TTT deel 65: 18 nov Meeting!

hihihi…heb het droog gehouden hoor, jij ook???

zo ik heb al gekookt…dadelijk zo ik de bakketron…snel klaar.

dat is goed om te horen!! :tongue:

volgens mij gaan we de ijstijd tegemoet…jeetje wat is het hier waterkoud zeg…

Ja hoor, ondanks dat ik best veel gelachen heb.:stuck_out_tongue:

neeeeeeee geen ijstijd! :crybaby:

AUB niet nee. Hou ook helemaal niet van kou, maar hier binnen is het lekker. En ach, waren na het werk even boodschappen wezen doen en vond het toen ook nog wel meevallen.

@Marion: Ben jij er nog achter gekomen van die… je weet wel? Ik weet de naam niet meer zo gauw. Hoe zou dat toch komen? Als jij het zegd, dan misschien gaat het bij mij ook weer dagen.:drugged:

@cynthia,

idd, neeeee geen ijstijd.

Ik wil naar een warm landddd.

Maar kan pas over maand of twee :frown:

@Cyn
Gelukkig … dacht al dat ik de enige was die het warm had.
Wat dacht jij toen je die kerel bezig zag … ik dacht hetzelfde als Viva, Cyn ziet het klokkenspel van 's morgens weer voor zich :p.

@Roanna
Effe denken … bedoel je ons sjansje :frown:?

Ik had eigenlijk zoiets van… IEEEEEEELLLL… als het nou een lekkere vent is… maar hij was LELIJK!!! :(:thumbsdown:

NOu ook een leuke vent die steeds zit te grabbelen aan zijn ahum…heb ik zo iets van wat een AFKNAPPPER ZEG…

hahaaaaaaaaa :tongue:

Marion: Ja, die bedoel ik ja. Jij dacht dat je… enzo.

Dan had jij nog zoiets van… zal ik ff helpen? :stuck_out_tongue:

:lol: :ninja:

Bijna tijd, de hele dag NIETS te doen, en ikke kan niet op internet :frowning:

Nou nog 10 min en vanaaf kom ik nog wel ffies langs…
:kus: voor iedereen… Wanneer gaan we weer meeten…:wink:

Cyn als je had moeten helpen bij een leuke vent, had hij nog veel meer jeuk gekregen…

Bij jou toch Beps…en dan lonnie koken, enzz…alle hubbie’s mee, en na het eten, hubben op naar vliegveld Lelystad, dat was toch de afspraak…nietwaar Roanna???

@Viva: Ja, dat lijkt mij ook een strak plan. :thumbsup:

Ik zag trouwens net op de reklame dat je nu ook Ten* pants discreet hebt. Misschien een optie voor de volgende keer? Heb je helemaal nergens geen omkijken meer naar! :stuck_out_tongue:

Ja dan had ik nog ff kunnen meekrabben :tongue: Maar dan moet hij wel heel lekker zijn!! :tongue:

Bij het reiscafe hier boven aan, kun je nu weer stemmen. Ik heb al gestemd, tot nu toe als enige. :lol: Dus we staan bovenaan!