonie: Heerlijk genoten, bijgekletst en gelachen om niets(of om domme foto’s!! vooral om dom geplaatste foto’s van ondergetekende…:o)
@Antonie
Moet je even aan sinterklaas vragen of dat er allemaal in past!
@Viva
Gefeliciteerd met je 5500 post, je gaat als een trein!
Inderdaad, vooral gelachen om die foto :D:unibrow:![]()
hihihihi…op de vroege ochtend braakneigingen…om een foto…Damber stikte bijna in haar broodje…Beps zich van geen kwaad bewust…hihihihi…en daarna zweten om het er vanaf te krijgen…
MK bedankt voor de foto’s !!!
Ik heb die foto., tenminste niet op dat moment, niet gezien.
Heb wel een vermoeden wat voor een foto het was omdat mij ooit zoiets is toegemaild met powerpoint ![]()
Oh die foto…ik denk dat ik m op mn grafsteen laat zetten… :lol:
@Viva
Deed het bijna in mijn broek toen ik hem zag gistermorgen, kon het later bijna niet tegen Nancy verteld krijgen, geloof dat ik er een kwartier over gedaan heb, barstte telkens in lachen uit.
google op haan met kippen(afbeelding) en dan kijken wat voor goatze ze je geven… stel je dat voor hier op de site!!! :o :o :o
Weten wij waar we de bloemen moeten laten ;)![]()
@Antonie: Dat kan kloppen. Ik dacht dat ik die ook aleens als email van iemand had gehad.
@Viva: Als een trein ja… als een TGV… als een Thalys. :unibrow: Gaat zo door! ![]()
voor degene die hem gemist hebben …op speciaal verzoek
google haan met kippen en pak het eerste plaatje…zet deze even in een bericht en zie wat er gebeurd…wel even f5 intoetsen…daarna snel weer deleten…
ola
kamers gekeken, thee gedronken, pa geholpen met een transactie achter het station (ac) en zelfs al gegeten… druk!!
hahaha
okey dilemma… 2 kamers, allebei voor en allebie nadelen… tja… vind dat ik toch 1 van de 2 moet kiezen, maar welke… nog nooit zo moeilijk geweest… zucht, heb ik weer…
hahahahah ja mooie bloemenvaas, wel water geven he die handel anders gaat het zo slap hangen…
oke Bloem noem de voor en nadelen…wij helpen je wel…
@Viva
Zo te zien had ie ook al heel lang droog gestaan ![]()
@Bloem
Vertel … waarom is het zo moeilijk?