ik heb helemaal de ballen verstand van carnaval…kan hooguit alaaaaaaaaaf uit brengen maar voor de rest, rangen en standen en princessen en prinsen…ect…schiet mij maar lek…
Dat komt omdat wij hier wonen Viva… wij kennen alleen carnaval op school… verkleedpartij zeg maar…
Cyn; fijn dat je nu geen last meer hebt van je buik
Bloem; wel even naar de kies laten kijken, anders moet de tandarts jou heel veel boel pijn gaan doen…
Ja tuurlijk heeft Beps een wc… maar kan nooit bij een ander ![]()
Enne Filiz: Jij mocht echt wel helpen… maar jij wilde ook niet :crybaby:
Marion: ja buikpijn is wel afgezakt… nog niet helemaal… maar goed… komt wel goed!!! Vond het ook zo super dat jij er bij was :kus:
heb aangifte gedaan, maar ja, heb ik een fiets met kenteken… weet ik em niet
anyway ga vanmiddag kijken naar 2 kamer1 is 3 huisgenoten, 1 mnd te lang en buiten het centrum, kleine kamer
andere is perfecte periode, geen huisgenoten, groot en pal in t centrum (who needs a bike) maar wel ietsje duurder, maar nog wel betaalbaar… dussss… kan niet wachten!!
duim duim dat ze mij willen hebben en dat ik morgen MOET kiezen
![]()
@Viva
Mooi houden zo … is ook mijn kostje niet (meer). Was al van plan om op vakantie te gaan, geloof nu dat ik het moet doen ook.
@Filiz
Is eigenlijk een bruiloft op de ouderwetse manier. Dan wordt er een stel gekozen en die worden dan zogenaamd getrouwd, neppastoor en zo erbij. Iedereen draagt dan ook kleren uit die tijd, veel zwarte rokken, truttige bloezen, poffers, hoedjes, gebreide stola’s, klompen etc. Is er getrouwd dan ga je de kroeg in voor het bruiloftsmaal, erwtensoep met roggebrood en boerenkool- en zuurkoolstamppot met worst. De familie en vrienden moeten natuurlijk stukjes opvoeren. En dan aan het einde van de dag wordt het huwelijk weer ontbonden.
@Cyn
Vond het ook super er nu wel eens bij te kunnen zijn, jammer dat we niet echt hebben kunnen kletsen maar dat bewaren we dan voor een volgende keer :kus:
@bloem
Alle vingers gaan hier weer in de duimstand!
Bloem,ik duim ook heeeeeeel hard voor je:thumbsup:![]()
![]()
Cyn,das niet zo fijn,dat heb ik altijd in het buitenland:disgust:
t was idd wel jammer dat we met zoooooveel waren :d tis ook nooit goed! ![]()
Bloem: ik ga ook duimen!! En wat balen van je fiets!!! :drugged:![]()
owwww hier staan lekkere bosche bollen,de verleiding is wel groot,maar ga er geen nemen
ja behoorlijk
weet nu ook ff niet zo snel waar ik een nieuwe fiets vandaan moet halen,… misschien de kerstman eens lief aankijken ofzo?? nou ja, de komende weken toch niet nodig…
ikke ben weg, tot laterzzzz :dag:
![]()
@TRL
MMMMMMMMM lekker!!! Zag ze zaterdag ook staan in de supermarkt, zal ik wel … zal ik niet… ben ook maar snel door gelopen toen.
@bloem
Wat een domper na zo’n leuke dag. Echt balen joh!
Vandaag kijken voor de kamer, ik hoop dat je hem krijgt.
Ik zal vanavond kijken voor de foto’s en eea doorsturen.
Lekker stil hier ![]()
Ja dat vond ik inderdaad ook al ![]()
Waar is iedereen? is iedereen zo geschrokken dat ze niet meer durven???
:dag:
ben er weer ff,
was op andre afdeling bezig
Jeeh :hihi: Zat al druk op msn te praten met een jongen… haha moet toch wat :biggrin: