cyn : denk dat de schok gisteren te groot geweest is ! :teeth:
volgende keer mag jij wel een stukje overgebleven ijs van Cynthia
Ik heb volgens mij echt maar 3 volle happen op… Ik kon echt niet meer ![]()
Ik had ook nog over van de yoghurt met honing en walnoten…Kon ook echt niet meer…
Goedemiddag.
Ik had ook buikpijn hoor Cyn. Alleen deze keer kon ik het op/vol/uit houden tot thuis. En dat “probleem” bij een ander niet goed te kunnen… here the same. ![]()
Ik heb al wat foto’s bekeken net van Toos op haar fotoalbumsite. Leuk kastje heb je trouwens ook Toos. Lijkt een beetje op die van mij. Hi.hi.:biggrin:
@Beps: Niet op de juiste plek vandaag?
Ach ja, misschien wil iemand anders ook weleens even
en zat die nu op jou plaatsje. Morgen gewoon daar weg skuppen.
ja erg he!!! hahahaha… maar was wel enorm lekker!!! :hihi:
zit hier blijkbaar tegen mezelf te l**len:crybaby:
Doe de boel dus maar op slot en spoor terug naar Gent ! :dag:
Hoezo tegen jezelf??? ![]()
Ik moet er helaas ook even weer vandoor, want manneke vraagt om even dvd,s te branden, dus ben ik daar even zoet mee.
Latersssssssss :dag:
Cyn en Roanna, wat vervelend van de buikpijn…gelukkig is t nu weer over!
Bloem, balen van je fiets, maar veel succes vandaag met de kamerjacht!
MK, jammer dat je niet mee kon eten, maar wel erg leuk dat je bij de voorafborrel was!
Antonieq, heb je het een beetje overleefd gisteren, als enige man tussen al die babbelmeiden? geloof t wel hé?!
Mar en ik zijn tijdens de overstap in Leiden gisteren zowat bevroren…we moesten een minuut of 17 wachten op een ijskoud perron waar de wind van alle kanten je gezicht in blies! Nee, mijn hobby is t niet om met de trein te gaan haha. Het heeft tot diep in de nacht geduurd voordat ik weer een beetje op temperatuur was! Manlief kon me niet opwarmen, want die lag hoestend en proestend naast me en had wel wat anders aan z’n hoofd!
Nou, verder niet zoveel te vertellen. Fijne week allemaal, maak er maar weer wat van!
Zo koud?? Ik had het ook wel koud… maar om nou te zeggen dat ik bevroren was… Nee niet echt!!!
Had het bloedheet in de trein…
Oh ja had ook nog wat… Zat in de trein in zo’n middenstuk… was vet druk… Zat er een kerel tegenover me die de hele weg aan zijn klokkentoren zat de krabben… Nou lekker dan… Lekker uitzicht :finger:
Klokkentoren…nou platjes zal je dan bedoelen…hihihi…die klokkentoren van gisterochtend…hihihihi
Bloemmie…duim,duim,duim,duim…voor je kamer, en ik hoop dat je je fiets nog ergens tegen komt…wat een *ikels zeg, blijf lekker met je handen van andermans spullen af…
Wil je hem nog een keer zien?? Dan zet ik hem er wel op ![]()
nou nee dank je Cyn…heb al gegeten en gedronken:delete:
:lol: haha
@Cynthia: Miss was het wel de klokkenluider van de Notre Dame!!! :unibrow:
@Bloem: Natuurlijk zit ik ondertussen ook duimen te draaien voor je nieuwe kamer/huisje. Hopenlijk lukt het!
@Crazy: Ook leuk om nu een keer met jou kennis te hebben gemaakt. Nu ken ik denk ik …iedereen.
Roanna: hahahaha nee want hij had geen bochel op zijn rug… misschien wel in zijn broek…
:finger:
dames foei…:crybaby: waar moet dat toch heen met deze dames…:beef:
@Viva: Volgende keer toch wat dichter bij elkaar gaan zitten, want nu zit ik mooi nog met mijn doos TL,s. ![]()